Σας καλοσωρίζουμε στο διαδικτυακό μας τόπο. Ο τόπος αυτός δημιουργήθηκε και λειτουργεί με σκοπό: - να στεγάσει διαδικτυακά τον ΠΑ.ΣΥ.ΜΗ.ΤΕ. - να προβάλλει τον ρόλο των Μηχανικών και Τεχνικών της ΕΡΤ - να αποτελέσει σημείο αναφοράς και ενημέρωσης των μελών του συλλόγου.

Η ΕΡΤ είμαστε όλοι εσείς.

ertopen.com - Ελεύθερη Ενημέρωση - ERT Open

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ

Οι κόντρες της Ζωής και μια παλιά ιστορία με τον Σπ. Σαγιά...

Οι κόντρες της Ζωής και μια παλιά ιστορία με τον Σπ. Σαγιά...

22/3/2015

Κανένας δεν έχει καταλάβει γιατί η Ζωή “κοντράρει” την τοποθέτηση του Λάμπη Ταγματάρχη στηνΕΡΤ . Απόφαση του πρωθυπουργού είναι και, λογικά, θα περίμεναν όλοι ότι η κα Κωνσταντοπούλου, η οποία υποδείχθηκε, επίσης, από τον πρωθυπουργό για την Προεδρία της Βουλής, θα στήριζε την επιλογή του κ. Τσίπρα. Πλην, όμως, η κα Πρόεδρος διέψευσε τους πάντες κάνοντας το αντίθετο ακριβώς.

Γιατί, όμως; Ο “κοριός” που έχω τοποθετήσει στο Μαξίμου (όπως θα έλεγε και ο Βαρουφάκης για να συγκαλύψει την ενέργειά του να υποκλέψει τις συνομιλίες στο eurogroup της Ρίγας) με πληροφορεί ότι τον κ. Ταγματάρχη πρότεινε στον κ. Τσίπρα ο γραμματέας του υπουργικού Συμβουλίου Σπύρος Σαγιάς, κάποια στιγμή που δεν πρόσεχε κανένας, ψιθυρίζοντας το όνομα στο αυτί.

Ο κ. Τσίπρας, αφού συμβουλεύτηκε τον παππού των παιδιών του, τον Αλέκο Φλαμπουράρη, έδωσε την έγκρισή του. Θα ρωτήσετε, ίσως, γιατί ο πρωθυπουργός συμβουλεύτηκε τον “παππού”. Απάντηση: πρώτον, διότι τον συμβουλεύεται και για το παραμικρό. Δεύτερο, διότι ο κ. Φλαμπουράρης γνωρίζει τον κ. Σαγιά εδώ και κάποιες δεκαετίες, όταν ο παππούς είχε αναλάβει έργα τηςΕΥΔΑΠ , επί ΠΑΣΟΚ, για τα οποία είχαν κατατεθεί ενστάσεις από άλλες κατασκευαστικές εταιρίες. Την υπόθεση ανέλαβε, τότε, για λογαριασμό της εταιρίας του “παππού”, όπως λένε οι πληροφορίες, το δικηγορικό γραφείο του κ. Σαγιά. Κάποιοι, υποστηρίζουν, μάλιστα, ότι από εκεί άρχισε η σταδιοδρομία του σημερινού γραμματέα του υπουργικού Συμβουλίου στον τομέα των δημοσίων συμβάσεων, όπου, όπως είναι γνωστό, διακινούνται πολλά χρήματα.

Η στήλη διαθέτει, εκτός του “κοριού” και πράκτορες, παντού. Ένας από αυτούς, χωρίς να καταλάβω το λόγο, με πληροφόρησε ότι αναζητά την πιθανότητα να έχουν έρθει, στο παρελθόν, σε αντιπαράθεση, για θέματα δημοσίων συμβάσεων, τα γραφεία του Σπύρου Σαγιά, από τη μία και του Νίκου Κωνσταντόπουλου από την άλλη, ή και με το γραφείο της νυν Προέδρου. Αλλιώς, όπως μου είπε, δεν μπορεί να εξηγήσει την κόντρα… για έναν ταγματάρχη.ΑΝ ήταν στρατηγός, υποστηρίζει, θα μπορούσε να εξηγηθεί με κάποια ευκολία.

https://www.press-gr.com/2015/05/blog-post_1401.html

 

 

Οι "συνιστώσες" της ΕΡΤ

Οι "συνιστώσες" της by NoMore Ads"> ΕΡΤ

Διχασμένοι κυβέρνηση και ΣΥΡΙΖΑ για την επόμενη μέρα της Δημόσιας Τηλεόρασης και τον έλεγχό της

22 Μαΐου 2015

Νέες, ανταγωνιστικές συνιστώσες, που δίνουν μάχη επιρροής για τη διαμόρφωση του καθεστώτος λειτουργίας της δημόσιας τηλεόρασης, έχουν «ξεπηδήσει» στο εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ, μετά την ψήφιση του επίμαχου νομοσχεδίου. Με το που άνοιξαν οι πύλες του Ραδιομεγάρου της Αγίας Παρασκευής, όλοι όσοι προεκλογικά είχαν υποστηρίξει τον δίκαιο αγώνα τωνΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ έχουν αρχίσει και διεκδικούν μερίδιο συμμετοχής στις αποφάσεις της κυβέρνησης.

Έτσι, η υπόθεση τηςΕΡΤ λαμβάνει χαρακτηριστικά εσωκομματικού εμφυλίου.Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο διχασμός εντός της Κουμουνδούρου σε επίπεδο ανώτατης κοινοβουλευτικής και κομματικής εκπροσώπησης πηγάζει από τις διαφορετικές προτιμήσεις που έχουν κορυφαία στελέχη της για τα πρόσωπα που θα πρωταγωνιστήσουν στη δημόσια τηλεόραση.Με βάση τα παραπάνω, αναδεικνύονται δύο σημαντικές συνιστώσες στους κόλπους της ΕΡΤ μεταξύ των εργαζομένων της: αυτή των δημοσιογράφων και αυτή των τεχνικών.

Ο υπουργός Επικρατείας, Ν. Παππάς, επιχειρεί να αποσπάσει την εμπιστοσύνη των δημοσιογράφων που εργάζονται στη δημόσια τηλεόραση και να μειώσει την παρεμβατική επιρροή των τεχνικών, οι οποίοι διεκδικούν πρωταγωνιστικό ρόλο μετά την ενθάρρυνση που τους παρέχουν η πρόεδρος της Βουλής, Ζωή Κωνσταντοπούλου, και η βουλευτής Ραχήλ Μακρή.

Μάλιστα, σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, η κ. Κωνσταντοπούλουείναι προνομιακή συνομιλήτρια με την ΠΟΣΠΕΡΤ τουΠ . Καλφαγιάννη. Οι αλλαγές στην ΕΡΤ, όμως, πυροδότησαν και εντάσεις στις σχέσεις των φίλα προσκείμενων Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης προς τον ΣΥΡΙΖΑ, που φιλοδοξούν να διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο στο μέτωπο των επικοινωνιακών εξελίξεων της κυβέρνησης του Αλ. Τσίπρα. Δηλαδή, μεταξύ της «Εφημερίδας των Συντακτών» και της «Αυγής». Το γεγονός ότι στο νέο ενημερωτικό οργανόγραμμα τηςΕΡΤ επελέγησαν δημοσιογράφοι προερχόμενοι από την «Αυγή», όπως ο Στ. Καπάκος, είχε ως αποτέλεσμα τη δημοσιοποίηση αιχμηρών σχολίων από την «Εφημερίδα των Συντακτών», που έκανε λόγο για «κομματική σαβούρα». Κατά συνέπεια, προκλήθηκαν αντιδράσεις και αναγκάστηκε ο διευθυντής του προαναφερθέντος εντύπου να ζητήσει «δημόσια συγγνώμη».


https://www.parapolitika.gr/parapolitikablog/media/%CE%BF%CE%B9-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%89%CF%83%CE%B5%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CF%81%CF%84


 

Τη Δευτέρα η γνωμοδότηση για την τοποθέτηση νέου προέδρου και ΔΣ στην ΕΡΤ

Τη Δευτέρα η γνωμοδότηση για την τοποθέτηση νέου προέδρου και ΔΣ στην ΕΡΤ

21 Μαΐου 2015

Την Δευτέρα, 25 Μαΐου, για την 1 μ.μ. καθορίστηκε η συνεδρίαση της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας με θέμα την διατύπωση γνώμης για την τοποθέτηση του προέδρου, του διευθύνοντος συμβούλου και τριών μελών του Δ.Σ της ΕΡΤ.

Ο υπουργός Επικρατείας, Νίκος Παππάς εισηγείται για την θέση του προέδρου της ΕΡΤ τον Διονύση Τσακνή και για την θέση του διευθύνοντος συμβούλου τον Λάμπη Ταγματάρχη.

https://www.nerit.gr/protaseis/ti-deftera-i-gnomodotisi-gia-tin-topothetisi-neou-proedrou-ke-ds-stin-ert/

 

 

 

Η ΕΡΤ οδήγησε σε πτώση την κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, «αναστατώνει» τώρα και τον ΣΥΡΙΖΑ

Η ΕΡΤ οδήγησε σε πτώση την κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, «αναστατώνει» τώρα και τον ΣΥΡΙΖΑ

Μαΐου 21, 2015

Του ΝΑΣΟΥ ΧΑΤΖΗΤΣΑΚΟΥ

Οταν ο Σίμος Κεδίκογλου ανακοίνωνε το «μαύρο» στην ΕΡΤ, λίγοι ήταν αυτοί εντός της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ οι οποίοι πίστευαν ότι η απόφαση αυτή θα σηματοδοτούσε την «αρχή του τέλους» για την προηγούμενη κυβέρνηση. Σήμερα, λίγο πριν την επαναλειτουργία της ΕΡΤ, δεν είναι πολλοί αυτοί οι οποίοι θεωρούν ότι συγκεκριμένες επιλογές θα προκαλέσουν δομικές αλλαγές στον ΣΥΡΙΖΑ.

Ομως, οι «κόκκινες γραμμές» τις οποίες φαίνεται ότι βάζουν ισχυρά στελέχη απέναντι σε συγκεκριμένες επιλογές, όπως η Πρόεδρος της Βουλής Ζωή Κωνσταντοπούλου, καθώς και αρκετοί εκ των βουλευτών και στελεχών του κόμματος, επιβεβαιώνουν ότι η επαναλειτουργία της ΕΡΤ ήδη αποτελεί την αφορμή για να ξεκινήσουν διαδικασίες οι οποίες θα οδηγήσουν στον «ΣΥΡΙΖΑ της επόμενης ημέρας».

Το «μαύρο» στην ΕΡΤ σηματοδότησε την αντίστροφη μέτρηση για την –σχετικά ισχυρή, μέχρι τότε, στα μάτια της κοινής γνώμης- συγκυβέρνηση των ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ. Από την ανακοίνωση – σοκ του Σίμου Κεδίκογλου στις 11 Ιουνίου του 2013 και μετά, η πορεία της προηγούμενης κυβέρνησης ήταν διαρκώς πτωτική. Η ΔΗΜΑΡ αποχώρησε και οι δύο εναπομείναντες εταίροι (Σαμαράς και Βενιζέλος) έβλεπαν μήνα με το μήνα τα ποσοστά της απήχησης τους στην κοινωνία να συρρικνώνονται δραματικά (γεγονός το οποίο επιβεβαιώθηκε με το αποτέλεσμα των τελευταίων εθνικών εκλογών).

Σήμερα, λίγο πριν την επανέναρξη λειτουργίας της ΕΡΤ, όλα δείχνουν ότι οι εξελίξεις που λαμβάνουν χώρα με επίκεντρο το Ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής, σηματοδοτούν σημαντικές πολιτικές εξελίξεις και τη μετεξέλιξη του ΣΥΡΙΖΑ μέσα από πιθανές μετακινήσεις και, ενδεχομένως, διασπάσεις μέσα στους επόμενους μήνες.

Το περιεχόμενο του προσφάτως ψηφισθέντος νόμου για την επαναλειτουργία της ΕΡΤ σε συνδυασμό με την πρόταση του Μεγάρου Μαξίμου να τοποθετηθεί στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου ο κ. Λάμπης Ταγματάρχης αποτελεί, ίσως, το πρώτο θέμα που προκαλεί σοβαρές αναταράξεις στο εσωτερικό του κόμματος το οποίο αποτελεί τον «κορμό» της κυβέρνησης που προέκυψε μετά τις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015. Με αφορμή τις εξελίξεις γύρω από το Ραδιομέγαρο, τόσο στελέχη και βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ όσο και η πρόεδρος της Βουλής Ζωή Κωνσταντοπούλου φαίνονται ήδη να έχουν χαράξει τις δικές τους διαχωριστικές «γραμμές» απέναντι στις επιλογές του πρωθυπουργικού περιβάλλοντος.

Ο κίνδυνος μιας αρνητικής γνωμοδότησης

Στις αντιδράσεις που προκαλούνται από τον τρόπο και τις επιλογές του Μαξίμου γύρω από την ΕΡΤ αποδίδουν σε ένα βαθμό κύκλοι του ΣΥΡΙΖΑ και την αναβολή της προγραμματισμένης για την Πέμπτη συνεδρίασης της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής (τα μέλη της οποίας θα γνωμοδοτούσαν σε σχέση με το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της δημόσιας τηλεόρασης). Οσο και ΑΝ, επισήμως, η δικαιολογία για την αναβολή της συνεδρίασης ήταν το ταξίδι του αρμόδιου υπουργού Επικρατείας Νίκου Παππά στη Ρίγα της Λετονίας, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, υπήρχαν και άλλοι λόγοι για την αναβολή…

Συγκεκριμένα, το ενδεχόμενο αρνητικής γνωμοδότησης της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας επί της πρότασης του κ. Παππά για το νέο δ.σ. της ΕΡΤ φαίνεται ότι μέχρι και την Τετάρτη το βράδυ συγκέντρωνε σημαντικές πιθανότητες. Σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, αν και γνωμοδοτικός ο ρόλος της Επιτροπής, είναι βέβαιο ότι ο υπουργός Επικρατείας θα δεχόταν ένα ισχυρό πολιτικό χτύπημα και, μάλιστα, «εκ των έσω».

Επαφές στο ανώτατο επίπεδο

Κύκλοι του ΣΥΡΙΖΑ αναφέρουν ότι η θέση της κυρίας Κωνσταντοπούλου καθώς ενός σημαντικού αριθμού βουλευτών (μεταξύ των οποίων φέρεται να ανήκει και η κυρία Ραχήλ Μακρή) και δη μελών της Επιτροπής Διαφάνειας, έγιναν γνωστοί στο Μέγαρο Μαξίμου και το αμέσως προηγούμενο σαββατοκύριακο. Οπως αναφέρουν, υπήρξαν επαφές στο ανώτατο επίπεδο, κατά τη διάρκεια των οποίων έγιναν σαφείς οι «κόκκινες γραμμές».

Αλλωστε, η… «κακή» μέρα σε σχέση με τις αντιδράσεις που προκαλούν οι επιλογές για την επαναλειτουργία της ΕΡΤ φάνηκε από νωρίς. Τη διαφωνία τους με την τοποθέτηση του κ. Ταγματάρχη στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου εξέφρασαν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Αννέτα Καββαδία, Αγλαΐα Κυρίτση και Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης. Με κοινή τους δήλωση, 10 ημέρες πριν, είχαν καλέσει την κυβέρνηση και τον κ. Παππά να επανεξετάσει την απόφασή του επισημαίνοντας πως η επιλογή του κ. Ταγματάρχη «εγείρει τεράστιο προβληματισμό και ανησυχία στους ίδιους τους εργαζόμενους -που κράτησαν επί 23 μήνες ανοιχτή την ΕΡΤ και είναι αυτοί που, τελικά, θα αποτελέσουν τον καταλύτη για τη νέα ΕΡΤ που αξίζει η χώρα και η κοινωνία». «Είμαστε βαθιά πεπεισμένοι ότι δεν χτίζεις το καινούριο με παλιά υλικά» είχαν αναφέρει χαρακτηριστικά.

Τη ρήξη που προκαλούν οι επιλογές για την επαναλειτουργία της ΕΡΤ στις σχέσεις της κυβέρνησης με ένα σημαντικό τμήμα ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ οι οποίοι στήριξαν δυναμικά πολύ πριν τις τελευταίες εκλογές το ΣΥΡΙΖΑ, και στην προκειμένη των εργαζομένων της «ελεύθερης ΕΡΤ» (ertopen), καταδεικνύει και το περιεχόμενο του ψηφίσματος το οποίο συνέταξαν και έδωσαν στη δημοσιότητα μόλις πριν από ένα εικοσιτετράωρο. Ορισμένα αποσπάσματα του ψηφίσματος είναι ενδεικτικά: «Οι εργαζόμενοι της Ελεύθερης ΕΡΤ που κρατάμε ζωντανή τη φωνή της σε όλη την Ελλάδα μετά το αυταρχικό και αντιδημοκρατικό μαύρο της 11ης Ιουνίου του 2013, με ενδιαφέρον πληροφορηθήκαμε ότι ο πρωθυπουργός ζήτησε να ανοίξει η ΕΡΤ την ερχόμενη Δευτέρα (…) Θεωρούμε αυτονόητο ότι την Δευτέρα η ΕΡΤ θα έχει να παρουσιάσει στους Έλληνες πολίτες ένα νέο πρόγραμμα στο οποίο θα συμμετέχουν ουσιαστικά όλοι οι εργαζόμενοι της και σε όλο το εύρος του παραγόμενου προϊόντος και δεν θα καταφύγει σε απαξιωτικές λύσεις απλής αλλαγής του λογότυπου στην οθόνη (…) Μας προβληματίζει εντόνως το γεγονός ότι ο υπουργός Επικρατείας δεν έχει αναφερθεί ούτε μια φορά στο εύρος των δομών της ΕΡΤ που θα επαναλειτουργήσουν παρά το γεγονός ότι είναι κομβικό ζήτημα για τις Ενώσεις, τις Ομοσπονδίες, τις τοπικές κοινωνίες και φυσικά για το μέλλον και το κύρος της Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης (…) Οι διακηρύξεις για μία ΕΡΤ μακριά από τις στρεβλώσεις του παρελθόντος δεν είναι δυνατόν να υλοποιούνται με την επανεγκατάσταση στην ΕΡΤ του ίδιου ακριβώς συστήματος που ροκάνισε τη δυναμική της δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης. Πρόκειται για το σύστημα που υπηρέτησε όλες τις διοικήσεις των τελευταίων ετών. Εκφράζουμε τις επιφυλάξεις μας για την τοποθέτηση στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου, ενός προσώπου που υπηρέτησε ιδέες και σχέδια συρρίκνωσης που απορρίπτουμε, τον Λάμπη Ταγματάρχη, και τον καλούμε να μην επιχειρήσει να συνεργαστεί εκ νέου με το ίδιο αυτό σύστημα. Οι εργαζόμενοι θέλουν νέα ΕΡΤ. Δεν πάλεψαν 23 ολόκληρους μήνες για να δουν την ΕΡΤ να ξαναπέφτει στα χέρια των ίδιων επιτήδειων».

https://www.presspublica.gr/ert-ptosi-kyvernisi-nd-pasok-anastatonei-tora-syriza/

 

 

Μία νέα ενημέρωση σχεδιάζει στην ΕΡΤ ο Στ.Καπάκος. Χαρίτος στο ‘κεντρικό’ και Αλαφογιώργος στη ‘σύνταξη’- Ποιοι άλλοι ακολουθούν

Μία νέα ενημέρωση σχεδιάζει στην ΕΡΤ ο Στ.Καπάκος. Χαρίτος στο ‘κεντρικό’ και Αλαφογιώργος στη ‘σύνταξη’- Ποιοι άλλοι ακολουθούν

ΠΈΜΠΤΗ 21 ΜΑΪΟΥ, 2015 

Με διάθεση αποκλεισμού διακρίσεων και ρεβανσισμού, σύμφωνα με πληροφορίες, ο σχεδιασμός του νέου γενικού διευθυντή Ειδήσεων και Ενημέρωσης. Τα πρόσωπα-κλειδιά για τη «νέα εποχή της ενημέρωσης».

O γενικός διευθυντής Ειδήσεων και Ενημέρωσης της Νέας ΕΡΤ Σταύρος Καπάκος, προτίθεται να αξιοποιήσει μεγάλους δημοσιογράφους, προκειμένου να γίνει πραγματικότητα η «νέα εποχή στην κρατική ραδιοτηλεόραση» την οποία έχει προαναγγείλει ο πρωθυπουργός ΑΛΈΞΗΣ ΤΣΊΠΡΑΣ.

Τόσο εκείνοι που εργάζονται για τη ΝΕΡΙΤ όσο και οι απολυμένοι του κρατικού ραδιοτηλεοπτικού φορέα, περιλαμβάνονται στα σχέδιά του, καθώς πρώτο του μέλημα είναι η αποκατάσταση της ψυχικής ενότητας των ΕΡΓΑΖΟΜΈΝΩΝ.

 Στο κεντρικό δελτίο Ειδήσεων, το οποίο θα μεταδίδεται ξανά στις 9 κάθε βράδυ, θα τοποθετήσει τον πολεμικό ανταποκριτή Πάνο Χαρίτο -δημοσιογράφο με μεγάλη εμπειρία στο ρεπορτάζ και ισχυρό γνωστικό υπόβαθρό. Το κρίσιμο είναι να αποκτήσει «τριβή» με τα ελληνικά πολιτικά πράγματα -καθώς κάλυπτε επί χρόνια διεθνή θέματα- και άνεση κινήσεων στον φακό.

Προβεβλημένη θέση αναμένεται να λάβει και ο Αντώνης Αλαφογιώργος, ο οποίος στην παλαιά ΕΡΤ παρουσίαζε το μεσημεριανό δελτίο, και αρνήθηκε να εργαστεί για τη ΝΕΡΙΤ.

Κάποιο από τα σημαντικά δελτία θα παρουσιάζει και η Αντριάνα Παρασκευοπούλου -σημερινή κεντρική παρουσιάστρια του δελτίου της ΝΕΡΙΤ (μεταδίδεται κάθε απόγευμα στις έξι).

Στην πρωινή ζώνη αναμένεται να επιστρέψει η Μαριλένα Κατσίμη, όχι όμως με παρτενέρ τον Κώστα Αρβανίτη, ο οποίος φαίνεται πως θα παραμείνει διευθυντής του ραδιοσταθμού «Στο Κόκκινο».

Πηγή: AIXMI.gr

https://www.7imeres.gr

 

Ανακοίνωση του ΠΑΜΕ Τύπου και ΜΜΕ για το ΑΝΟΙΓΜΑ» της ΕΡΤ: Σαν να μην πέρασε μια μέρα

Ανακοίνωση του ΠΑΜΕ Τύπου και ΜΜΕ για το ΑΝΟΙΓΜΑ» της ΕΡΤ: Σαν να μην πέρασε μια μέρα

Δημοσίευση: Πέμ, 21/05/2015 

Από παλιότερη κινητοποίηση του ΠΑΜΕ Τύπου - ΜΜΕ

Η κυβέρνηση διατηρεί την λειτουργία μιας απόλυτα ελεγχόμενης ραδιοτηλεόρασης τονίζει σε ανακοίνωση του το ΠΑΜΕ Τύπου και ΜΜΕ αναφερόμενο στο «άνοιγμα» της ΕΡΤ. Υπογραμμίζει ακόμα ότι, με βάση τον νόμο της συγκυβέρνησης, δεν επανέρχεται το σύνολο του προσωπικού, ενώ όσοι επανέλθουν θα αμείβονται με μειωμένες αποδοχές.

Η ανακοίνωση αναφέρει:

«Εν μέσω τυμπανοκρουσιών, η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ετοιμάζεται να “ανοίξει” την ΕΡΤ, ακολουθώντας την πρακτική που εγκαινίασε από την επομένη των εκλογών, δηλαδή να αλλάζει ονόματα, κρατώντας την ουσία της προηγούμενης αντεργατικής-αντιλαϊκής πολιτικής.

Έτσι το “άνοιγμα” της ΕΡΤ, στην ουσία διατηρεί την λειτουργία μιας απόλυτα ελεγχόμενης από την εκάστοτε κυβέρνηση ραδιοτηλεόρασης και ταυτόχρονα περιέχει σοβαρά εσκεμμένα κενά και ελλείψεις στο ζήτημα της αποκατάστασης των ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ της ΕΡΤ και της ΝΕΡΙΤ.

Με τον νόμο της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ δεν προβλέπεται επαναφορά του συνόλου του προσωπικού που απασχολούνταν στην ΕΡΤ(ΕΤ3, Περιφέρεια, κλπ.), ενώ όσοι επανέλθουν στη “νέα ΕΡΤ ΑΕ” θα αμείβονται με μειωμένες “μνημονιακές” αποδοχές.

Επιπλέον παραμένουν τα περιουσιακά στοιχεία της ΕΡΤ στο ΤΑΙΠΕΔ, συνεχίζεται το καθεστώς των εξωτερικών παραγωγών (ΣΔΙΤ) με στόχο τη χρηματοδότηση του ντόπιου και ξένου κεφάλαιου στο χώρο του θεάματος, παραμένει η προοπτική προσλήψεων πολιτικών φίλων και κολλητών (ΠΕΘ).

Η “ανταγωνιστικότητα”, οι “ισοσκελισμένοι προϋπολογισμοί” και η συνεργασία με την “υγιή επιχειρηματικότητα”, αποτελούν βασικούς “πυλώνες” της αστικής διαχείρισης και όσοι τους στηρίζουν, αντικειμενικά αργά ή γρήγορα θα οδηγηθούν στα ίδια αποτελέσματα.

Ο νόμος και οι μετέπειτα ενέργειες της κυβέρνησης έχει προκαλέσει αγανάκτηση στους εργαζόμενους, οι οποίοι σημειώνουν την αθέτηση των υποσχέσεων εκ μέρους του ΣΥΡΙΖΑ. Δεν πρέπει να διαφεύγει της προσοχής ότι αυτή η “αθέτηση υποσχέσεων”, όπως και άλλες και όσες ακολουθήσουν, βρίσκεται στην στρατηγική κατεύθυνση του ΣΥΡΙΖΑ για "συνομιλίες", “διαπραγματεύσεις” και “εύρεση κοινού εδάφους” με την αστική τάξη, εγχώρια, ευρωπαϊκή και διεθνή.

Την ίδια στιγμή, άλλες δυνάμεις, σκορπούν αυταπάτες ότι είναι δυνατόν σε συνθήκες μονοπωλιακού καπιταλισμού να διατηρηθούν δίπλα στα μονοπώλια, “αυτοδιαχειριστικά πειράματα”. Επιπλέον ζητούν συμμετοχή αιρετών εκπροσώπων των ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ στο ΔΣ της εταιρείας. Ζητούν, δηλαδή, οι ίδιοι οι εργαζόμενοι να συνυπογράφουν για την ΑΥΞΗΣΗτων ανταποδοτικών τελών, το κλείσιμο δομών, απολύσεις, μετατάξεις και πάει λέγοντας.

Από την στιγμή που οι εργαζόμενοι, μέσω των δικών τους εκλεγμένων από τους ίδιους οργάνων, δεν έχουν στα χέρια τους την πολιτική εξουσία και τα κλειδιά της οικονομίας, κάθε πρόταση “συμμετοχής” σε αστικά κέντρα ΛΗΨΗΣ αποφάσεων, ανοίγει ένα εξαιρετικά επικίνδυνο μονοπάτι για το σύνολο της εργατικής τάξης.

Μόνο με την ανασυγκρότηση του εργατικού κινήματος στην κατεύθυνση της δικής του εξουσίας, μόνο τότε και η ραδιοτηλεόραση από άποψη λειτουργίας και περιεχομένου μπορεί να γίνει πραγματικά δημόσια και να υπηρετεί το δικαίωμα του λαού στην ενημέρωση και στην πολύμορφη πολιτιστική, καλλιτεχνική δημιουργία και ψυχαγωγία.

Ο αγώνας των εργαζομένων της ΕΡΤopen έδειξε ότι οι εργαζόμενοι έχουν κάθε δυνατότητα να ανταποκριθούν πλήρως σε ένα τέτοιο καθήκον.

Ο δρόμος είναι ανοιχτός στην κατεύθυνση της συμμαχίας τους με το ταξικό εργατικό κίνημα. Μπορούν να διευρυνθούν οι κατακτήσεις με βάση την εμπειρία των αγώνων τους. Ταυτόχρονα τα καθήκοντα που μπαίνουν από τις πρόσφατες εξελίξεις, πρέπει να βρουν τους εργαζόμενους της “νέας” ΕΡΤ ενωμένους, ανεξάρτητα από ειδικότητα ή “προέλευση”, χωρίς άγονες ή και ύποπτες αντιπαραθέσεις, ώστε να παλέψουν για την πλήρη δικαίωση τους, με βάση εκκίνησης την ανάκτηση των απωλειών που υπέστησαν όλοι στα χρόνια της κρίσης.

Σ΄αυτή τη μάχη οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ Τύπου και ΜΜΕ θα είναι, όπως πάντα πρωτοπόρες».

https://www.902.gr/eidisi/mme/67975/anakoinosi-toy-pame-typoy-kai-mme-gia-anoigma-tis-ert-san-na-min-perase-mia-mera

 

 

Φάκελος Καναλάρχες: Το κόλπο με τη DIGEA και η παράνομη εκπομπή

Φάκελος Καναλάρχες: Το κόλπο με τη DIGEA και η παράνομη εκπομπή

21 Μαίου 2015 

ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΛΕΙΔΙΑ ΠΟΥ ΧΕΙΡΙΣΤΗΚΑΝ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ- ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ

Αποκαλύψεων συνέχεια: Είναι ίσως παγκόσμια πρωτοτυπία, πλην όμως είναι πέρα για πέρα αληθινό. Τα ιδιωτικά κανάλια εξέπεμπαν παράνομα από το 2010 μέχρι το 2014 με προσωρινές άδειες - Το Newsbomb ανοίγει το δεύτερο κεφάλαιο του πιο σαθρού και αμαρτωλού τριγώνου στη μεταπολιτευτική ιστορία της Ελλάδα. Του τριγώνου: Μέσα Ενημέρωσης – Τράπεζες – Πολιτικοί.

Σε συνέχεια του χθεσινού (20/05/2015) αποκαλυπτικού ρεπορτάζ του Newsbomb με τίτλο: Φάκελος: «Έλληνες Καναλάρχες... η ώρα της κρίσης!», ανοίγουμε σήμερα το δεύτερο μέρος της έρευνας αποκαλύπτοντας πως λειτουργούσαν παράνομα τα κανάλια με την ανοχή της πολιτείας και των μνημονιακών κυβερνήσεων.

Η μετάβαση στην ψηφιακή ευρυεκπομπή νομιμοποίησε εκ των υστέρων το παράνομο καθεστώς εκπομπής των ιδιωτικών καναλιών, τα οποία λειτουργούσαν με προσωρινές άδειες του ΕΣΡ, που όμως κρίθηκαν παράνομες από Συμβούλιο της Επικρατείας (απόφαση ολομέλειας ΣτΕ 3578) του 2010. Δηλαδή από το 2010 μέχρι το 2014 τα κανάλια εξέπεμπαν παράνομα, με την ανοχή της πολιτείας!!!

Ο αρχικός σχεδιασμός για την ψηφιακή μετάβαση, προέβλεπε δύο άδειες πανελλαδικής εμβέλειας και περισσότερες περιφερειακές. Η μια άδεια εξ' ορισμού θα δίνονταν στον κρατικό ραδιοτηλεοπτικό φορέα, δηλ. την ΕΡΤ. Η δεύτερη φάνηκε από νωρίς ότι είχε έναν μόνο «μνηστήρα», την DIGEA που είναι η κοινοπραξία των 6 μεγάλων ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών με ίσα μερίδια: ΜEGA , ANT1 και ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV, STAR , ΣΚΑΪ ALPHA.

Τα κανάλια πλήρωναν τέλη χρήσης ραδιοσυχνοτήτων και τέλη αδειοδότησης, που όμως «συμψηφίζονταν» με κομματικές διαφημίσεις κατά τις προεκλογικές περιόδους.

Σύμφωνα με τον Ν. 4070/2012 (ΦΕΚ 82 Α') Η ΕΕΤΤ έχει την αρμοδιότητα χορήγησης Δικαιωμάτων Χρήσης Ραδιοσυχνοτήτων Επίγειας Ψηφιακής Ευρυεκπομπής. Η ΕΕΤΤ είχε την ευθύνη διενέργειας Δημόσιας Διαβούλευσης αφενός για τον καθορισμό (περιορισμό) του αριθμού των δικαιωμάτων χρήσης (αδειών), τον καθορισμό της διαδικασίας χορήγησής τους ή την παράταση της διάρκειας υφιστάμενων δικαιωμάτων.

Η διαδικασία μετάβασης στην επίγεια ψηφιακή ευρυεκπομπή συνέπεσε με την υπαγωγή της Ελλάδας στο Μνημόνιο και την Δανειακή Σύμβαση (Ν.4046/2012) και οι προθεσμίες μετάβασης μετατέθηκαν νωρίτερα, προκειμένου τα έσοδα από το ψηφιακό μέρισμα* να χρησιμοποιηθούν για την κάλυψη των δανειακών υποχρεώσεων της Ελλάδας. (Μέσω του ΤΑΙΠΕΔ)

Συγκεκριμένα, ως υποχρεωτική ημερομηνία διακοπής της αναλογικής μετάδοσης ορίστηκε η 30η Ιουνίου 2013, πράγμα που σημαίνει ότι μέχρι τότε θα πρέπει όχι μόνο να έχει οριστεί ο φορέας ψηφιακής εκπομπής, αλλά και να έχει ολοκληρωθεί η εγκατάσταση του απαραίτητου δικτύου και συστήματος μετάδοσης σε πανελλήνια εμβέλεια.

Ιδού οι άνθρωποι – «κλειδιά»

ΥΜΕ: Υπουργοί περιόδου 2010 – 2014

Γεν. Γραμματέας Μενέλαος Δασκαλάκης

Δρ. Νίκος Παπαουλάκης, αρχικά ως σύμβουλος Υπουργείου και μέλος ομάδων εργασίας μελετών κλπ

ΕΕΤΤ:

-Λεωνίδας Κανέλλος, Πρόεδρος ΕΕΤΤ Αύγουστος 2010-2013. Χειρίστηκε όλον τον σχεδιασμό, προσδιορισμού τιμήματος, διαδικασίας και τεύχους προκήρυξης, αλλά δεν προχώρησε στην προκήρυξη του διαγωνισμού.

-Κων/νος Δεληκωστόπουλος ως Αντιπρόεδρος Τηλεπικοινωνιών μέχρι τον Αύγουστο του 2013 [τοποθετημένος στην ΕΕΤΤ επί Υπουργίας Μ. Βορίδη] και μετέπειτα ως Αντιπρόεδρος Ταχυδρομείων. Στην 701/1 (Απόφαση Προκήρυξης Διαγωνισμού) ψηφίζει λευκό.

-Ν. Παπαουλάκης αρχικά ως μέλος της Ολομέλειας της ΕΕΤΤ (2010-2013) και μετέπειτα ως Αντιπρόεδρος από τον Δεκέμβριο 2013.

-Κων/νος Λουρόπουλος, Πρόεδρος ΕΕΤΤ Δεκέμβριος 2013- Ιανουάριος 2014. Με το που τοποθετήθηκε προκήρυξε τον διαγωνισμό για την DIGEA και εν συνεχεία διενήργησε την δημοπρασία για το Ψηφιακό Μέρισμα, αποδίδοντας 280 εκατομμύρια τον Νοέμβριο του 2014. Παραιτήθηκε στις 23 Ιανουαρίου 2015, 2 ημέρες προ των εκλογών.

*Ψηφιακό Μέρισμα: Το φάσμα ραδιοσυχνοτήτων (470-790 MHz) που απελευθερώνεται από την αναλογική εκπομπή και διατίθεται (εκχωρείται έναντι τιμήματος) για άλλες χρήσης, πχ. Μεταφορά δεδομένων στις τηλεπικοινωνίες, χρήση από στρατό και σώματα ασφαλείας κλπ. Η αποτίμηση της αξίας του ΨΜ έγινε βάσει μελέτης από το ΥΜΕ (Mason Analysis).

Τι απαντά η ΕΕΤΤ στον υπουργό Μεταφορών

Σε επιστολή της ΕΕΤΤ προς τον Αναπληρωτή Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστο Σπίρτζη, και απαντώντας στα ερωτήματα που έθεσε με επιστολή του επί του διαγωνισμού της επίγειας ψηφιακής τηλεόρασης, τα μέλη της διοίκησης ζητούν προστασία και διασφάλιση της ανεξαρτησίας της ανεξάρτητης αρχής και επισημαίνουν τη σημασία της προστασίας του κύρους της αρχής.

Απαντήσεις ΕΕΤΤ επί των Ερωτημάτων του υπουργού Χρ. Σπίρτζη

Επί του ερωτήματος 1: Για ποιο λόγο, βάσει ποιάς απόφασης και με ποιο αιτιολογικό υπήρξε πρόοδος της διαγωνιστικής διαδικασίας και ολοκλήρωση αυτής με κατακυρωτική απόφαση (βλ. ΑΠ 706/4/6.2.2014), παρά το γεγονός της συμμετοχής μίας και μόνο διαγωνιζομένης εταιρείας στο συγκεκριμένο διαγωνισμό η ΕΕΤΤ αναφέρει μεταξύ άλλων στην τοποθέτηση ενώπιον της Ολομελείας του Νομικού συμβούλου της ΕΕΤΤ, Επίκουρου Καθηγητή της Νομικής Σχολής του ΕΚΠ Αθηνών, Β. Κονδύλη:

"Κατά την παγία νομολογία του Συμβουλίου της Επικρατείας, αφενός, η συμμετοχή ενός μόνο ενδιαφερομένου δεν συνεπάγεται άνευ ετέρου τη ματαίωση του διαγωνισμού, αλλά απαιτείται η σχετική απόφαση να αιτιολογείται ειδικώς, με αναφορά στα στοιχεία της υποβληθείσης προσφοράς, και, αφετέρου, νόμιμο λόγο ματαιώσεως συνιστά, μεταξύ άλλων, η ανυπαρξία έστω και μιας παραδεκτής προσφοράς. Έχει δε κριθεί ότι η συμμετοχή ενός μόνο ενδιαφερομένου δεν συνεπάγεται άνευ ετέρου τη ματαίωση του διαγωνισμού [βλ. λχ, ΣτΕ (ΑΣΦΑΛ) 378/2009 και ΣτΕ ΕΑ 33/2009, 1803/2008)].

Επί του ερωτήματος 2: Για ποιούς λόγους δεν έγινε χρήση του άρθρου 6.2.3. της Προκήρυξης (Προεπιλογή), για αποκλεισμό συμμετοχής της συγκεκριμένης διαγωνιζόμενης με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον και την εθνική ασφάλεια, με δεδομένο ότι το άρθρο 80 παρ. 1 εδ. στ του Ν. 4070/2012 «απαγορεύει» ο πάροχος δικτύου να είναι και πάροχος περιεχομένου, παρατίθεται το εξής επιχείρημα:

«1. Η παροχή τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών υπηρεσιών μέσω επίγειας ψηφιακής τεχνολογίας με χρήση ραδιοσυχνοτήτων που έχουν χορηγηθεί για την εκπομπή τηλεοπτικού ψηφιακού σήματος, αποτελεί παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών σύμφωνα με την οικεία νομοθεσία και προϋποθέτει τον πάροχο δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών και τον πάροχο περιεχομένου. Ο πάροχος δικτύου και ο πάροχος περιεχομένου απαιτείται να είναι διαφορετικά νομικά πρόσωπα με την επιφύλαξη του καθεστώτος που διέπει τη λειτουργία της Ε.Ρ.Τ. Α.Ε.»

Κατά συνέπεια, η ΕΕΤΤ δεν νομιμοποιείτο να αποκλείσει τον συγκεκριμένο Υποψήφιο/Διαγωνιζόμενο διότι όντως ο πάροχος δικτύου αποτελεί διαφορετικό νομικό πρόσωπο από τους παρόχους περιεχομένου.

Περαιτέρω, δεν συνέτρεχαν ούτε λόγοι εθνικής ασφάλειας ούτε δημοσίου συμφέροντος η επίκληση των οποίων θα δικαιολογούσε τον αποκλεισμό του μόνου διαγωνιζομένου από τη διαγωνιστική διαδικασία. Αντιθέτως, όπως αναλυτικά αναφέρεται υπό το ερώτημα 3, υπήρξαν σημαντικά οφέλη για το Δημόσιο.

Επί του ερωτήματος 3: Τους λόγους για τους οποίους δεν ενεργοποιήθηκε το άρθρο 7 της Προκήρυξης (αναστολή, ματαίωση και επανεκκίνηση δημοπρασίας), παρά το γεγονός της συμμετοχής μίας μόνο διαγωνιζόμενης εταιρείας, αναφέρεται ότι ...«προκύπτει, με σαφήνεια, η υποχρέωση για την Ελλάδα διάθεσης προς χρήση του ψηφιακού μερίσματος από 1 11 2014.

...Επίσης η μη επιβολή της υποχρέωσης στον πάροχο δικτύου εθνικής κάλυψης να αναλάβει το περιφερειακό δίκτυο σε περίπτωση μη εκδήλωσης ενδιαφέροντος από άλλο υποψήφιο, θα σήμαινε την υποχρεωτική διακοπή των εκπομπών όλων των τοπικών προγραμμάτων, γεγονός που θα έπληττε το δικαίωμα των πολιτών στην πρόσβαση στην ενημέρωση και στην ψυχαγωγία καθώς και τον πλουραλισμό των προγραμμάτων.

Επιπλέον σε καμία χρονική περίοδο του σχεδιασμού και της υλοποίησης της διαγωνιστικής διαδικασίας δεν υπήρξαν δεδομένα που να συνηγορούν ότι η καθυστέρηση της διαγωνιστικής διαδικασίας θα είχε σαν αποτέλεσμα την εμφάνιση και δεύτερου υποψηφίου στον διαγωνισμό, ενώ αντίθετα η επικείμενη λήξη των προθεσμιών που έθεταν οι διεθνείς και ευρωπαϊκές υποχρεώσεις της Χώρας – οι οποίες επί της ουσίας πίεζαν το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του έργου- δυσχέραιναν τις πιθανότητες εμφάνισης έστω και ενός υποψηφίου, στη περίπτωση επαναπροκήρυξης του διαγωνισμού.

Σε συνέχεια των ανωτέρω, καθίσταται σαφές ότι η ολοκλήρωση του διαγωνισμού δημιούργησε τα κάτωθι οφέλη προς το Δημόσιο:

1. Χορήγηση μέσω διαγωνιστικής διαδικασίας (δημοπρασία) των δικαιωμάτων χρήσης ραδιοσυχνοτήτων της ζώνης 790-862 MHz στους παρόχους δημόσιων δικτύων κινητών επικοινωνιών κατά τη διαδικασία που έγινε στις 13 Οκτωβρίου 2014 και η οποία απέφερε στον κρατικό προϋπολογισμό ποσό ύψους 309.114.000 ευρώ.

2. Διασφάλιση της λειτουργίας του ιδιωτικού δικτύου επίγειας ψηφιακής τηλεόρασης σε επαρκή χρόνο πριν την οριστική παύση των αναλογικών εκπομπών που σύμφωνα με την ITU είχε οριστεί για τις 15-6-2015, ημερομηνία κατά την οποία αν δεν είχε ολοκληρωθεί η διαδικασία αδειοδότησης δεν θα υπήρχε ιδιωτικό δίκτυο επίγειας τηλεόρασης στην Ελλάδα.

3. Διασφάλιση της λειτουργίας ιδιωτικού περιφερειακού δικτύου επίγειας ψηφιακής τηλεόρασης παρόλο που δεν υπήρξε κανένα ενδιαφέρον κατά τη διαγωνιστική διαδικασία.

4. Διασφάλιση της εκπομπής των ιδιωτικών περιφερειακών καναλιών αφενός και του πλουραλισμού στην μετάδοση πληροφοριών και ειδήσεων και προϊόντων τέχνης και λόγου, στόχοι που αναφέρει και το άρθρο 15, παρ. 2, του Συντάγματος, και τέλος,

5.Επί του ερωτήματος 5: Σε ποια διάταξη νόμου, κανονιστικής ή άλλης πράξεως κ.τ.λ., προβλεπόταν η αρμοδιότητά σας, μετά την κατακύρωση και υπογραφή της 7-2-2014 σύμβασης να εκδώσετε κατά σειρά τις με αρ. 716-007/17.6.2014 (ΦΕΚ Β 1587/2014) αρ. 716-003/25-6-2014 (ΦΕΚ Β 1693/2014) και 707/2/24-6-2014 (ΦΕΚ Β 1676/2014) αποφάσεις σας, με τις οποίες δεν καθορίζατε μόνο τα ΑΟΤ (ανώτατα όρια τιμών), σύμφωνα με το άρθρο 9 της Προκήρυξης, αλλά αναθεωρήσατε το τεχνοοικονομικό μοντέλο του παραρτήματος Ε4 αυτής, απαντάται το εξής.

«Με βάση το τεχνοοικονομικό μοντέλο του Παραρτήματος Ε4, τα ΑΟΤ θα οριστικοποιηθούν μετά την διαγωνιστική διαδικασία λαμβάνοντας υπόψη το τίμημα που θα καταβληθεί για την χορήγηση των δικαιωμάτων χρήσης ραδιοσυχνοτήτων και τα στοιχεία κόστους που έχουν υποβάλλει οι Συμμετέχοντες στο πλαίσιο της διαγωνιστικής διαδικασίας σε συνδυασμό με αντίστοιχες εκτιμήσεις κόστους ενός αποδοτικού παρόχου, τον αριθμό των προγραμμάτων καθώς και τον αιτούμενο μέσο ρυθμό μετάδοσης ανά πρόγραμμα. Το τελικό μοντέλο με βάση το οποίο προκύπτουν τα ΑΟΤ θα κοινοποιηθεί στους Υπερθεματιστές.» ... «η ΑΠ 706/04/06-02-2014, με την οποία η εταιρεία με την επωνυμία «DIGEA – Ψηφιακός πάροχος» ανακηρύχθηκε υπερθεματιστής για το ένα (1) δικαίωμα χρήσης ραδιοσυχνοτήτων εθνικής κάλυψης και της επιβλήθηκε η ανάληψη των δεκατρίων (13) δικαιωμάτων χρήσης ραδιοσυχνοτήτων περιφερειακής κάλυψης,

6. Επί του ερωτήματος 6: Βάσει ποιου νόμιμου ερείσματος προβήκατε σε αναθεώρηση του χρηματοοικονομικού μοντέλου προ το πέρας διετίας από την υπογραφή της σύμβασης παρά τη σχετική πρόβλεψη του άρθρου 9 της Προκήρυξης;

.....

«Η συγκεκριμένη συνάρτηση είχε αναπτυχθεί από την ΕΕΤΤ, με την προοπτική ότι από τη διαδικασία χορήγησης των δικαιωμάτων χρήσης ραδιοσυχνοτήτων επίγειας ψηφιακής ευρυεκπομπής περιφερειακής κάλυψης θα προκύψουν περισσότεροι του ενός πάροχοι περιφερειακού δικτύου. Δεδομένου ότι το σύνολο των δικαιωμάτων χρήσης Ραδιοσυχνοτήτων Περιφερειακής Κάλυψης χορηγήθηκαν σε ένα μόνο πάροχo και συνεπώς όλη η ελληνική επικράτεια αντιμετωπίζεται ως μία περιφερειακή ζώνη, η ΕΕΤΤ κρίνει ότι η ανωτέρω συνάρτηση χρήζει βελτίωσης, προκειμένου να διορθωθούν στρεβλώσεις που εμφανίζονται λόγω του ότι όλη η επικράτεια αντιμετωπίζεται ως μία περιφερειακή ζώνη»... οι τιμές που θα προκύψουν θα είναι εύλογες, έκρινε ότι για την οριστικοποίηση των ΑΟΤ έπρεπε να τροποποιήσει τη συνάρτηση καθορισμού της ΑΟΤ ανά περιφερειακή ζώνη ως προς τον τρόπο που θα ληφθεί υπόψη ο πληθυσμός κάθε περιφερειακής ζώνης.

7. Επί του ερωτήματος 7: Κατά πόσον οι χρόνοι υλοποίησης του χρονοδιαγράμματος της προκηρυσσόμενης υπηρεσίας, αποτελούσαν εύλογους χρόνους για τη διασφάλιση επαρκούς ανταγωνισμού και διαφάνειας της διαδικασίας, κατά θεμελιώδη αρχή του ευρωπαϊκού και εθνικού δικαίου για την ισοδύναμη πρόσβαση όλων των διαγωνιζομένων στις διαγωνιστικές διαδικασίες, αποφυγή όρων αποτρεπτικών συμμετοχής και άνισης/διακριτικής μεταχείρισης μη λαμβάνοντας υπόψη της αρχή της αναλογικότητας.

.....Η Υπουργική Απόφαση με την οποία περιορίστηκε ο αριθμός των δικαιωμάτων χρήσης συχνοτήτων και καθορίστηκε το είδος της διαγωνιστικής διαδικασίας, εκδόθηκε στις 12/9/2013 και δημοσιεύθηκε στις 20/9/2013, χρόνο κατά τον οποίο είχε λήξει η θητεία όλων των μελών της Ολομέλειας της ΕΕΤΤ και συνεπώς δεν ήταν δυνατή η έγκριση του τεύχους προκήρυξης της διαδικασίας.

Επί του ερωτήματος 9: Τους λόγους για τους οποίους προχώρησε η διαγωνιστική διαδικασία βάσει της ΚΥΑ με αρ. 42008/5.10.2012 «Χάρτης Συχνοτήτων Επίγειας ψηφιακής ευρυεκπομπής τηλεοπτικού σήματος» ΦΕΚ 2704/Β/5-10-2012, για καθολική κάλυψη 95% του πληθυσμού, όταν εκ των όρων του διαγωνισμού ζητείτο κάλυψη 98% δημιουργώντας κατά αυτόν τον τρόπο «λευκές» περιοχές που έπρεπε να καλυφθούν επιβαρύνοντας υποχρεωτικά τους ΟΤΑ;

....Επιβάλλεται υποχρέωση εγκατάστασης δικτύου επίγειας ψηφιακής ευρυεκπομπής σε όλα τα κέντρα εκπομπής που ορίζει η ανωτέρω ΚΥΑ, με παράλληλη υποχρέωση κάλυψης τουλάχιστον του 95% του πληθυσμού της χώρας, χωρίς να υπάρχει κανένας όρος στο διαγωνισμό για κάλυψη του 98%. Επισημαίνεται ότι από το δίκτυο των Κέντρων Εκπομπής που περιλαμβάνει η εν λόγω ΚΥΑ προβλέπεται ποσοστό πληθυσμιακής κάλυψης 96,2%.

Τέλος, διευκρινίζεται ότι η πληθυσμιακή κάλυψη τουλάχιστον 95% είναι από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη για ιδιωτικά επίγεια δίκτυα ψηφιακής ευρυεκπομπής. Επίσης σε όλες τις χώρες της ΕΕ, η κάλυψη προβλέπεται πληθυσμιακή και όχι γεωγραφική.

Το Χρονολόγιο Της Ψηφιακής Μετάβασης : https://www.scribd.com

https://www.newsbomb.gr/ellada/apokalypseis/story/588699/fakelos-kanalarxes-to-kolpo-me-ti-digea-kai-i-paranomi-ekpompi


 

Πίσω από τις κάμερες

Πίσω από τις κάμερες

17/05/2015

- Γιατί η κυβέρνηση καθυστέρησε και επί τέσσερεις μήνες πέτυχε να μην ανοίξει την ΕΡΤ; Η επιστροφή του Λάμπη Ταγματάρχη ίσως μας δίνει την απάντηση, στην παρελκυστική τακτική της κυβέρνησης να υλοποιήσει την πιο εύκολη από το 2013 δέσμευσή της για επαναλειτουργία της ΕΡΤ. Ο Πάνος Σκουρλέτης έλεγε πως αυτό ήταν το πιο εύκολο να γίνει, αφού δεν είχε δημοσιονομικό κόστος. Ήταν όμως το ίδιο πρόσωπο που επέμενε πως θα ανοίξει έπειτα από τρεις μήνες, ενώ όλοι οι άλλοι, και κυρίως οι απολυμένοι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ, έλεγαν, ακούγοντας τον Νίκο Παππά, πως ήταν θέμα ημερών. 

– Η τακτική και η ζωή τα έφεραν έτσι που η κυβέρνηση είναι έτοιμη να φέρει στο τραπέζι μια συμφωνία με τους δανειστές, χωρίς όμως να κατορθώσει να ανοίξει την ΕΡΤ! Κάτι γίνεται εδώ λοιπόν με σκηνικό το Ραδιομέγαρο, το μόρφωμα της ΝΕΡΙΤ και τη μάχη για τον έλεγχο της ΕΡΤ. Ο πρώτος στόχος της κυβέρνησης ήταν ο συνδικαλισμός και ό,τι εκφράζει η ΠΟΣΠΕΡΤ. Ο Παναγιώτης Καλφαγιάννης, μετά τη νίκη του ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές, υποδέχθηκε στην ΕΡΤOPEN μόνο τη Ζωή Κωνσταντοπούλου. Κάνεις άλλος υπουργός δεν πλησίασε. Το Μέγαρο Μαξίμου έκανε την επιλογή να διατηρήσει στη ζωή το μόρφωμα της ΝΕΡΙΤ και να πάρει την εταιρεία της για να φτιάξει την ΕΡΤ. Στο νόμο που ψήφισε πέρασε τον αποκλεισμό της ΠΟΣΠΕΡΤ από το ΔΣ και δίνοντας τις δύο θέσεις μειοψηφίας στο ΔΣ, στους εργαζόμενους που θα εκλεγούν από υποχρεωτική καθολική ψηφοφορία. Ο ένας μάλιστα θα είναι δημοσιογράφος. 

– Είδαμε πως η κυβέρνηση πέρασε πρώτα τη ΝΕΡΙΤ και τη διατήρηση του προσωπικού τού μορφώματος και στη συνέχεια πέτυχε τον εξοβελισμό -όπως πιστεύειτης ΠΟΣΠΕΡΤ επενδύοντας στην κόντρα μεταξύ του Παναγιώτη Καλφαγιάννη και του πρώην τεχνικού διευθυντή Νίκου Μιχαλίτση. Μετά την έντιμη στάση του τελευταίου να μην αποδεχθεί την πρόταση να καθοδηγήσει μια ΕΡΤ που θα ελέγχεται από την κυβέρνηση και θα έχει λίγη σχέση με αυτή του 2011 ή την αγωνιστική του 2015, πήγαν στη λύση Ταγματάρχη. 

– Εδώ δεν τηρήθηκαν καν τα προσχήματα. Όλοι ξέρουν πως χρηματοδότης στο thetoc των Στάη-Ταγματάρχη είναι επιχειρηματίας που ευνοήθηκε από την προηγούμενη κυβέρνηση. Την ίδια ώρα που ο ΣΥΡΙΖΑ κατηγορούσε το διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος Γιάννη Στουρνάρα για υπόγειες διαδρομές με το thetoc, εξαιτίας του mail, έκανε αποδεκτή την υποψηφιότητα του Ταγματάρχη, ο οποίος έχει την υποστήριξη του νομικού συμβούλου της κυβέρνησης Σπύρου Σαγιά. 

https://prin.gr/?p=7125

 

 

Σελίδα 123 από 176

GO_TO_TOP