Παλιά μου τέχνη κόσκινο στην ΣυριζΕΡΤ
21/8/2015
ΕΡΤ: Εγκαινιάζει τον κοινωνικό έλεγχο του προγράμματος και της λειτουργίας της
Γιάννης Λαζάρου
Γνήσια τέκνα του μπλα μπλα για την εξασφάλιση του παντεσπανιού εδώ και πολλά χρόνια, ξεκινάνε νέα κόλπα.
Βάλε τώρα επιτροπές κουβεντολόι, κονδύλια και άλλα ωραία και θα δεις μπροστά σου την κατάσταση των χορτασμένων που δεν δίνουν δεκάρα για τα τεκταινόμενα στην χώρα.
Συμβούλια Κοινωνικού Ελέγχου συγκροτεί η ΕΡΤ με στόχο την αξιολόγηση των υπηρεσιών της από τους πολίτες.
Τα Συμβούλια θα μεταφέρουν στο Δ.Σ. της ΕΡΤ τις απόψεις τους επί του περιεχομένου του προγράμματος, θα κάνουν προτάσεις για την εύρυθμη λειτουργία της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης και θα ελέγχουν την τήρηση των προβλεπόμενων προγραμματικών υποχρεώσεων της ΕΡΤ ΑΕ.
Κάθε Περιφέρεια της χώρας θα διαθέτει ένα Συμβούλιο, με δημογραφικά κριτήρια που θα αντιπροσωπεύουν, τόσο το κοινό της ΕΡΤ, όσο και τις ιδιαιτερότητες της περιοχής.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα www.polites.ert.gr και να δηλώσουν συμμετοχή στη διαδικασία επιλογής μελών των Συμβουλίων Κοινωνικού Ελέγχου της ΕΡΤ, τα οποία και θα συγκροτηθούν από το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας.
Η προκήρυξη των εκλογών για τον Σεπτέμβριο, η μαρξιστική προπαγάνδα της ΕΡΤ και τα κωμικοτραγικά επιχειρήματα Φλαμπουράρη-Τασίας για το μεταναστευτικό
Το ότι θα προκηρυσσόταν εκλογές, μάς το είχε προϊδεάσει ήδη ο Σκουρλέτης, όταν αποφάσισε την αναστολή λειτουργίας στα μεταλλεία Χαλκιδικής. Έπρεπε να δείξει ο ΣΥΡΙΖΑ ότι έχει αριστερό προφίλ και υλοποιεί τις προεκλογικές υποσχέσεις του. Και η πρώτη υλοποίηση είναι η μη λειτουργία ιδιωτικής επιχείρησης και η απώλεια θέσης εργασίας σε 2.000 οικογένειες. Μια ιδέα φιλεργατικής πολιτικής.
Και ο Μητρόπουλος στηρίζει την κυβέρνηση, αλλά δεν ψηφίζει τα μέτρα. Οι «προοδευτικοί» δίνουν ρεσιτάλ πολιτικής ασυναρτησίας. Το περίεργο δεν είναι ότι ακούμε συνεχώς αρλούμπες, αλλά ότι εξακολουθεί μεγάλο μέρος του λαού να τους παίρνει στα σοβαρά. Κι αυτό είναι το επικίνδυνο. Να δούμε τώρα όλοι αυτοί τι κωλοτούμπες θα κάνουν για επιστροφή στον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και πόση τόλμη θα έχει ο Τσίπρας να τους πετάξει έξω.
Αυτή η ΕΡΤ έχει σκοπό να αποκτήσει πρόγραμμα; Μήπως έγινε πολύ κακό για το τίποτα; Πόσος καιρός πρέπει να περάσει για να πάψω να βλέπω τις ήδη χιλιοειδομένες επαναλήψεις; Για την μαρξιστική προπαγάνδα δεν κάνω λόγο. Και επί αστικών κυβερνήσεων τα ίδια γίνονταν.
«Ο εμπρησμός των χριστιανικών εκκλησιών είναι δικαιολογημένος με βάση την ιουδαϊκή παράδοση», υποστήριξε ηγέτης ισραηλινής ομάδας. Η ισραηλινή αστυνομία τον ανέκρινε, και φυσικά σε λίγα λεπτά αποχώρησε. Όσο ένα καφεδάκι δηλαδή, έμεινε το παληκάρι. Αναρωτιέμαι, τι θα συνέβαινε στην Ελλάδα, αν υποστηριζόταν κάτι ανάλογο για τις Συναγωγές.
Δεν λέω για τις αντιδράσεις προπαγάνδας των ισραηλιτικών οργανώσεων. Αυτές θα ήσαν αναμενόμενες, όσο μη αναμενόμενες είναι οι αντιδράσεις της Εκκλησίας της Ελλάδας. Για τις αντιδράσεις των δήθεν ευαίσθητων γηγενών «προοδευτικών» λέγω. Οι οποίοι πείσθηκαν ότι χωρίς την βοήθεια της Ισραηλιτικής Κοινότητας δεν έχουν πολιτικό μέλλον και επιδίδονται σε επικύψεις.
Η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ είναι άραγε ακροδεξιά ρατσιστική οργάνωση, ή εργαλείο της ντόπιας ολιγαρχίας, για να λέει πολύ συγκεκριμένα ότι η κυβέρνηση Τσίπρα δεν έχει πολιτική για το μεταναστευτικό; Διαλύει τα κωμικοτραγικά επιχειρήματα Φλαμπουράρη και Χριστοδουλοπούλου (και Τσίπρα) ότι αυτά συμβαίνουν σ’ όλη την Ευρώπη.
Καταγγέλλει ο ΟΗΕ ότι θέλει να βοηθήσει αλλά δεν βρίσκει υπεύθυνο από πλευράς Ελλάδας να συνομιλήσει! Κι αυτός ο ΟΗΕ, με ποιον θέλει να συνεργασθεί; Με… την κυρία Τασία;
Ο Αρχιεπίσκοπος κ. Αναστάσιος, που ανοικοδόμησε από τα ερείπια την Ορθόδοξη Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Αλβανίας, φέρεται να είναι σοβαρά άρρωστος, άλλωστε είναι 86 ετών. Δεν έγινε ποτέ αποδεκτός, λόγω της ελληνικής καταγωγής του, και κατηγορήθηκε για «Γκρεσιανισμό» [εξελληνισμό] του ορθόδοξου πληθυσμού στην Αλβανία. Το ελληνικό ΥΠΕΞ έχει προετοιμάσει σχέδιο στο ενδεχόμενο διαδοχής του;
Θα έρθουν, λένε, τουρίστες από την Τουρκία, χωρίς να ενημερωθεί καν ο Μπουτάρης. Πώς και δεν το πήρε μυρωδιά; Σύμφωνα με εντυπωσιακό τουρκικό δημοσίευμα, μια ελληνική εταιρεία συμφώνησε με τουριστικά γραφεία στην Σμύρνη να δημιουργηθεί άμεση γραμμή επικοινωνίας μεταξύ Σμύρνης και Θεσσαλονίκης, που θα μεταφέρει στην Θεσσαλονίκη τα ζευγάρια από την Τουρκία που θα θελήσουν να τελέσουν τους γάμους τους στο πατρικό του Μουσταφά Κεμάλ!
Και γιατί μόνον γάμους; Και αρραβώνες, και βαπτίσια, και περιτομές, όλα εδώ να γίνονται, εκτός από κηδείες.
Καλλισθένης
Παράταση στη διαβούλευση του ν/σ για τα ΜΜΕ εξήγγειλε ο γγ Ενημέρωσης
20/8/2015
Σε συνέντευξη που έδωσε στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή της ΕΡΤ, ο γενικός γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, Λευτέρης Κρέτσος, εξήγγειλε δεκαπενθήμερη παράταση της διαβούλευσης του νομοσχεδίου για τα ΜΜΕ προκειμένου αυτό «να γίνει όσο πιο λειτουργικό και σύγχρονο».
Ο κ. Κρέτσος, αναφερόμενος στο νομοσχέδιο, έκανε λόγο για προεκλογική δέσμευση της κυβέρνησης για τη ρύθμιση του άναρχου μιντιακού τοπίου της χώρας, ρύθμιση που θα εφαρμοστεί βάσει των συνταγματικών επιταγών -που αναφέρουν ρητά ότι θα πρέπει να πληρώνουν όλοι τους φόρους τους-, βάσει μιας γενικότερης ισονομίας αλλά και βάσει του άρθρου 15 του Συντάγματος περί πολυφωνίας και πολιτιστικής ανάπτυξης του τόπου.
Σε ερώτηση της δημοσιογράφου για το αν μέχρι τώρα τα κανάλια δεν πλήρωναν τίποτα, ο γενικός γραμματέας Ενημέρωσης δήλωσε ότι θα πρέπει να δούμε το πόρισμα της Τραπέζης της Ελλάδος όσον αφορά το ποια δάνεια εξυπηρετούνται και ποια όχι, συμπληρώνοντας ότι είναι γνωστό ότι πολλά κανάλια είναι υπερχρεωμένα και παρ’ όλα αυτά είχαν άνεση να παίρνουν διάφορα δάνεια τη στιγμή που πάρα πολλές επιχειρήσεις δυσκολεύονται ιδιαίτερα για να έχουν μια τραπεζική διευκόλυνση.
Επίσης, τόνισε ότι η κυβέρνηση θα εφαρμόσει το νόμο και αυτό που λέει το Σύνταγμα σημειώνοντας ότι δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν επιχειρήσεις που επί 25 χρόνια έχουν προσωρινή άδεια λειτουργίας και στη συνέχεια αποκτούν τη δυνατότητα να είναι υπεύθυνοι για την ψηφιακή μετάβαση και να γίνονται και ψηφιακοί πάροχοι, κάτι που προηγούμενοι νόμοι το απαγορεύουν. «Είναι σκάνδαλο» τόνισε, «να έχουμε ταύτιση του ψηφιακού παρόχου και του παρόχου περιεχομένου».
Ο κ. Κρέτσος δήλωσε ότι για πρώτη φορά γίνεται μια ριζοσπαστική τομή στον χώρο του μιντιακού και επικοινωνιακού συστήματος στην Ελλάδα. Θα υπάρχει, είπε, διαδικασία αδειοδότησης με τη μορφή της δημοπρασίας, τονίζοντας ότι μπαίνουν κανόνες ως προς το ποιος μπορεί να είναι καναλάρχης σε αυτή τη χώρα από μηδενική βάση. Σε ερώτηση αν θα μπορούν να μπουν και νέα κανάλια από το εξωτερικό, ο γενικός γραμματέας απάντησε καταφατικά με την προϋπόθεση να μπορούν να δώσουν και αυτοί στοιχεία του πόθεν έσχες τους και γενικότερα αν είναι σωστοί με τις τραπεζικές τους υποχρεώσεις. Τόνισε ωστόσο ότι δεν θα παρεμβαίνει κανείς στο περιεχόμενο εκπομπής τους καθώς υπάρχει ανεξάρτητη αρχή για αυτό, το ΕΣΡ.
Πιο συγκεκριμένα, αναφερόμενος στο ΕΣΡ ο κ. Κρέτσος δήλωσε ότι η κυβέρνηση θέλει να ολοκληρωθεί η διαδικασία στελέχωσης του ΕΣΡ με άρτιο τρόπο και συμπλήρωσε ότι, με βάση το αίτημα της Αρχής, η διαβούλευση του νομοσχεδίου για τα ΜΜΕ πηγαίνει 15 μέρες μετά την αρχική λήξη της (24 Αυγούστου) «καθώς επιθυμία όλων είναι αυτό το νομοθέτημα για τα ΜΜΕ να γίνει όσο πιο λειτουργικό και σύγχρονο».
Ο γενικός γραμματέας έθεσε θέμα νομιμότητας των υπαρχόντων μελών του ΕΣΡ, θέμα το οποίο χαρακτήρισε και πολιτικό. Έκανε λόγο για διχογνωμία πάνω στο ζήτημα κάνοντας αναφορά και στην απόφαση της Επιστημονικής Επιτροπής της Βουλής που λέει ότι μπορούν να ανανεωθούν οι θητείες των τριών μελών του ΕΣΡ (αντί των τεσσάρων που ισχύει σήμερα) και να υπάρξει προκήρυξη μόνο για τα άλλα τρία μέλη της Αρχής.
Ο κ. Κρέτσος δήλωσε ότι η εκλογή μελών του ΕΣΡ πρέπει να γίνεται με πρωτοβουλία της διάσκεψης των προέδρων τονίζοντας ότι το θέμα έγκειται στον Πρόεδρο ή την Πρόεδρο της Βουλής.
Ο κ. Κρέτσος χαρακτήρισε υποκριτική τη στάση των καναλαρχών που έκαναν λόγο για ρυθμισμένο τοπίο στην αγορά βασιζόμενοι στη λειτουργία της DIGEA, λέγοντας ότι η κυβέρνηση δεν έχει εκδικητική διάθεση αλλά θα πρέπει να τεθεί θέμα βιωσιμότητας των επιχειρήσεων στα ΜΜΕ για να μην πέφτει ο πέλεκυς στην πλευρά των εργαζομένων με ομαδικές απολύσεις – και τελικά «πρέπει να σπάσει αυτό το απόστημα της διαπλοκής» τόνισε.
Επίσης, συμπλήρωσε ότι δεν αναμένει αντιδράσεις από τα κόμματα κατά την εισαγωγή του νομοσχεδίου στη Βουλή, καθώς όλοι θέλουν ένα ρυθμισμένο τοπίο στα ΜΜΕ. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στο άναρχο τοπίο στην διαδικτυακή ενημέρωση, το οποίο θα πρέπει να τελειώσει, όπως είπε.
Κλείνοντας, ο κ. Κρέτσος προέβλεψε ότι η χώρα θα οδηγηθεί άμεσα σε εκλογές.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Λ. Κρέτσος: Μετά από αίτημα του ΕΣΡ επέκταση 15 ημερών στη διαβούλευση του ν/σ για τις τηλεοπτικές άδειες
20.08.2015
Την επέκταση κατά 15 ημερών στη διαβούλευση του νομοσχεδίου για τις τηλεοπτικές άδειες μετά από σχετικό αίτημα του ΕΣΡ, ανήγγειλε ο γ.γ. Ενημέρωσης Λευτέρης Κρέτσος το πρωί στην ΕΡΤ. Ενω αναγκαστική η αλλαγή μόνο για τρία μέλη του ΕΣΡ σύμφωνα με τη γνωμοδότηση του Επιστημονικού Συμβουλίου της Βουλής.
Ο Λ. Κρέτσος υπογράμμισε ότι "Είναι απαράδεκτο να λειτουργούν οι ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί 25 χρόνια με το κλείσιμο της ΕΡΤ έγιναν και ψηφιακοί πάροχοι και αυτή τη στιγμή οι συμπολίτες αν μένουν στην Ψέριμο να αναγκάζονται να μπαίνουν από την Turkchell". Πρόκειται για "σκάνδαλο", «να έχουμε ταύτιση του ψηφιακού παρόχου και του παρόχου περιεχομένου».
Στόχος της κυβέρνησης είναι να υπάρξει νομιμότητα, να σπάσει το απόστημα της διαπλοκής. Χαρακτήρισε υποκριτική τη στάση των καναλιών που μιλούν για ρυθμισμένο τοπίο στην αγορά λόγω της DIGEA Τόνισε μάλιστα ότι «δεν υπάρχει καμία εκδικητική διάθεση από την κυβέρνηση, "αλλά πρέπει να εξασφαλιστούν τα θέματα της βιωσιμότητας, γιατί αν δεν το κάνουμε θα την πληρώνουν οι εργαζόμενοι με ομαδικές απολύσεις". Πιστεύει επίσης ότι δεν θα υπάρξουν αντιδράσεις από τα κόμματα για το νομοσχέδιο για τις τηλεοπτικές άδεις στη Βουλή, καθώς όλοι θέλουν ένα ρυθμιζόμενο τοπίο στα ΜΜΕ. Τέλος αναφέρθηκε στον προβληματικό χαρακτήρα της λειτουργίας του διαδικτύου με τον άναρχο χαρακτήρα που επικρατεί στη διαδικτυακή ενημέρωση και τα σοβαρά προβλήματα που υπάρχουν όπως ξέπλυμα χρήματος, ανασφάλιστοι, απλήρωτοι εργαζόμενοι κ.α.
Ταυτόχρονα ο γενικός γραμματέας Επικοινωνίας, έθεσε θέμα νομιμότητας των υπαρχόντων μελών του ΕΣΡ, θέμα το οποίο χαρακτήρισε και πολιτικό. Όπως δήλωσε η εκλογή μελών του ΕΣΡ πρέπει να γίνεται με πρωτοβουλία της διάσκεψης των προέδρων τονίζοντας ότι το θέμα έγκειται στον Πρόεδρο, ή την Πρόεδρο της Βουλής.
Υποχρεωτική αντικατάσταση τριών μελών του ΕΣΡ σύμφωνα με τη γνωμοδότηση του Επιστημονικού Συμβουλίου της Βουλής
Σύμφωνα με τη γνωμοδότηση του Επιστημονικού Συμβουλίου της Βουλής που δημοσιεύτηκε στις 17/8 , υποχρεωτικό ζήτημα αντικατάστασης τίθενται για τρία μέλη του ΕΣΡ, συγκεκριμένα για τον πρόεδρο Ι.Λασκαρίδη, και τα μέλη Ε.Δεμίρη και Γ.Παπακώστα των οποίων έχει λήξει η θητεία και έχουν συμπληρώσει 8ετία ως μέλη της διοίκησης.
Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε η γνωμοδότηση του Επιστημονικού Συμβουλίου της Βουλής μετά από το αίτημα της Διάσκεψης των Προέδρων όπου είχε σημειωθεί διάσταση απόψεων, μεταξύ του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκου Φίλη και της Ζ. Κωνσταντοπούλου στη Διάσκεψη των Προέδρων. Ο Νίκος Φίλης είχε διαφωνήσει με την αναγκαιότητα αλλαγής του συνόλου των μελών της διοίκησης του ΕΣΡ την οποία πρόκρινε η Ζ. Κωνσταντοπούλου.
Kατ. Μπρ.
ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ
ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ – ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
ΜΕΤ’ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΩΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ
Της δευτεροβάθμιας συνδικαλιστικής οργάνωσης με την επωνυμία: «ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑΣ – ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ» που εδρεύει στην Αγία Παρασκευή Αττικής και επί της Λεωφόρου Μεσογείων, αρ. 432 και εκπροσωπείται νόμιμα
ΠΡΟΣ
1. Την ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία: «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΊΑ (Ε.Ρ.Τ. Α.Ε.)» που εδρεύει στην Αγία Παρασκευή Αττικής και επί της Λεωφόρου Μεσογείων, αρ. 423 και εκπροσωπείται νόμιμα.
2. κο ΔΙΟΝΥΣΗ ΤΣΑΚΝΗ υπό την ιδιότητά του ως Προέδρου της ΕΡΤ α.ε. κατοικοεδρεύοντος ως εκ της ιδιότητας του αυτής στην Λεωφόρο Μεσογείων αρ. 423
3. κο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟ ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗ υπό την ιδιότητά του ως Διευθύνοντα Συμβούλου της ΕΡΤ α.ε. κατοικοεδρεύοντος ως εκ της ιδιότητας του αυτής στην Λεωφόρο Μεσογείων αρ. 423
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Υπουργό Επικρατείας κο Νίκο Παππά
———————————
Σε συνέχεια της από 27 Ιουλίου σχετικής με την έναρξη διαπραγματεύσεων σχετικής Εξωδίκου μας που αφορούσε στην κατάρτιση με τη δημοκρατική και νόμιμη διαδικασία των απευθείας διαπραγματεύσεων κατ’ εφαρμογή των ευρωπαϊκών Οδηγιών και του άρθρου 4 του Ν. 1876/1990 :
1. Του νέου Γενικού Κανονισμού Προσωπικού της Ε.Ρ.Τ. Α.Ε.
2. Του Οργανογράμματος της Ε.Ρ.Τ. Α.Ε.
η Ομοσπονδία μας, η οποία όπως σας είναι γνωστό αποτελεί την πλέον αντιπροσωπευτική δευτεροβάθμια συνδικαλιστική οργάνωση των εργαζομένων της Ε.Ρ.Τ. Α.Ε. έχει δε νόμιμη Διοίκηση για την οποία ήδη σας έχουμε κοινοποιήσει τη σχετική Δικαστική Απόφαση, είμαστε υποχρεωμένοι να σας θέσουμε κατεπειγόντως υπόψη τα ακόλουθα λόγω του χαρακτήρα τους εξόχως σημαντικών και κατεπειγόντων λόγω και των σχετικών νομίμων προθεσμιών που αφορούν τα σημαντικότερα εκ των θεσμικών και εργασιακών ζητημάτων της ΕΡΤ α.ε. και για τα οποία με ευθύνη της Διοίκησής σας διεξάγεται με εμάς τους εργαζομένους της μέσω της ανταλλαγής εγγράφων και γραπτών σχεδίων μία «καρικατούρα διαλόγου» που εκθέτει το εγχείρημα της επαναλειτουργίας του φορέα της Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης στον κίνδυνο μη συννόμων , μη ουσιαστικών, μη δημοκρατικών διαδικασιών οδηγώντας αναπόδραστα σε μονομερείς και συγκεντρωτικές λύσεις ερήμην των εργαζομένων της και των θεσμοθετημένων οργάνων εκπροσώπησής τους και αγνοώντας επιδεικτικά τις θέσεις, προθέσεις και απόψεις της για τα πιο σημαντικά ζητήματα που θα συγκροτήσουν διαχρονικά και όχι ευκαιριακά το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας της ΕΡΤ α.ε..
Συγκεκριμένα :
1. Αποφεύγετε και αποκρούετε τη νόμιμη διαδικασία συλλογικών διαπραγματεύσεων για την κατάρτιση του Νέου Γενικού Κανονισμού της ΕΡΤ. Σας ενημερώνουμε ότι νομίμως έχουμε κινήσει την σχετική διαδικασία ενώπιον του Οργανισμού Μεσολάβησης και Διαιτησίας επιδιώκοντας το θεσμοθετημένο και τεκμηριωμένο διάλογο με απόψεις και προτάσεις.
2. Αντί αυτού μας κοινοποιήθηκαν δύο Σχέδια Κανονισμού ένα από την πλευρά της Διοίκησης και με το αρ. πρωτ. 429/11.8.2015 ένα δεύτερο από το Δικηγόρο της ΕΡΤ α.ε. κο Ιωάννη Μπατσίλα με σχέδιο που αυτός κατήρτισε, κατόπιν εντολής σας, σε διαφορετικό μήκος κύματος και σαφώς θετικότερο ως προς το περιεχόμενο και την νομοτεχνική πληρότητα από το πρώτο.
3. Δυστυχώς όμως οι προτεινόμενες ρυθμίσεις ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΥΠΟΨΗ και ΑΓΝΟΟΥΝ ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΑ τον μέχρι σήμερα ισχύοντα Κανονισμό Προσωπικού της ΕΡΤ όπως αυτός με μακροχρόνια εφαρμογή και με συναινετικές διαδικασίες μέσω των εκάστοτε ισχυουσών Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας ίσχυσε και εφαρμόστηκε. Υπερασπιζόμαστε δε τα ακόλουθα νομικά αυτονόητα και θεσμικά κεκτημένα μέσα από διαδικασίες διαλόγου :
3.1. Η Ομοσπονδία μας, όπως άλλωστε έκανε ανέκαθεν στο παρελθόν, κατέχει την αρμοδιότητα από κοινού με την εκάστοτε Διοίκηση της ΕΡΤ κατάρτισης του Γ.Κ.Π. – Ε.Ρ.Τ. Α.Ε., αρμοδιότητα που πηγάζει ευθέως εκ του Συντάγματος, των σχετικών νομοθετημάτων της εργατικής νομοθεσίας (ενδεικτικά αναφέρονται Ν.Δ. 3789/1957, Ν. 1876/1990), των ευρωπαϊκών Οδηγιών αλλά και σε κάθε περίπτωση εκ της επιχειρησιακής συνήθειας που είχε διαμορφωθεί τουλάχιστον επί τεσσαρακονταετίας. Δυνάμει του Ν. 4324/2015 (ημερομηνία δημοσίευσης σχετικού ΦΕΚ η 29/4/2015), αναβίωσαν οι κάθε είδους συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου αόριστου χρόνου ή έμμισθης εντολής του προσωπικού, το οποίο την 11η Ιουνίου 2013 απασχολείτο στην Ε.Ρ.Τ. Α.Ε. και οι οποίες λύθηκαν, με το άρθρο 3 της 2/11.6.2013 κοινής απόφασης του Υπουργού Οικονομικών και του Υφυπουργού στον Πρωθυπουργό (Β΄ 1414). Παράλληλα, με την παρ. 12 του ίδιου ως άνω νομοθετήματος ορίστηκε ότι οι όροι και οι συνθήκες εργασίας του προσωπικού της εταιρείας, το οποίο προσλαμβάνεται με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου αόριστου ή ορισμένου χρόνου, καθορίζονται με συλλογική σύμβαση εργασίας, η οποία συνάπτεται μεταξύ της Ε.Ρ.Τ. Α.Ε. που εκπροσωπείται από το Διοικητικό Συμβούλιο και των αρμοδίων κατά το νόμο εκπροσώπων των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εργαζομένων.
3.2. Οφείλει επομένως ο νέος Γ.Κ.Π.- Ε.Ρ.Τ. Α.Ε. να περιλαμβάνει στις διατάξεις του (όλως ενδεικτικώς και όχι αποκλειστικά απαριθμούμενα ως θέματα) :
Α) Ειδικότητες – προσόντα και εvvoιoλoγικoύς προσδιορισμούς και διασαφηνίσεις αναφορικά με τη μέθοδο πιστοποίησης ξένης γλώσσας, χειρισμού Η/Υ, ελληνικής γλώσσας, εμπειρίας, τίτλων και πιστοποιητικών. Αναφορικά με την διασαφήνιση των εννοιών Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, επαρκές εισόδημα, παρεμφερείς ή ίδιες ειδικότητες, συμμετοχή των εργαζομένων.
Β) Αξιολόγηση Τακτικού Προσωπικού,
Γ) Διατάξεις για τον καθορισμό της προϋπηρεσίας των εργαζομένων,
Δ) Βασικά και Ειδικά Επιδόματα και Προσαυξήσεις του μισθού,
Ε) Αλλαγή ειδικοτήτων,
ΣΤ) Αποσπάσεις – Μεταβάσεις εκτός έδρας,
Ζ) Υπηρεσιακά Συμβούλια,
Η) Οριοθέτηση χρόνου εργασίας,
Θ) Κανονικές και Ειδικές άδειες,
Ι) Υποχρεωτική απόλυση, επαναπρόσληψη και παραίτηση του προσωπικού,
ΙΑ) Πειθαρχικό Δίκαιο – Πειθαρχική Διαδικασία,
ΙΒ) Συνδικαλιστικά δικαιώματα – Παρακράτηση συνδικαλιστικής εισφοράς.
Νομικά και εργασιακά αυτονόητο θεωρείται δε ότι έως την ημερομηνία υπογραφής της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας που εκ του νόμου έχει ισχύ ουσιαστικού νόμου και με την οποία θα τεθεί σε ισχύ ο νέος Γενικός Κανονισμός Προσωπικού της Ε.Ρ.Τ. Α.Ε., τόσο η επιχείρηση όσο και το σύνολο του προσωπικού της δεσμεύονται από τον Γ.Κ.Π. που ετύγχανε εφαρμογής έως και την 11η Ιουνίου 2013 καθόσον τούτο συνάδει με την έννοια της «αναβίωσης» της επιχείρησης ήδη από την 29/4/2015 αλλά υπηρετεί και την ασφάλεια της λειτουργίας της επιχείρησης.
4. Στη θέση ενός τέτοιου κοινά αποδεκτού θεσμικού κειμένου ως βάση διαλόγου , η Διοίκηση της ΕΡΤ μας απέστειλε ένα πρόχειρο, με σημαντικές ελλείψεις, επιμελημένες ασάφειες και κενά,(τα οποία εξακολουθεί να ερμηνεύει και να τροποποιεί τον Κανονισμό η διοίκηση κατά το δοκούν- ίδετε άρθρα 62 και 63 του σχεδίου ) κείμενο το οποίο βασίζεται κυρίως στο αποτυχημένης έμπνευσης και εφαρμογής Κανονισμό της ΝΕΡΙΤ που πάντως εξυπηρετούσε άλλες ανάγκες λειτουργίας από τον οποίο απουσιάζουν κρίσιμα ζητήματα και είναι προϊόν αντιγραφής και από άλλους Κανονισμούς π.χ του Τραπεζικού Τομέα ! Χαρακτηριστικό είναι ότι στα άρθρα 28, 29 και 32 γίνεται αναφορά σε «συναλλασσόμενους» με την Τράπεζα, το άρθρο 53 για την Νομική Υπηρεσία δεν υπάρχει περιεχόμενο, αντιφάσκει με το δεύτερο κείμενο που μας δόθηκε από το Δικηγόρο της ΕΡΤ και τούτο ενώ ευρισκόμεθα μόλις πέντε εργάσιμες ημέρες πριν την προθεσμία της 27 ης Αυγούστου τρέχοντος έτους για την κατάρτισή του και ενώ δεν έχει συντελεστεί ούτε προηγηθεί ούτε μία (!) δια ζώσης συνάντηση των εκπροσώπων μας με εκπροσώπους της Διοίκησης για να μας εξηγηθούν οι βασικές αφετηρίες , η φιλοσοφία, οι οργανωτικές και λειτουργικές αρχές που πρέπει και θέλουμε να υπηρετεί ο νέος Κανονισμός, ένας διαχρονικός Κανονισμός !
5. Ουδεμία απάντηση λάβαμε στο εύλογο και καθ’ όλα νόμιμο αίτημά μας για πραγματοποίηση απευθείας συναντήσεων, για την κατάρτιση μεικτής σύνθεσης Επιτροπής Εργασίας, για την αξιοποίηση της γνώσης και της εμπειρίας στελεχών που αποδεδειγμένα γνωρίζουν τις ανάγκες λειτουργίας της ΕΡΤ. Το μόνο που επιθυμούν κάποιοι αποδεικνύεται ότι δυστυχώς είναι η αναβίωση με συνοπτικές διαδικασίες του ραμμένου κουστουμιού της ΝΕΡΙΤ το οποίο αφορούσε πολύ μικρότερο αριθμό προσωπικού και χωρίς το εύρος λειτουργιών, υπηρεσιών, πανελλαδικής λειτουργίας και αναγκών της ΕΡΤ. Είναι μια πρακτική που απολήγει στο να υπάρξει μια επίφαση διαβούλευσης και νομιμοποιεί – κατά τη γνώμη μας- τη διαδικασία για μια μικρή και ευέλικτη ΕΡΤ που θα καταστρατηγεί τα εργασιακά δικαιώματα και θα έχει εργαζόμενους πολλών ταχυτήτων, δεσμευμένη από την κρατική εξουσία και τα παράκεντρά της στην ΕΡΤ και εξαρτημένη από την οικονομική ανεπάρκεια που της προκαλεί η παράνομη αφαίμαξη του ανταποδοτικού τέλους. Μια ΕΡΤ δηλαδή της σκόπιμης δημιουργικής ασάφειας και της κυριαρχίας του λεγόμενου «διευθυντικού δικαιώματος» , που πνίγει την πορεία προς τα εμπρός καταστρατηγώντας κάθε συλλογική διαδικασία και κάθε δημιουργική δημοκρατική πρόταση .
6. Όμως με αυτή την λογική το μόνο που επιτυγχάνεται είναι δυστυχώς η συρρίκνωση του πραγματικού έργου της ΕΡΤ , χωρίς πρόβλεψη για τις εργασιακές σχέσεις του δημόσιου φορέα ραδιοτηλεόρασης, με την επιβολή λογικών σύγκρουσης και περικοπών, με δισυπόστατο τον χαρακτήρα και την φυσιογνωμία του : ΔΕΚΟ στα δικαιώματα, ιδιωτικός φορέας στις υποχρεώσεις. Δημιουργείται έτσι εύλογα η εντύπωση ότι ενδεχομένως να πρόκειται για προσχηματική διαδικασία με σκοπό να μην παραχθεί κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα εκτός μόνο της τιμωρητικής διάθεσης ενάντια στους εργαζόμενους που με αυταπάρνηση δώσανε αγώνα για την επαναλειτουργία της ΕΡΤ και να γίνουν πράξη οι προειλημμένες αποφάσεις σας . Έρχεται δε σε αντίθεση με τις υποσχέσεις ότι αυτά που δεν προβλέπονταν από τον νόμο θα ρυθμίζονταν από τις εφαρμόστηκες διατάξεις – κανονισμούς κ.λ.π που θα καταρτίζονταν από κοινού με το Δ.Σ της ΕΡΤ α.ε και τους νόμιμους εκπροσώπους των εργαζόμενων.
7. Είναι χαρακτηριστικό ότι δεν περιλαμβάνονται κρίσιμες για την λειτουργία της ΕΡΤ ειδικότητες, καταργούνται συλλήβδην ΟΛΕΣ οι προϊσχύσασες διατάξεις που από κοινού περιλήφθηκαν με ΣΣΕ, καθιερώνεται προσωπικό δύο ταχυτήτων χωρίς μισθολογική και ιεραρχική εξέλιξη σε θέσεις ευθύνης , ασάφεια για τις καταργούμενες ειδικότητες, ασάφεια και στις αλλαγές ειδικοτήτων, συνδικαλιστικά δικαιώματα περικόπτονται κ.α πολλά .
8. Τα ως άνω δυστυχώς ισχύουν και για το Οργανόγραμμα. Δεν μπορεί να συζητηθεί και να καταρτισθεί Οργανόγραμμα της ΕΡΤ α.ε. χωρίς την καταγραφή των δομών και το εύρος αυτών με την συνολική λειτουργιά της ΕΡΤ, χωρίς επιχειρησιακό σχέδιο, χωρίς να περιλαμβάνει καθηκοντολόγιο, χωρίς καταγραφή των αναγκών λειτουργίας και ανάπτυξης, χωρίς περιγραφή των θέσεων εργασίας, χωρίς αριθμό εργαζομένων ανά Υπηρεσία, χωρίς διάρθρωση Τμημάτων, χωρίς πρόβλεψη σε ποιόν αριθμό εργαζομένων αντιστοιχούν οι νέες δομές και ποιες ελλείψεις και με ποιες διαδικασίες πρέπει να καλυφθούν. Είναι χαρακτηριστικό ότι επί της Διοίκησης με επικεφαλής τον κο Ταγματάρχη ( το 2012 )με ουσιαστικές και δημοκρατικές διαδικασίες είχε καταρτιστεί σχέδιο το οποίο επίσης επιδεικτικά αγνοείται !
9. Με τις πιο πάνω παραλείψεις και την μη κατανοητή –τουλάχιστον από εμάς – και μη λειτουργική φιλοσοφία του και τους αλληλοεξαρτούμενους προϋπολογισμούς διαφορετικών μονάδων και δ/νσεων και την επικάλυψη ευθυνών , το γεγονός ότι εργαζόμενοι αλλού θα ανήκουν διοικητικά-οργανικά και από αλλού θα παίρνουν εντολές και θα εργάζονται, το ότι θα υπάρχουν τερατώδεις και με μεγάλες δυσλειτουργίες Γεν. Δ/νσεις σε αντίθεση με άλλες που μικραίνουν ώστε να καθίστανται κι αυτές μη λειτουργικές και εξαρτώμενες από άλλους Γεν. Δ/ντες κ.λ.π, Μένουν επίσης εκτός θεσμοθέτησης κρίσιμοι τομείς για το νέο ξεκίνημα της ΕΡΤ, ενδεικτικά : Ο ρόλος και η υπόσταση της ΕΡΤ3 και των ΕΡΑ τίθεται όλο και περισσότερο εν κινδύνω , οι Περιφερειακοί Σταθμοί της, η Κινηματογραφία, τα σκηνικά, το Δορυφορικό της Πρόγραμμα για τους αποδήμους Έλληνες, η Ραδιοφωνία, τα βραχέα ,τα μεσαία , η ραδιοτηλεόραση Κ.Λ.Π. Είναι μοιραίο να οδηγηθούμε σε αποδιοργάνωση και όχι αναδιοργάνωση υπηρεσιών, σε μη αξιοποίηση του συνόλου των επαναπροσληφθέντων εργαζομένων, σε αναποτελεσματικότητες και δυσλειτουργίες. Και όλα αυτά ελάχιστες ημέρες πριν την έναρξη της νέας τηλεοπτικής περιόδου την οποία η ΕΡΤ θα έπρεπε να πρωταγωνιστεί και να ηγείται , όχι να ομφαλοσκοπεί και να σπαράσσεται από τις χειρότερες πρακτικές του παρελθόντος της ! και μάλιστα όταν η οικονομική της αυτοτέλεια είναι δεδομένο ότι στραγγαλίζεται .
10. Οι θέσεις μας είναι σταθερές και δημόσιες . Συνοψίζονται στο τρίπτυχο : Αναβίωση του θεσμικού πλαισίου με τολμηρές και ριζικές ΘΕΤΙΚΕΣ αλλαγές προς τα μπροστά – Εξαντλητικός δημοκρατικός διάλογος σε όλα τα επίπεδα – Απόλυτη διαφάνεια στις αποφάσεις μεγάλη αποτελεσματικότητα στις δράσεις προς όφελος της ενημέρωσης, του πολιτισμού, της οικονομικής αποτελεσματικότητας της ΕΡΤ. Σεβόμαστε τα χρήματα που από το υστέρημά του μας δίνει ο Ελληνικός λαός σε δύσκολες στιγμές μόνο όταν του αποδίδουμε το πολλαπλό ποιοτικό, υψηλού επιπέδου ραδιοτηλεοπτικό προϊόν.
11. Η ΠΟΣΠΕΡΤ όπως έχει δημόσια δεσμευτεί και στη Διοίκησή σας και στον Ελληνικό λαό θα καταθέσει τις επόμενες ημέρες τις προτάσεις της για όλα τα θεσμικά προαπαιτούμενα της ΕΡΤ: και για τον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας, και για το Οργανόγραμμα, και για το κανονισμό Προμήθειας Τηλεοπτικού, Ραδιοφωνικού και Διαδικτυακού Προγράμματος, Διαδικασίας Εκτέλεσης Εσωτερικών παραγωγών και για τον κανονισμό Παραχώρησης Δικαιωμάτων Χρήσης Αρχειακού Υλικού της (για να μην συνεχίζεται η χωρίς αποζημίωση λεηλασία του αρχειακού υλικού της) και για την Συμφωνία Αρχών και για τον Κανονισμό Ανάθεσης και Εκτέλεσης Συμβάσεων Προμηθειών Προϊόντων και για το Καταστατικό της .
ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ σας κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου όπως έχουμε νόμιμη υποχρέωση και ευθύνη απέναντι σε εργαζόμενους, Διοίκηση, Ελληνικό λαό και την Κυβέρνησή του. Σύμφωνα με τον Ν. 4324/2015, προβλέφθηκε η εντός τρίμηνης προθεσμίας από τη συγκρότηση σε σώμα του πρώτου Διοικητικού Συμβουλίου της Ε.Ρ.Τ. Α.Ε. κατάρτιση των ανωτέρω θεσμικών πυλώνων της ΕΡΤ. Η αποτυχία, η αναποτελεσματικότητα και ο συγκεντρωτισμός στη διαδικασία λήψης και το περιεχόμενο των αποφάσεων δυναμιτίζει από τα θεμέλια του το παρόν εγχείρημα. Εκμηδενίζει δε την θέληση των εργαζομένων για προσφορά στην κρίσιμη φάση της αναδιοργάνωσης της εταιρίας και βάζει σε δοκιμασία το ομαλό εργασιακό κλίμα.
Η Ομοσπονδία μας ως οφείλει δηλώνει παρούσα και ενεργή σε ένα διάλογο θέσεων και προτάσεων με δημοκρατική συμμετοχή και διαφάνεια για θέματα που κατεξοχήν θα δεσμεύσουν τη διάρθρωση, τις ειδικότητες και τις θέσεις εργασίας του προσωπικού της ΕΡΤ α.ε..
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
και με τη ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μας
Σας καλούμε να προσέλθετε άμεσα σε διαδικασίες και καθορισμένες συναντήσεις για το σύνολο των ανωτέρω καθόσον ο δημοκρατικός διάλογος δεν είναι επιλογή αλλά υποχρέωση, εγγυάται δε το μοντέλο της απρόσκοπτης λειτουργίας και των εργασιακών δομών
Αρμόδιος Δικαστικός Επιμελητής καλείται να επιδώσει νόμιμα την παρούσα προς αυτούς τους οποίους απευθύνεται προς γνώση τους και για τις νόμιμες συνέπειες αντιγράφοντας ολόκληρη στην έκθεση επίδοσης.
Αθήνα, 20 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2015
Στην ΕΡΤ3 η Μαρία Κόλλα – Τσαρουχά και ο Τριαντάφυλλος Μηταφίδης
Τετάρτη, 19 Αυγούστου 2015
Επίσκεψη στην ΕΡΤ3 της Μαρίας Κόλλια - Τσαρουχά και Τριαντάφυλλου Μηταφίδη
Η υφυπουργός Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης (Μακεδονίας-Θράκης), Μαρία Κόλλια – Τσαρουχά και ο βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης Τριαντάφυλλος Μηταφίδης επισκέφτηκαν σήμερα τη Διοίκηση της ΕΡΤ3.
Την υφυπουργό και τον βουλευτή υποδέχτηκαν στα γραφεία της Διοίκησης του τρίτου δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού καναλιού ο πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής της ΕΡΤ3, καθηγητής Γιάννης Μυλόπουλος, ο γενικός διευθυντής, Αλέξανδρος Κάντερ Μπαξ, και οι συντονιστές της ΕΡΤ3 Κυριακή Μάλαμα (Τηλεόρασης), Χρήστος Γιαννούλης (Ειδήσεων - Ενημέρωσης Ραδιοφώνου και Τηλεόρασης) και Γιάννης Τσολακίδης (Ραδιοφώνου).
Στη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν θέματα λειτουργίας της ΕΡΤ3, δύο μήνες μετά την επίσημη επαναλειτουργία της, καθώς και οι προοπτικές της ΕΡΤ3 στο νέο ραδιοτηλεοπτικό τοπίο.
Δεν θέλουν τον ανταγωνισμό οι ιδιοκτήτες της TV!
20/08/2015
Ρίγος προκαλεί στους ιδιοκτήτες των σταθμών εθνικής εμβέλειας το… λειψό σχέδιο νόμου της κυβέρνησης για τη δημοπράτηση των αδειών. Οι ιδιοκτήτες που συγκροτούν την ΕΙΤΗΣΕΕ και έχουν δημιουργήσει την Digea, έχοντας τον έλεγχο των συχνοτήτων έως το 2029, δείχνουν να φοβούνται ενδεχόμενη είσοδο ανταγωνιστών, θεωρώντας πως έχουν διαρκές… κληρονομικό δικαίωμα εκπομπής. Με άλλα λόγια, όπως θα έλεγαν και οι σχολιαστές τους από τα κανάλια τους, πασχίζουν να κρατήσουν τα προνόμια του κλειστού επαγγέλματός τους.
Η κατάσταση στην ιδιωτική τηλεόραση περιγράφεται με μελανά χρώματα από τους ίδιους τους εκπροσώπους των ιδιωτικών σταθμών. Για πρώτη φορά υπάρχει δημόσια παραδοχή πως οι σταθμοί είναι ζημιογόνοι, σε μια προσπάθεια να ζητήσουν από την κυβέρνηση να μην πληρώσουν τέλη συχνοτήτων και χρήματα για τις άδειες. Οι ζημίες αυτές, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της ΕΙΤΗΣΕΕ, φτάνουν τα 50 εκατ. ευρώ για το 2014, ενώ σωρευτικά την περίοδο 2008 – 2013 υπερέβησαν τα 500 εκατ. ευρώ. Τα δεδομένα αυτά επιβεβαιώνουν το βασικό επιχείρημα της κυβέρνησης για υγιείς επιχειρήσεις στην τηλεόραση, με τη θέσπιση σκληρών οικονομικών όρων. Επίσης, η ΕΙΤΗΣΕΕ δηλώνει πως είναι σχεδόν ζημιογόνος και ότι κινείται με μικρό περιθώριο κέρδους η δραστηριότητα της Digea. Στο θέμα αυτό, όμως, το σημείο-κλειδί είναι η διαφήμιση της εταιρείας στα κανάλια-μέλη της, κάτι που έχει επισημανθεί από τον αναπληρωτή υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη.
Ν. Παππάς: Οταν η εξουσία σε διαβρώνει μέχρι το μεδούλι
16/08/2015
«Πρέπει να σημειωθεί ότι, σε κάθε περίπτωση, ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ο πόλος σταθερότητας της ελληνικής πολιτικής σκηνής και θα πρέπει να δώσει όλη την ενέργειά του για να ανταποκριθεί με επιτυχία στο ρόλο που του ανέθεσε ο λαός. Επίσης, για να τεθεί στο επίκεντρο ο στόχος που θέτει ο ΣΥΡΙΖΑ, ώστε να μπορέσουν να εφαρμοσθούν, στο επίπεδο των δημόσιων οικονομικών, παρεμβάσεις για την αναδιανομή του εισοδήματος για τις κατηγορίες που έχουν πληγεί από την κρίση και για να αναληφθούν, όσον αφορά τη διαχείριση των δημοσίων υποθέσεων, αποφασιστικές δράσεις κατά της διαφθοράς, των κατεστημένων συμφερόντων, στη συνολική διαχείριση του κράτους. Είμαστε μια νέα πολιτική δύναμη, χωρίς τους δεσμούς που περιόριζαν τα κόμματα τους παρελθόντος, και για το λόγο αυτό μπορούμε να πετύχουμε αυτούς τους στόχους».
Πρέπει η εξουσία να σε έχει διαβρώσει μέχρι το μεδούλι και παράλληλα να διαθέτεις θράσος χιλίων πιθήκων για να μην διστάζεις να χλευάζεις και να υποτιμάς δημόσια την νοημοσύνη του ελληνικού λαού. Και αυτά τα στοιχεία τα διαθέτει ο Νίκος Παππάς.
Επιφυλάσσουμε μια έκπληξη που σίγουρα δεν θα ενθουσιάσει τον υπουργό Επικρατείας, αλλά προς το παρών ας σχολιάσουμε λίγο την δήλωση που έκανε στην Ιταλική εφημερίδα.
Αρχικά μας λέει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει «να ανταποκριθεί με επιτυχία στο ρόλο που του ανέθεσε ο λαός». Ποιός είναι αυτός ο ρόλος που μάλιστα πρέπει να τον εκτελέσει με επιτυχία; Προκύπτει από πουθενά ότι το εκλογικό σώμα και μάλιστα αυτό που ψήφισε τον ΣΥΡΙΖΑ του ανέθεσε να φέρει να και να υλοποιήσει ένα βάρβαρο ταξικό μνημόνιο που ισοπεδώνει περαιτέρω την ήδη καθημαγμένη ελληνική κοινωνία; Εχει πει προεκλογικά κάτι τέτοιο ο ΣΥΡΙΖΑ, διεκδικώντας την ψήφο του ελληνικού λαού; Εμείς κάτι άλλα είχαμε ακούσει στο «πρόγραμμα Θεσσαλονίκης», στις προγραμματικές δηλώσεις του Τσίπρα κλπ.
«Να εφαρμοσθούν, στο επίπεδο των δημόσιων οικονομικών, παρεμβάσεις για την αναδιανομή του εισοδήματος για τις κατηγορίες που έχουν πληγεί από την κρίση», μας λέει παρακάτω ο Ν. Παππάς. Είναι αυτό που βλέπουμε καθημερινά. Μόλις χτες γράφαμε ότι η κυβέρνηση προχώρησε στην μείωση της κατώτατης σύνταξης (Στα 392,7 ευρώ αντί των 486 ευρώ που ήταν ενώ οι Ασφαλισμένοι θα «φορτωθούν» μέχρι και 10 χρόνια επιπλέον εργασίας. Ετσι φαίνεται εννοεί την «αναδιανομή του εισοδήματος» και την κοινωνική πολιτική ο υπουργός Επικρατείας.
Ο ΣΥΡΙΖΑ προχωράει σε «αποφασιστικές δράσεις κατά της διαφθοράς, των κατεστημένων συμφερόντων, στη συνολική διαχείριση του κράτους». Σαν φράση από ανέκδοτο με τον Τοτό διαβάζετε αυτή η πρόταση. Μόλις πριν μερικές μέρες η κυβέρνηση και με την βούλα του νόμου –δικαστική και πολιτική ηγεσία πηγαίνουν χέρι –χέρι, δεμένες όπως το νύχι με το κρέας-δεν έβαλε ταφόπλακα στα σκάνδαλα των Ολυμπιακών Αγώνων, δεν έβγαλε «λάδι» όλα τα λαμόγια που λεηλατώντας το ελληνικό δημόσιο έβγαλαν τα «μαύρα» χρήματα τους στο εξωτερικό και τα ονόματά τους βρίσκονται στις περίφημες λίστες Λαγκάρντ, Λιχνεστάιν;
Ποια είναι η κυβερνητική δράση ενάντια στα «κατεστημένα συμφέροντα»; Το ξεπούλημα της όποιας δημόσιας περιουσίας απέμεινε;
Και στην τελική, τι έκανε στους έξη μήνες της υπουργικής του θητείας και στο κυβερνητικό του αντικείμενο, τα ΜΜΕ, ο Ν. Παππάς. Μήπως άνοιξε κανένα μέτωπο με τους βαρόνους που λυμαίνονται για δεκαετίες της τηλεοπτικές συχνότητες; Εκανε το παραμικρό για να φρενάρει την διαπλοκή και διαφθορά που βασιλεύει στα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης; Δεν έκανε τίποτα απολύτως. Το μοναδικό του μέλημα είναι να «ξαναμοιραστεί η πίτα» στην ραδιοτηλεοπτική αγορά. Ένα σχετικό δημοσίευμα απ’ το περιοδικό «Unfollow»:
Τα κανάλια και η πίτα
Ο πιο στενός συνεργάτης του πρωθυπουργού, ο υπουργός Επικρατείας Νίκος Παππάς, παρά τις διαρροές για τη διάθεση του να τα βάλει με τους καναλάρχες, στην πραγματικότητα, αν κρίνουμε από το νομοσχέδιο για τις συχνότητες –το οποίο μάλιστα έχει ημερομηνία λήξης της διαβούλευσης μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας (ώστε, φανταζόμαστε, να προλάβει να ξαναγραφτεί) – μάλλον ενδιαφέρεται για το άνοιγμα και την αναδιοργάνωση της ραδιοτηλεοπτικής αγοράς παρά για το χτύπημα της «διαπλοκής». Εξάλλου η τοποθέτηση του Λάμπη Ταγματάρχη ως διευθύνοντος συμβούλου στην ΕΡΤ, ενός στελέχους με στενούς δεσμούς με την επιχειρηματική ελίτ της χώρας, μάλλον προδιαγράφει της προθέσεις του. Στόχος του υπουργού Επικρατείας είναι η ΕΡΤ ΑΕ μέσω θυγατρικής της να γίνει πάροχος δικτύου, αντίστοιχα όπως η Digea, στο όνομα της αντιμετώπισης του μονοπωλιακού καθεστώτος, αλλά αυτή προβλέπεται να συνδυαστεί και με την τοποθέτηση νέων ιδιωτικών κεφαλαίων που θα στηρίξουν το εγχείρημα. Αυτό σε απλά ελληνικά ονομάζεται «αναδιανομή της πίτας» …
Να υποθέσουμε ότι αυτή την «αναδιανομή της πίτας» σε μια αγορά με συμφέροντα δισεκατομμυρίων ο Ν. Παππάς την κάνει με αντικειμενικά κριτήρια;
Πάμε παρακάτω για να ολοκληρώσουμε: «Είμαστε μια νέα πολιτική δύναμη, χωρίς τους δεσμούς που περιόριζαν τα κόμματα τους παρελθόντος, και για το λόγο αυτό μπορούμε να πετύχουμε αυτούς τους στόχους», ισχυρίζεται ο υπουργός Επικρατείας. Δεν το βλέπουμε τόσο εύκολο να πετύχουν αυτούς, τους καταστροφικούς για τον εργαζόμενο λαό «στόχους», αλλά αυτό να το προσπεράσουμε. Δεν έχουμε « τους δεσμούς που περιόριζαν τα κόμματα τους παρελθόντος» μας λέει ο Ν. Παππάς. Δηλαδή αν τους είχαν τι άλλο θα έκαναν; Μήπως θα έστειλαν εκτελεστικά αποσπάσματα για να δολοφονούν τους συνταξιούχους «λόγω ότι ζουν πολύ και επιβαρύνουν τα ασφαλιστικά ταμεία», όπως είχε πει ο Κ. Μητσοτάκης;
Γ. Γ.
Σελίδα 53 από 176