Σας καλοσωρίζουμε στο διαδικτυακό μας τόπο. Ο τόπος αυτός δημιουργήθηκε και λειτουργεί με σκοπό: - να στεγάσει διαδικτυακά τον ΠΑ.ΣΥ.ΜΗ.ΤΕ. - να προβάλλει τον ρόλο των Μηχανικών και Τεχνικών της ΕΡΤ - να αποτελέσει σημείο αναφοράς και ενημέρωσης των μελών του συλλόγου.

Η ΕΡΤ είμαστε όλοι εσείς.

ertopen.com - Ελεύθερη Ενημέρωση - ERT Open

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ

Εργαζόμενοι ΕΡΤ: Προτιμούν τα 240 ευρώ να τα δώσουν στον Τσίπρα...

Εργαζόμενοι ΕΡΤ: Προτιμούν τα 240 ευρώ να τα δώσουν στον Τσίπρα...

27.10.15

... παρά στους δικηγόρους...
Ένα παράξενο θέμα απασχολεί το τελευταίο διάστημα τους εργαζόμενους της ΕΡΤ που δεν θα έπρεπε για την εποχή που διανύουμε και για την ταλαιπωρία που έχουν υποστεί οι συγκεκριμένοι άνθρωποι!

Μία λοιπόν εκ των πολλών δικηγορικών εταιριών που είχαν προστρέξει μετά την 11η Ιουνίου 2013 που έπεσε το «μαύρο» να… βοηθήσουν τους εργαζόμενους… Με επιστολή της σήμερα ζητά...
να της καταβάλουν 240,00 ευρώ έκαστος και μάλιστα με απόδειξη!

Συγκεκριμένα η εταιρία επικαλείται το συμβόλαιο που είχε υπογράψει με τον κάθε ένα ξεχωριστά και μέσα στα… μικρά γράμματα – όντως, είναι καταγεγραμμένο αυτό που διεκδικεί… Με τη διαφορά όμως, ότι δεν κατάφερε να τους επαναπροσλάβει η ΕΡΤ δια των δικών της νομικών ενεργειών, αλλά ήταν αποτέλεσμα κυβερνητικής απόφασης!

Για αυτό και οι εργαζόμενοι στην ΕΡΤ – αστειευόμενοι, λένε μεταξύ τους, «Αν σε κάποιον οφείλουμε να δώσουμε τα χρήματα είναι στον Αλέξη Τσίπρα και όχι στους δικηγόρους»!

enimerosi24.gr

https://nonews-news.blogspot.gr/2015/10/240.html

 

Τιμητική διάκριση της EBU σε δημοσιογράφους της ΕΡΤ

Τιμητική διάκριση της EBU σε δημοσιογράφους της ΕΡΤ

27.10.2015 

Με το Βραβείο Gunnar Høidahl της EBU τιμήθηκαν οι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ Ιφιγένεια Μάνεση και Πωλίνα Γόλια στο πλαίσιο του 10ου Eurovision News Exchange που διοργανώθηκε στο Βερολίνο στις 26 και 27 Οκτωβρίου.

Οι δύο δημοσιογράφοι τιμήθηκαν από την EBU για τον επαγγελματισμό, το συνεργατικό πνεύμα και τις εργώδεις προσπάθειες που κατέβαλαν για την κάλυψη της πρόσφατης επικαιρότητας.

Η επικεφαλής του Eurovision News ExchangesJustyna Kurczabinska, κατά τη διάρκεια της τελετής βράβευσης ανέφερε χαρακτηρικά: «Λαμβάνοντας υπόψη τις εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες για την ΕΡΤκαι την ιδιάζουσα κατάσταση που όλοι οι Έλληνες συνάδελφοί μας διαχειρίστηκαν, είμαστε ιδιαίτερα ευγνώμονες για τη σταθερή συνεργασία με το ενημερωτικό τμήμα της ελληνικής δημόσιας τηλεόρασης»

Τιμητική μνεία έγινε στην ομάδα της France’s C+/iTELE της Γαλλίας για την συνεργασία με το News Exchange στην κάλυψη των τρομοκρατικών επιθέσεων στα γραφεία του Charlie Hebdo, καθώς και στην ομάδα παραγωγής της Eurovision Special Events, η οποία προσέφερε συνεχή κάλυψη για το προσφυγικό ζήτημα και την ειδησεογραφία ελληνικού ενδιαφέροντος.

Τα βραβεία Gunnar Høidahl απονέμονται κάθε χρόνο κατά τη διάρκεια της συνέλευσης των ενημερωτικών τμημάτων της EBU (News Assembly). Οι υποψηφιότητες επιλέγονται από τους συντάκτες ειδήσεων της EBU στη Γενεύη και οι νικητές αναδεικνύονται από το σύνολο των συμμετεχόντων στοEurovision News Exchange.

Το Eurovision News Exchange προσφέρει πάνω από 100 ειδήσεις και περίπου επτά ώρες ζωντανού ενημερωτικού προγράμματος καθημερινά, χάρη στην ανταλλαγή υλικού μεταξύ των οργανισμών – μελών της EBU.

https://www.ert.gr/timitiki-diakrisi-tis-ebu-se-dimosiografous-tis-ert/

 

Αποκλειστικό στο στέκι: H εγκύκλιος για το ασφαλιστικό

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2015

Αποκλειστικό στο στέκι: H εγκύκλιος για το ασφαλιστικό

Το στέκι της έλξης επέλεξε το τελευταίο διάστημα να μην δημοσιεύσει κανένα άρθρο για το ασφαλιστικό μέχρι να έρθει στα χέρια μας η επίσημη εγκύκλιος για το θέμα.Eίναι γνωστό ότι το στέκι είναι παντού και έτσι  σήμερα  το μεσημέρι καταφέραμε να εξασφαλίσουμε και δημοσιεύουμε για την έγκυρη ενημέρωση 

https://mixanodigoiose.blogspot.gr/2015/10/h_26.html

 

Λ. Κρέτσος: Κανένα συγχωροχάρτι στα κανάλια, απαραίτητη για την εφαρμογή του νόμου η ανανέωση του ΕΣΡ

Λ. Κρέτσος: Κανένα συγχωροχάρτι στα κανάλια, απαραίτητη για την εφαρμογή του νόμου η ανανέωση του ΕΣΡ 

  • 26.10.2015 

Αυστηρές προϋποθέσεις για να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό για τις άδειες τα κανάλια, θέτει το νέο νομοσχέδιο για τις άδειες. Έτσι όπως εξήγησε ο γενικός γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας Λευτέρης Κρέτσος στην ΕΡΤ θα ελέγχονται ως προς το πόθεν έσχες, το ασυμβίβαστο μετόχων, τις τραπεζικές εκκρεμότητες, τα δάνεια, τον ελάχιστο αριθμό εργαζομένων. Ο διαγωνισμός είναι συμβατός με τους κανόνες ανταγωνισμού και όπως είπε ο γ.γ. το μοντέλο του νόμου που ψηφίστηκε υπάρχει σε πλήθος ευρωπαϊκών χωρών συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας, Φιλανδίας, Ισπανίας κ.α. 

Το ΕΣΡ έχει πλέον αυξημένες αρμοδιότητες καθώς θα χορηγεί τις άδειες, θα εκδίδει την προκήρυξη, θα ελέγχει τα δικαιολογητικά και θα ανακαλεί αν χρειαστεί τις άδειες σε περίπτωση μη τήρησης των δεσμεύσεων από τις εταιρείες.

Θα υπάρξει διάσκεψη των προέδρων και μέσα από αυτή θα αποφασιστούν οι νέοι άνθρωποι να στελεχώσουν το ΕΣΡ, ώστε να προχωρήσει ο διαγωνισμός για τις άδειες ενημέρωσε ο γ.γ.

«Σε αυτή τη χώρα χρειαζόμαστε σοβαρούς επενδυτές και επιχειρηματίες που θα πληρώνουν τους εργαζόμενους και δεν θα αφήνουν τις τράπεζες με χρέη» τόνισε ο κ. Κρέτσος. Οι άδειες θα έχουν 10ετη διάρκεια και θα πρέπει να τηρούνται απαραίτητες υποχρεώσεις.

Ο γ.γ. Ενημέρωσης υποστήριξε ότι αποτελεί βασικό κανόνα διαφάνειας και ισονομίας να μην επιτρέπεται στα μέλη του Δ.Σ. να συνάπτουν σχέσεις με το δημόσιο. «Η τάξη στο ραδιοτηλεοπτικό τοπίο δεν μπορεί να υπάρξει αν συνεχίζεται η διαρκής ανανέωση των προσωρινών αδειών» πρόσθεσε επισημαίνοντας ότι το ίδιο το ΣΤΕ είχε καταδικάσει το προηγούμενο καθεστώς αναφορικά με το ότι δινόταν ευκαιρίες «κάποιοι που ελέγχουν τα ΜΜΕ να ελέγχουν με τη σειρά τους τον πολιτικό κόσμο, ή να ευνοούνται σε σχέση με τις συναλλαγές τους με τις τράπεζες».

Τόσο καιρό λειτουργεί με πλημμελή σύνθεση το Δ.Σ. του ΕΣΡ και αυτό ουσιαστικά θα ναρκοθετούσε την εφαρμογή του νόμου.  Ήταν απαραίτητη η νομοτεχνική βελτίωση είπε διευκρινίζοντας ότι «η ρύθμιση αυτοδικαίως λύει την θητεία εκείνων των οποίων έχει ανανεωθεί πολλές φορές».

Κατ. Μπρ.

https://www.avgi.gr/article/5972125/l-kretsos-kanena-sugxoroxarti-sta-kanalia-aparaititi-gia-tin-efarmogi-tou-nomou-i-ananeosi-tou-esr-binteo-

 

Αποφασίζομεν και εποπτεύομεν!

Αποφασίζομεν και εποπτεύομεν!

26/10/2015 

Ψηφίστηκε λοιπόν το νομοσχέδιο για τα κανάλια, όπως αναμενόταν άλλωστε και πλέον το λόγο θα έχουν από τηνΤηλεοπτική πλευρά το υπουργείο Επικρατείας και από τηνΤηλεπικοινωνιακή το Μεταφορών και Δικτύων.

Το ένα υπουργείο έχει πάρει το ΕΣΡ το άλλο την ΕΕΤΤ και ετοιμάζουν τις σχετικές «ρυθμίσεις» για την μετάβαση από τηνde facto κατάργηση της ανεξαρτησίας, στην de jure.

Έτσι πρέπει να γίνει έτσι θα γίνει (όπως λέει και το άσμα του Wolf Biermann, που το ερμηνεύει κατά το δοκούν η ελληνική εκατομμυριούχος gauche de caviar)!

Από τη στιγμή που η κυβέρνηση έχει τη συνολική ευθύνη της πορείας της χώρας, τίποτα δεν πρέπει να αφεθεί στην τύχη και στην …ανεξαρτησία. Ο έλεγχος πρέπει να είναι πλήρης και χωρίς ενοχλητικές αντιδραστικές φωνές, γνώμες και γνωμοδοτήσεις.

Είμαστε υπερβολικοί; Ίσως, αλλά εσείς πως θα ερμηνεύατε την κατάργηση της πρόβλεψης του άρθρου 17 που αφορούσε την ΕΕΤΤ και ανέφερε «…ενεργεί ανεξάρτητα και δεν ζητά ούτε λαμβάνει οδηγίες από κανέναν άλλο φορέα» και την αντικατάστασή της με το  «…εποπτεύεται από τον Υπουργό Υποδοµών, Μεταφορών και Δικτύων»; Νομίζετε ότι ταιριάζει με την Ευρώπη και με τη Δημοκρατία; Γιατί εμάς άλλες εποχές, διόλου ανεξάρτητες, μας θυμίζει…

Τώρα αν μπορούσε να απαντήσει κάποιος με σαφήνεια τι σημαίνει «εποπτεύεται», θα μπορούσαμε να είμαστε και εμείς πιο σαφείς στις εκτιμήσεις μας.

Το λεξικό Μπαμπινιώτης πάντως λέει: «εποπτεύω= παρακολουθώ, ελέγχω επίσημα αν κάτι είναι ή λειτουργεί όπως πρέπει», άρα μάλλον το θέμα μας είναι ο ορισμός του«πρέπει» και οι κατά καιρούς «διασταλτικές» ερμηνείες του. Οπότε, το «Αποφασίζομεν και εποπτεύομεν !» εκφράζει απόλυτα με τρεις λέξεις το νέο τοπίο.

https://www.polispress.gr/apofasizomen-ke-epoptevomen/

 

Αφαιρεί την αδειοδότηση των κεραιών από την ΕΕΤΤ ο υπουργός

Αφαιρεί την αδειοδότηση των κεραιών από την ΕΕΤΤ ο υπουργός

Ειλημμένη απόφαση του υπουργού Υποδομών φαίνεται πως είναι η αλλαγή της διαδικασίας αδειοδότησης των κεραιών, ενώ παρά τις εισηγήσεις που δέχθηκε δεν κατέθεσε τροπολογία για παράταση της προθεσμίας για την αδειοδότηση των υφιστάμενων σταθμών βάσεως.

Όπως είπε κατά τη διάρκεια της συζήτησης στη Βουλή του νομοσχεδίου για τα κανάλια και την ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων) ο Χρήστος Σπίρτζης «στο σχέδιο νόμου για τις αδειοδοτήσεις και τα έργα θα υπάρχει πρόβλεψη για τις αδειοδοτήσεις των κεραιών. Δεν μπορεί η Ρυθμιστική Αρχή να είναι και αδειοδοτική Αρχή για τις κεραίες της κινητής τηλεφωνίας. Και βέβαια θα υπάρχει σύντομα και σχέδιο νόμου για τα πάρκα κεραιών».

https://www.infocom.gr/2015/10/26/aferi-tin-adiodotisi-ton-kereon-apo-tin-eett-ipourgos/29780/

 

Η Γαλλία αναλαμβάνει την ελληνική Δημόσια Διοίκηση, τους φόρους και τις ιδιωτικοποιήσεις

26 Οκτ 2015 

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Η Γαλλία αναλαμβάνει την ελληνική Δημόσια Διοίκηση, τους φόρους και τις ιδιωτικοποιήσεις

Υπό Γαλλική κηδεμονία, βρίκεται από σήμερα η Ελλάδα μετά το πρωτόκολλο συνεργασίας που υπογράφηκε χθες. Με τη συμφωνία αυτή η Γαλλία αναλαμβάνει τις μεταρρυθμίσεις που αφορούν την ελληνική δημόσια διοίκηση, το φορολογικό σύστημα και τις ιδιωτικοποίησεις. Ο ρόλος της θα είναι να σχεδιάσει τις μεταρρυθμίσεις και να συμμετέχει στην υλοποίηση τους, προσφέροντας τεχνογνωσία και εκπαίδευση στους Έλληνες δημοσίους υπαλλήλους, αλλά και μέσω της αποστολής μόνιμων Γάλλων τεχνοκρατών αλλά και άλλων που θα επισκέπτονται τακτικά την Αθήνα.

Τη συμφωνία υπέγραψε εκ μέρους της ελληνικής κυβέρνησης ο υπουργός Οικονομικών κ. Ευκλείδης Τσακαλώτος και εκ μέρους της Γαλλικής ο Υπουργός Οικονομικών Μισέλ Σαπέν, με την παρουσία του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα και του προέδρου της Γαλλικής Δημοκρατίας, Φρανσουά Ολάντ.

Του Νίκου Ρούσση

Η συμφωνία μεταξύ άλλων προβλέπει σαρωτικές αλλαγές στη δημόσια διοίκηση με μετακινήσεις υπαλλήλων, σύνδεση αμοιβής και αποτελεσματικότητας για τα υψηλόβαθμα στελέχη, αλλαγή των μισθών και των μη μισθολογικών παροχών των δημοσίων υπαλλήλων, διαφάνεια στις υπουργικές αποφάσεις και στις διαδικασίες λήψης των αποφάσεων και άμεση πρόσβαση των πολιτών στα φορολογικά τους στοιχεία.

Προβλέπει επίσης την παροχή τεχνογνωσίας για τις ιδιωτικοποιήσεις, την αναμόρφωση του φορολογικού συστήματος, την σύλληψη της μεγάλης φοροδιαφυγής, την πραγματοποίηση των φορολογικών ελέγχων.

Τόσο από ελληνικής όσο και από γαλλικής πλευράς, θα οριστούν δυο ανώτεροι δημόσιοι υπάλληλοι που θα ενημερώνουν αντιστοίχως τις ελληνικές και τις γαλλικές αρχές για την πορεία των μεταρρυθμίσεων.

Το πλήρες κείμενο της συμφωνίας (με δική μας μετάφραση διότι η ελληνική κυβέρνηση δεν το έχει δώσει στη δημοσιότητα,αλλά και στα αγγλικά) έχει ώς εξής:

Πρωτόκολλο μεταξύ της Ελληνικής Δημοκρατίας και της Γαλλικής Δημοκρατίας για μια εταιρική σχέση για τις μεταρρυθμίσεις στην Ελληνική Δημοκρατία

Στόχοι:

Με βάση τις μακροχρόνιες ιστορικές σχέσεις και ανάμεσα στην Ελλάδα και τη Γαλλία, και με βάση το κοινό συμφέρον και τη δέσμευση για διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις ως προϋπόθεση για την ανάπτυξη και την κοινωνική βιωσιμότητα εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, θα θέλαμε να παρατείνουμε και να αναπτύξουμε περαιτέρω τη συνεργασία μας για τις μεταρρυθμίσεις.

Η Ελλάδα έχει εμπλακεί σε μια μεγάλη μεταρρύθμιση. Οι μεταρρυθμίσεις αυτές αποτελούν το κλειδί για την αποκατάσταση του οικονομικού και δημοσιονομικού τοπίου και για το ξεκλείδωμα της ανάπτυξης και την αύξηση της απασχόλησης.

Σε αυτό το πλαίσιο, αυτό το υψηλού επιπέδου μνημόνιο αποσκοπεί στην επαναβεβαίωση της δέσμευσης της Ελλάδας να αναπτύξει και να εφαρμόσει φιλόδοξη στρατηγική μεταρρυθμίσεων, σύμφωνα με τη γενική συμφωνία με τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας, και στην προθυμία της Γαλλίας να παραμείνει μια μεταρρύθμιστική εταίρος για την Ελλάδα σε αυτή την προσπάθεια.

Αμοιβαίο συμφέρον μας είναι να πραγματοποιήσουμε βασικές διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις στην Ελλάδα, να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη των Ελλήνων πολιτών στη δημόσια διοίκηση τους, και να συμβάλουμε στην απελευθέρωση της ανάπτυξης.

Αυτή η εταιρική σχέση για τις μεταρρυθμίσεις βασίζεται στα εξής: i) την αμοιβαία κατανόηση σχετικά με τις μεθόδους εργασίας ii) το σχεδιασμό και την οικειοποίηση των μεταρρυθμίσεων στο υψηλότερο επίπεδο, καθώς και επιτόπου, σε επίπεδο δημοσίων υπηρεσιών iii) τη συνοχή και τη συνεργασία στο πλαίσιο των κοινών ευρωπαϊκών προσπαθειών για τη στήριξη στην Ελλάδα . Η επιθυμία να δούμε εκ νέου την Ελλάδα στο δρόμο της κοινωνικοοικονομικής ανάπτυξης, σύμφωνα με τους στόχους της πολιτικής συνοχής της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η συνεχιζόμενη συνεργασία μεταξύ των ελληνικών αρχών, των γαλλικών αρχών και της Επιτροπής, μέσω του Μηχανισμού Υποστήριξης των Διαρθρωτικών Μεταρρυθμίσεων (SRSS) αποτελεί ουσιαστικό στοιχείο για την επιτυχή ανάπτυξη και εφαρμογή της εν λόγω δράσης.

Τομείς:

Σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Ένωση και άλλα κράτη μέλη που ενεργούν ως εταίροι μεταρρύθμισης, η Γαλλία και η Ελλάδα επιθυμούν να αναπτύξουν τη συνεργασία τους για τη μεταρρύθμιση ιδίως στους ακόλουθους τομείς, με στόχο, μεταξύ άλλων, την ενίσχυση της δημιουργίας δυνατοτήτων. Οι τομείς αυτοί έχουν επιλεγεί για:

α) τη σημασία τους για μια βιώσιμη στρατηγική για τη μεταρρύθμιση της Ελλάδας προς μια πιο αποτελεσματική και ικανή διοίκηση και τον κρίσιμο ρόλο τους για την ανοικοδόμηση του φορολογικού τοπίου, την ενίσχυση του φορολογικού συστήματος, την απελευθέρωση της ανάπτυξης αλλά και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των Ελλήνων πολιτών στην ελληνική διοίκηση

β) τη γνωστή, καθιερωμένη και αναγνωρισμένη Γαλλική εξειδίκευση σε αυτούς τους τομείς.

Μεταρρύθμιση της Κεντρικής Διοίκησης

Η Γαλλία θα παράσχει βοήθεια, μεταξύ άλλων μέσω της μακροχρόνιας παροχής εμπειρογνωμοσύνης στην Αθήνα, για τα θέματα που σχετίζονται με την εφαρμογή της μεταρρύθμισης της κεντρικής διοίκησης και ειδικότερα, σχετικά με τα ακόλουθα θέματα:

-       Βελτίωση της διακυβέρνησης, ιδίως ενισχύοντας την ικανότητα διυπουργικού συντονισμού (καλύτερος προγραμματισμός, παρακολούθηση του κυβερνητικού έργου, ανάπτυξη της δυνατότητας διαιτησίας στη διαδικασία λήψης αποφάσεων) και την πιλοτική εφαρμογή της μεταρρύθμισης (ενίσχυση του Κυβερνητικού Συμβουλίου Μεταρρύθμισης, την ανάπτυξη ικανοτήτων των φορέων και τη δημιουργία ενός δικτύου μεταρρυθμίσεων).

-       εξορθολογισμός των διοικητικών διαδικασιών (μετάβαση από ένα σχεδιασμό που στηρίζεται στη δομή σε ένα σχεδιασμό που στηρίζεται στις υπηρεσίες) βοήθεια προς το Υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης (MIAR) για να συντονίσει την μετάβαση προς την απλοποίηση των συνεργασιών μεταξύ των διαφόρων δημοσίων φορέων που εμπλέκονται, για να αυξήσει την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες περιλαμβάνοντας μια πιο αποτελεσματική υπηρεσία μίας στάσης (τύπου ΚΕΠ), και για να αναθεωρήσει τους στόχους των παρεχομένων υπηρεσιών.

-       Βελτίωση της Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού: επανασχεδιασμός του συστήματος των μισθών σε σχέση με μια νέα κατάταξη του “Κλαδικού” συστήματος, αναθεώρηση των μη μισθολογικών παροχών, αναθεώρηση του συστήματος επιλογής των κορυφαίων στελεχών, εφαρμογή ενός νέου συστήματος αξιολόγησης της απόδοσης και σύνδεση της αμοιβής με την απόδοση για κορυφαία στελέχη, ανάπτυξη ενός συστήματος κινητικότητας που βασίζεται στη χρήση των περιγραφών θέσεων εργασίας, οικοδόμηση ενός μόνιμου εργαλείου ανακατανομής χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο ηλεκτρονικής διακυβέρνησης που συνδέει τη ζήτηση με την προσφορά και τέλος, βελτίωση της ποιότητας των προσλήψεων με βάση τον καλύτερο προγραμματισμό των αναγκών ανθρώπινου δυναμικού.

-       Ενίσχυση της διαφάνειας και της λογοδοσίας: ανάπτυξη ενός συστήματος ελέγχου και λογιστικού ελέγχου, βελτίωση του συστήματος για τη διαφάνεια των δημοσίων εγγράφων και αποφάσεων.

-       Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση: βοήθεια για την ανάπτυξη των προτεραιοτήτων που καθορίζονται από την κυβέρνηση στο σχεδιασμό και την εφαρμογή ορθών πρακτικών Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, σε συνέχιση της στενής συνεργασίας με τους εταίρους που συμμετέχουν ήδη σε αυτόν τον τομέα, εφαρμογή των πολιτικών της στρατηγικής για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση, ανάπτυξη των έργων πληροφορικής , ανάπτυξη του λογισμικού ανοικτού κώδικα στον δημόσιο τομέα.

-       διαχείριση των αλλαγών: υποστήριξη του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης στην ανάπτυξη και την εφαρμογή μιας στρατηγικής επικοινωνίας (εσωτερικής και εξωτερικής).

Φορολογική Μεταρρύθμιση

Σύμφωνα με τις προτεραιότητες των ελληνικών αρχών και με την επιφύλαξη του βαθμού της θεσμικής αυτονομίας της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, η Γαλλία ανέλαβε την υποχρέωση να ενισχύσει την τεχνική υποστήριξη της στον τομέα της φορολογίας, σύμφωνα με τους γενικούς προσανατολισμούς που εγκρίθηκαν σχετικά με τη διοικητική μεταρρύθμιση .

Όσον αφορά το πεδίο φορολογικού ελέγχου

-       Με την επιδίωξη ad-hoc τεχνικής βοήθειας μέσω των αποστολών βραχυπρόθεσμα ή μεσοπρόθεσμα εμπειρογνωμόνων σχετικά με το θέμα του επαγγελματισμού του φορολογικού ελέγχου των φορολογούμενων υψηλού πλούτου και για τους συναφείς εσωτερικούς ελέγχους.

-       Με την εξέταση, σε συνεργασία με τις ελληνικές αρχές, της πιθανής δημιουργίας ενός εθελοντικού μηχανισμού αποκάλυψης των off-shore λογαριασμών, προκειμένου να διευκολυνθεί ο επαναπατρισμός των κεφαλαίων.

-       Με την παροχή στην Ελλάδα, από την 1η Δεκεμβρίου 2015, ενός μακροπρόθεσμου εμπειρογνώμονα που ειδικεύεται στο φορολογικό έλεγχο, ο οποίος θα ενταχθεί στην ομάδα των Ευρωπαίων συμβούλων που στελεχώνουν το Γραφείο του Υπουργού Οικονομικών .

Όσον αφορά στα θέματα φορολογικής συμμόρφωσης

Παροχή της εμπειρίας της Γαλλίας για τη δημιουργία ενός εργαλείου για την πρόσβαση στην φορολογική νομοθεσία και στα διοικητικά έγγραφα, που θα επιτρέπει στους Έλληνες φορολογούμενους και τις υπηρεσίες της φορολογικής διοίκησης να αποκτήσουν πρόσβαση σε πρακτική και πλήρη τεκμηρίωση φόρου.

- Ενίσχυση της τεχνικής υποστήριξης σχετικά με τα θέματα των εσωτερικών ελέγχων και τον έλεγχο των κινδύνων, προκειμένου να αυξηθεί η ενημέρωση των ενδιαφερομένων για τα ελληνικά δημόσια οικονομικά όπως απαιτείται διεθνώς και να βελτιωθεί η διαφάνεια των διαδικασιών.

Τέλος, η Γαλλία προτίθεται να συνοδεύονται οι μεταρρυθμίσεις αυτές με τη σταδιακή ένταξη των δημοσίων υπαλλήλων του ελληνικού Υπουργείου Οικονομικών στο πρόγραμμα κατάρτισης των δημόσιων οικονομικών, από την αρχή του 2016 και μετά, κάτω από συνθήκες που θα ορίζονται από τις δύο χώρες. Αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα περιλαμβάνει πρακτική εμπειρία σε επιχειρησιακές υπηρεσίες της γαλλικής φορολογικής διοίκησης (Γενική Διεύθυνση Δημόσιων Οικονομικών).

Ιδιωτικοποίηση και διαχείριση της δημόσιας περιουσίας

Η Γαλλία είναι έτοιμη να προσφέρει την πλήρη στήριξη και την εμπειρία της για να βοηθήσει την Ελλάδα στην ανάπτυξη της διαχείρισης των περιουσιακών της στοιχείων και στο πρόγραμμα διάθεσης τους, ιδίως μοιραζόμενη την εμπειρία και την τεχνογνωσία του Μετοχικού Κυβερνητικού Οργανισμού (APE), στα εξής μεταξύ άλλων θέματα:

-       Παροχή συμβουλών στις ελληνικές δημόσιες αρχές για την δημιουργία του νέου Ταμείου που πρέπει να ιδρυθεί σύμφωνα με τη συμφωνία της 13 Ιουλίου 2015 και το μνημόνιο. Οι συμβουλές της Γαλλίας κατά τη διάρκεια της δημιουργίας του προγράμματος διαχείρισης και διάθεσης περιουσιακών στοιχείων, μπορεί να περιλαμβάνει θέματα που αφορούν τη διακυβέρνηση, τη διάρθρωση και τις βασικές αποφάσεις τους μηχανισμούς του Ταμείου.

-       Μεταφορά της εμπειρίας του ΑPE σχετικά με τη διαχείριση των δημόσιων φορέων πριν και μετά την μεταβίβαση τους: το συνολικό συντονισμό της ιδιοκτησιακής πολιτικής, τη διακυβέρνηση και την εκπροσώπηση στο συμβούλια των εταιρειών χαρτοφυλακίου, την παρακολούθηση της στρατηγικής των εταιρειών χαρτοφυλακίου, τη χρηματοοικονομική παρακολούθηση, την παρακολούθηση των επενδύσεων, τα προγράμματα αναδιάρθρωσης και πωλήσεων, τη διαμόρφωση της μερισματικής πολιτικής.

Μεταφορά της εμπειρίας του ΑΡΕ σε προγράμματα διάθεσης δημόσιας περιουσίας:

- Προετοιμασία των επιχειρήσεων και των περιουσιακών στοιχείων που πρόκειται να πωληθούν, επιλογή των κατάλληλων διαδικασιών της αγοράς (IPO, dual track, ABB, ανταγωνιστικές διαδικασίες, κ.λπ.)

- Προσδιορισμός των δυνητικών επενδυτών

- Χειρισμός των λογιστικών θεμάτων, προετοιμασία των pro forma ενοποιημένων λογαριασμών

- Ζητήματα που συνδέονται με τις υποχρεωτικές εισφορές και τα συνταξιοδοτικά ταμεία

- Χρηματοδότηση των υποχρεώσεων των δημοσίων υπηρεσιών

- Εκπροσώπηση των εργαζομένων σε επίπεδο φορέα διακυβέρνησης σε κρατικές εταιρείες, και προστασία των στρατηγικών συμφερόντων της Κυβέρνησης

-       Ρυθμιστικά θέματα

-       Θέματα ανταγωνισμού

Μέθοδοι εργασίας:

-       Η εταιρική αυτή σχέση για τη μεταρρύθμιση αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της ευρωπαϊκής προσπάθειας να στηρίξει την Ελλάδα. Η εφαρμογή της θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του σχεδίου για την υποστήριξη της τεχνικής συνεργασίας των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων που συμφωνήθηκαν μεταξύ της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και των ελληνικών αρχών, με τον Γενικό Γραμματέα Συντονισμού ως βασικό συνομιλητή. Επίσης, θα είναι πλήρως συνεπής με τις δεσμεύσεις και τα μέτρα οικονομικής μεταρρύθμισης που συνδέονται με το πακέτο οικονομικής βοήθειας.

- Η Ελλάδα θα διατηρήσει την πλήρη πολιτική και επιχειρησιακή κυριότητα των μεταρρυθμίσεων.

- Ο εταίρος της μεταρρύθμισης (η Γαλλία) μοιράζεται κρατικού επιπέδου εμπειρίες, ορθών πρακτικών και υποστηρίζει τις ελληνικές αρχές κατά τη διαδικασία σκέψης για την ανάπτυξη, το σχεδιασμό και την υλοποίηση της στρατηγικής μεταρρυθμίσεων και δράσεων. Αυτή η εταιρική σχέση συμβάλλει στον καθορισμό των στρατηγικών προσανατολισμών για την υποστήριξη και την τεχνική βοήθεια, και διευκολύνει την επίτευξη των μεταρρυθμίσεων από τις ελληνικές αρχές. Για να επιτευχθεί αυτό, η Γαλλία παρέχει πολιτική στήριξη μέσω της διατήρησης και  ανάπτυξης υψηλού επιπέδου επαφών με τις ελληνικές αρχές, το SRSS, άλλα κράτη μέλη της ΕΕ και όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη. Η Γαλλία αντιπροσωπεύεται από έναν ανώτερο συντονιστή και, όταν είναι αναγκαίο, άλλους εξουσιοδοτημένους ανώτερους δημόσιους υπαλλήλους. Οι ελληνικές αρχές θα ορίσουν επίσης ένα ανώτερο συντονιστή.

- Για κάθε έναν από τους βασικούς τομείς μεταρρυθμίσεων, κάθε μέρος θα διασφαλίσει ότι δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στα μέσα για την επίτευξη των βασικών πτυχών της εποπτείας και παρακολούθησης των σχετικών έργων. Οι δράσεις και σχετικές υπηρεσίες υποστήριξης, καθώς και ενα σαφές χρονοδιάγραμμα των πρωτοβουλιών, θα πρέπει να καθορίζονται και συμφωνούνται μεταξύ των ελληνικών αρχών και της Γαλλίας, σε συντονισμό με την SRSS και τους άλλους εμπλεκόμενους εταίρους στη μεταρρύθμιση. Η απαιτούμενη σημασία θα πρέπει να δοθεί στο συγκεκριμένο θεσμικό καθεστώς της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων και τον βαθμό αυτονομίας του.

- Σε επίπεδο έργου, η Γαλλία υποστηρίζει περαιτέρω τις Ελληνικές Αρχές, σε συντονισμό με την SRSS, για τον εντοπισμό και τη διαμόρφωση της σχετικής ειδικότητας. Ανάλογα με τη φύση της συνδρομής που θα παρασχεθεί, θα αποκτηθεί εξειδίκευση, κυρίως από τη Γαλλία και άλλα κράτη μέλη της ΕΕ, την ίδια την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, τους διεθνείς οργανισμούς, τους δημόσιους οργανισμούς ή / και τον ιδιωτικό τομέα, σύμφωνα με τους ισχύοντες κανόνες . Η βοήθεια αυτή θα πραγματοποιηθεί μέσω μιας βέλτιστης ισορροπίας μεταξύ σεμιναρίων και εργαστηρίων στη Γαλλία ή στην Ελλάδα, και τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες αποστολές εμπειρογνωμόνων (με εγκατάσταση ή ταξιδεύοντας σε τακτική βάση στην Αθήνα).

- Οι ελληνικές αρχές, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, θα οριστικοποιήσουν τις διάφορες διαδικασίες για τη χρηματοδότηση της εν λόγω εμπειρίας.

Την πλήρη δέσμευσή μας να ενισχυθεί το υπάρχον πλαίσιο της συνεργασίας επιβεβαιώνει αυτή η συμφωνία.

Τα επιτεύγματα αυτού του πρωτοκόλλου θα αναφέρονται δύο φορές το χρόνο στις δύο κυβερνήσεις, από δύο ανώτερους δημοσίους υπαλλήλους, που θα οριστούν αντίστοιχα από την Ελλάδα και τη Γαλλία.

Υπεγράφη στην Αθήνα στις 23 Οκτωβρίου 2015

εκ μέρους της Ελληνικής Δημοκρατίας

Ευκλείδης Τσακαλώτος

Ο Υπουργός Οικονομικών της Ελληνικής Δημοκρατίας

Εκ μέρους της Γαλλικής Δημοκρατίας

Michel Sapin

Ο Υπουργός Οικονομικών και Δημόσιων Λογαριασμών της Γαλλικής Δημοκρατίας

Πηγή: reporter.gr

 

Το μυστήριο της διαπλοκής και η ελληνική τηλεόραση

Το μυστήριο της διαπλοκής και η ελληνική τηλεόραση

Άρθρο του Δημήτρη Α. Γιαννακόπουλου.

Μεταφυσικές διαστάσεις έλαβε η επιχείρηση ρύθμισης του καθεστώτος της τηλεόρασης στην Ελλάδα. Έγινε τελικά νόμος τ

ο μυστήριο της διαπλοκής, αναγνώστη μου. Και αυτό με ευθύνη ολόκληρου του πολιτικού συστήματος και όχι μόνον της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Είναι κακό που μέσω αυτής της νομοθετικής πρωτοβουλίας η κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα παρεμβαίνει στην διαδικασία αναδιάρθρωσης και αναδιοργάνωσης της διαπλοκής και ταράσσει τα λιμνάζοντα, θολά ύδατά (της);

Δεν το βρίσκω απαραίτητα κακό! Κακό είναι να επιχειρείς να διασκεδάσεις την πολιτική σου στο ζήτημα για να αποφύγεις καταστάσεις που πλήρωσε ακριβά ο Ανδρέας Παπανδρέου και ζημίωσαν σε δεύτερο στάδιο τον Μητσοτάκη και άλλους πρωθυπουργούς, οι οποίοι δοκίμασαν να εκμεταλλευτούν την απορρύθμιση του ραδιοτηλεοπτικού καθεστώτος στην Ελλάδα. Κακό είναι να εμφανίζεις «ηθική» και «δικαιοσύνη» εκεί όπου υπάρχει μόνον διαπλοκή, ιδιοτέλεια και μαφιόζικου χαρακτήρα επιχειρηματικότητα!

Κακό είναι να μην έχεις την πολιτική αρετή να πεις: Μάλιστα κύριοι, εμείς προωθούμε το μοντέλο «business-to-business (B2B)» στην διαμόρφωση των σχέσεων της πολιτικής εξουσίας με μεγαλοεπιχειρηματίες, σε αντίθεση με το μοντέλο «business-to-consumer (B2C)» που χαρακτήρισε την μακρά περίοδο της απορρύθμισης από το τέλος της δεκαετίας του 1980 μέχρι σήμερα. Και αυτό αποκαλείται Εκσυγχρονισμός στην σχέση πολιτικών-μεγαλοεπιχειρηματιών, ή αν προτιμάς, πολιτικής και μεγαλοεπιχειρηματικότητας, με την έννοια της διαπλοκής ασφαλώς, για την κατασκευή αμοιβαία επωφελών συνθηκών κατά την διαμόρφωση της κοινής γνώμης (ταυτόχρονα καταναλωτές πολιτικής/πολιτικών και προϊόντων/υπηρεσιών μέσω μιας γενικής κουλτούρας που δομείται στη βάση των τηλεπολιτικών και όχι των μαζικών ή δημοκρατικών πολιτικών). Στη βάση (ανα)παραστάσεων των πολιτικών και κοινωνικών σχέσεων και όχι στη βάση αυτών καθ’ εαυτών των σχέσεων. Στη βάση των εντυπώσεων και όχι στη βάση των πραγματικών κοινωνικών, παραγωγικών και εμπορικών ιδιαίτερων συμφερόντων/αντιθέσεων, διαξιφισμών, προστριβών και συγκρούσεων.

Ας το αποσαφηνίσουμε: Το ζητούμενο από κυβερνητικής πλευράς είναι η εκμετάλλευση του εκλογικού σώματος μέσω κυρίως τηλεοπτικών επιχειρήσεων, ενώ το ζητούμενο αυτών των επιχειρήσεων κατά το προηγούμενο μοντέλο «business-to-consumer (B2C)» ήταν η εκμετάλλευση της θέσης τους στην διαμόρφωση της κοινής γνώμης για να πιέζουν την κυβέρνηση ως προς την θέσπιση και κάρπωση προνομιών. Από σήμερα, ενώ το ζητούμενο από κυβερνητικής πλευράς παραμένει το ίδιο, με θεωρητικά μικρότερες πιθανότητες μεταστροφών των καναλιών στην υποστήριξη κομμάτων και κυρίως πολιτικών κατευθύνσεων στο άμεσο μέλλον, αλλάζει σημαντικά ο τρόπος λειτουργίας των τηλεοπτικών επιχειρήσεων και επηρεάζεται σε κρίσιμο βαθμό η εσωτερική σχέση της διαπλοκής.

Με το «business-to-business (B2B)» ο επιχειρηματίας των καναλιών παύει να πιέζει/εκβιάζει την κυβέρνηση στο πλαίσιο διασφάλισης προνομιών (: συντηρητική προσέγγιση) και αντιλαμβάνεται τον ρόλο του ως σύγχρονος επιχειρηματίας που ενσωματώνει συμφέροντα εμπορικού χαρακτήρα μέσω των οποίων συναλλάσσεται με την εκάστοτε κυβέρνηση και τα υπόλοιπα κόμματα του κοινοβουλίου - που αντιμετωπίζονται από αυτόν σαν επιχειρήσεις επίσης - στο πλαίσιο ενός win-win game με κοινό αναφοράς ολόκληρο τον ελληνικό λαό.

Έτσι, πάντα θεωρητικά, εξασθενεί το στοιχείο του αλληλοεκβιασμού μεταξύ κυρίως της κυβέρνησης και των μεγαλοεπιχειρηματικών συμφερόντων που επιδιώκουν την εμπέδωση μονοπωλιακών συνθηκών στην ελληνική αγορά και κυριαρχεί μια B2B συνεργασία για την ανάπτυξη μιας μονοπωλιακής κουλτούρας στο ελληνικό καταναλωτικό κοινό/λαό/εκλογικό σώμα. Πρόκειται για μια ολοκληρωτικού τύπου κουλτούρα που απορρίπτει στην ουσία τις εναλλακτικές, εσωτερικεύοντας κάθε φορά την ίδια την Επιχείρηση (πολιτική ή εμπορική) ως μοναδική εναλλακτική. Με μια διαφορά: η επιχείρηση/κυβέρνηση/κόμμα αποκτά οντολογικά χαρακτηριστικά εναλλακτικής - μια και εμφανίζεται να μην υπάρχουν εναλλακτικές πέραν αυτής - μέσω ενός μικρού συνόλου τηλεοπτικών επιχειρήσεων, οι οποίες με τη σειρά τους αποκλείουν κάθε τι εναλλακτικό στο χώρο των (ανα)παραστάσεων της ζώσας πραγματικότητας στην Ελλάδα.

Έτσι, αναγνώστη μου, ο καταστατικός χαρακτήρας του πραγματικού στη χώρα μας ορίζεται με την μορφή ενός πολιτικού τραστ, το οποίο δομείται ως παράσταση από ένα επιχειρηματικού τύπου τραστ συντεταγμένης και ασφαλώς κατάλληλα μονταρισμένης και προβεβλημένης εικόνας και ήχου, τα οποία κατασκευάζουν τον τρόπο με τον οποίο βλέπουμε, ακούμε, αντιλαμβανόμαστε και δρούμε αναφορικά με τα πολιτικού χαρακτήρα ερεθίσματα που ορίζουν τις κοινωνικές και οικονομικές μας σχέσεις. Έτσι η σύγχρονη διαπλοκή των «B2B» αποσκοπεί στην παραγωγή μίας πραγματικότητας στην Ελλάδα, περισσότερο σταθερής και πειστικής και λιγότερο αντιφατικής και έκδηλα/άγαρμπα καθοδηγητικής από την μεθοδολογία της «B2C» που χαρακτηρίζει μέχρι σήμερα τη σχέση των «νταβατζήδων» - όπως τους αποκαλεί σημαντικό μέρος του πολιτικού προσωπικού - με το πολιτικό σύστημα.

Η πραγματικότητα αυτή θα δομείται διαρκώς στο πλαίσιο του εναλλακτικού από «εναλλακτικούς», οι οποίοι θα αποκλείουν διαρκώς οτιδήποτε αυθεντικά και ουσιαστικά εναλλακτικό ως κυρίαρχο αφήγημα στην Ελλάδα. Με αυτό το παράδοξο θα αναπτυχθούν οι μηχανισμοί της αναδιαρθρωμένης και σε κάποιο βαθμό αναθεωρημένης διαπλοκής, από εδώ και στο εξής.

Και αφού είναι έτσι τα πράγματα, εμείς, δηλαδή ο λαός και όχι οι πολιτικές και επιχειρηματικές ελίτ, τι κάνουμε; Παρακολουθούμε, στο πλαίσιο μιας φαταλιστικής νοοτροπίας, τα διαδραματιζόμενα στη βουλή σε ο, τι αφορά στο νέο νομοθετικό πλαίσιο που αφορά στην αναδιοργάνωση και αναδιάταξη των διαπλεκομένων συμφερόντων, ή επιχειρούμε μακριά και έξω από τις προβολές που η ίδια η διαπλοκή εμφανίζει ως σύγκρουση μεταξύ παλαιών και νέων τζακιών για το μοίρασμα της πίττας, να παρέμβουμε χωρίς λαϊκισμούς και αντιδραστικές κορώνες;

Κοίταξε, αναγνώστη μου, η διαπλοκή στην Ελλάδα ανανεώνεται με αφορμή την κρίση επειδή όλα, μα όλα τα κόμματα και σχεδόν όλες οι εκφράσεις της πολιτικοποιημένης κοινωνίας των πολιτών αντιμετώπισαν το φαινόμενο ως ένα μυστήριο του καπιταλισμού. Άλλοι το θεώρησαν αναπόφευκτο κακό, μερικοί αναπόφευκτο καλό και κάποιοι τρίτοι, ενώ συμμετέχουν στις διαπλεκόμενες σχέσεις, καταριούνται τον κακό καπιταλισμό που τους εγκλωβίζει στα δίχτυα της διαπλοκής. Έτσι η διαπλοκή έχει αποκτήσει στην Ελλάδα ένα μυστηριακό χαρακτήρα, ενισχύοντας τη μεταφυσική και μεταπολιτική πεποίθηση. Αντί να εμβαθύνουμε στις διαπλεκόμενες σχέσεις για να αναλύσουμε το σύγχρονο πολιτικό φαινόμενο στην Ελλάδα κι έτσι να κατανοήσουμε την πραγματικότητα που αφορά στην καθημερινότητά μας και στο μέλλον των παιδιών μας, είτε μιλάμε για το δήθεν ασυμβίβαστο της ηθικής με την πολιτική – μια και έτσι είναι οι άνθρωποι – είτε επειδή έτσι είναι ο καπιταλισμός και αλλιώς δεν γίνεται!

Στην πραγματικότητα και αυτή καθεαυτή η διαδικασία ψήφισης του σχεδίου νόμου για την ρύθμιση του τηλεοπτικού χώρου, παρά τις εντάσεις, τα υπονοούμενα και τα χτυπηματάκια κάτω από τη μέση, αναπαράγει μία φαταλιστική κουλτούρα εντός της οποίας οι σχέσεις διαπλοκής διασκεδάζονται ακόμη περισσότερο και υπάγονται στη σφαίρα του μυστηρίου. Μόνον αν όσοι συνδεόμαστε με την τηλεόραση φροντίσουμε έντιμα και απροκατάληπτα να προσδώσουμε στη διαπλοκή πραγματιστικά χαρακτηριστικά και να την βγάλουμε από την σφαίρα του μυστηρίου, θα έχουμε πετύχει να προσφέρουμε κάτι στην ελληνική κοινωνία και στον καθένα μέσα σ’ αυτήν, για να καταλάβει τουλάχιστον την πολιτική δομή που καθορίζει την ύπαρξή του, τη σκέψη, τον λόγο και την δράση του. Κάπου ο Ουμπέρτο Έκο σημείωνε – αν θυμάμαι καλά – πως κάθε φορά που κάποιος ανεμίζει μπροστά μου, στο καντράν της τηλεόρασης ένα μυστήριο, πίσω του κρύβεται μία εκμετάλλευση.

Και η συζήτηση την προηγούμενη εβδομάδα για τις άδειες των καναλιών αφορούσε στην απόλυτη μυστηριοποίηση του φαινομένου της διαπλοκής. Η κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα θα έδειχνε σημάδια πως πράγματι ενδιαφέρεται να περιθωριοποιήσει τη διαπλοκή, στο βαθμό που δεν συνέτασσε ένα νόμο που θα την απομυθοποιούσε και δεν θα της έδινε απλώς μία άλλη, ομολογουμένως πιο σύγχρονη μορφή. Με την μέθοδο «B2B» που εσωτερικεύει το νέο νομοθέτημα – το οποίο τεχνικώς/νομοθετικώς είναι πρόχειρο και αμφίσημο – η κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα επιχειρεί να ρυθμίσει προς όφελός της φυσικά, την διαπλοκή και όχι ασφαλώς και περιορισμένα, το τηλεπολιτικό και πολιτισμικό τερατούργημα των σημερινών καναλιών.

https://www.press-gr.com/2015/10/blog-post_1674.html

 

Σελίδα 10 από 176

GO_TO_TOP