Σας καλοσωρίζουμε στο διαδικτυακό μας τόπο. Ο τόπος αυτός δημιουργήθηκε και λειτουργεί με σκοπό: - να στεγάσει διαδικτυακά τον ΠΑ.ΣΥ.ΜΗ.ΤΕ. - να προβάλλει τον ρόλο των Μηχανικών και Τεχνικών της ΕΡΤ - να αποτελέσει σημείο αναφοράς και ενημέρωσης των μελών του συλλόγου.

Η ΕΡΤ είμαστε όλοι εσείς.

ertopen.com - Ελεύθερη Ενημέρωση - ERT Open

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ

Πόλεμο κήρυξε ο Αλέξης

Πόλεμο κήρυξε ο Αλέξης

Κυριακή 04/10/15 

Στους νταβατζήδες, τους διαπλεκόμενους και τους ληστές του δημοσίου χρήματος.

Πoλεμο με ολομέτωπη επίθεση εναντίον, των νταβατζήδων, των διαπλεκόμενων και των ληστών του δημοσίου χρήματος κήρυξε προχθές ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, μιλώντας στους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και διατρανώνοντας την απόφαση του να συγκρουστεί μετωπικά με τους ολιγάρχες και τα τρωκτικά που λυμαίνονται τόσα χρόνια τώρα το δημόσιο χρήμα.

Πρόκειται για ένα πόλεμο διαρκείας που θα έχει αναγκαστικά πολλές παράπλευρες απώλειες, αφού ο πρωθυπουργός ξεκαθάρισε ότι η κυβέρνηση γνωρίζει πολύ καλά τους σχεδιασμούς της ολιγαρχίας και του πολιτικού κατεστημένου, προειδοποιώντας παράλληλα ότι κανείς δεν μπορεί πλέον να σταματήσει την προσπάθεια να ανασάνει η Δικαιοσύνη και να χτυπηθεί στη ρίζα του το καθεστώς της γενικευμένης διαπλοκής και της διαφθοράς στο δημόσιο βίο. Ο Πρωθυπουργός χαρακτήρισε παράσιτα τους Έλληνες νταβατζήδες στα δημόσια έργα και τις κρατικές προμήθειες με τις χαριστικές συμβάσεις.

Μίλησε για την εκμετάλλευση των κρατικών κονδυλίων από συγκεκριμένη κρατικοδίαιτη επιχειρηματική ελίτ, που όχι μόνο δεν βοήθησε τον τόπο την περίοδο της κρίσης, αλλά έσπευσε να προασπίσει τα προνόμιά της, κρύβοντας αφορολόγητα τα πλούτη της σε τράπεζες του εξωτερικού και σε παράκτιες εταιρείες.

Ο Αλέξης Τσίπρας είπε επίσης ότι οι διαπλεκόμενοι και οι ολιγάρχες έχουν προνομιακή σχέση με το τραπεζικό και εκδοτικό σύστημα και κατηγόρησε τη ΝΔ ότι αναπαράγει την αντιπολιτευτική γραμμή των μεγάλων συμφερόντων. Η επίθεση που εξαπέλυσε ο Αλέξης Τσίπρας στους νταβατζήδες της ενημέρωσης, στους τραπεζίτες, στους μεσάζοντες, στους προμηθευτές του δημοσίου και τους εθνικούς εργολάβους δεν είναι άσχετη από κεντρικές πρωτοβουλίες που πρόκειται να αναλάβει η κυβέρνηση. Στην κατεύθυνση αυτή εντάσσεται η νομοθετική πρωτοβουλία με την οποία φιλοδοξεί να αλλάξει ριζικά το τηλεοπτικό τοπίο που αποτελεί τον ισχυρό βραχίονα της διαπλοκής.

Το νομοσχέδιο για την προκήρυξη διεθνούς διαγωνισμού για τις τηλεοπτικές συχνότητες πρόκειται να κατατεθεί στη Βουλή την επόμενη εβδομάδα. Σύμφωνα με τις διατάξεις του νομοσχεδίου ο διαγωνισμός για τα κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τις 15 Ιανουαρίου και δύο μήνες αργότερα για τα περιφερειακά κανάλια.

Στο ίδιο διάστημα πρόκειται να κατατεθεί στη Βουλή το νομοσχέδιο που θα επιφέρει ριζικές αλλαγές στη Δικαιοσύνη για να σταματήσουν να λειτουργούν τα παραδοσιακά κυκλώματα που για χρόνια προστάτευσαν τους διαπλεκόμενους νταβατζήδες, τους μιζαδόρους των εξοπλιστικών και είχαν εξασφαλίσει καθεστώς ιδιότυπης ασυλίας σε ολιγάρχες και καταχραστές του δημοσίου χρήματος.

Δικαστές που για χρόνια βρίσκονται σε νευραλγικές θέσεις και είχαν αποκτήσει σχέσεις διαπλοκής με το πολιτικό και επιχειρηματικό σύστημα θα απομακρυνθούν σε μια προσπάθεια να ανταποκριθεί η Δικαιοσύνη στα νέα καθήκοντα που είναι η προστασία του δημοσίου συμφέροντος και του δημοσίου χρήματος. Απόφαση της Δικαιοσύνης θα πρέπει να είναι να διερευνηθούν άμεσα όλες οι υποθέσεις δημοσίου ενδιαφέροντος στις οποίες κατά… σύμπτωση εμπλέκονται οι αστέρες της διαπλοκής. Η αρχή έγινε με την προφυλάκιση του αρχιβαρόνου των εξοπλιστικών Θωμά Λιακουνάκου που είχε εξασφαλίσει προμήθειες έξι δισεκατομμυρίων ευρώ απ’ το ΥΕΘΑ λαδώνοντας κόμματα, υπουργούς, εκδότες και κρατικούς αξιωματούχους.

Σύντομα θα παρελάσουν απ’ τον ανακριτή τα διάφορα τρωκτικά που άρπαξαν τα θαλασσοδάνεια καθώς και κλεφτοεργολάβοι που χρέωσαν τα ολυμπιακά έργα, με την ανοχή του πρώην Πρωθυπουργού Κώστα Σημίτη με τιμές τετραπλάσιες του πραγματικού κόστους. Θα κληθεί δε το καρτέλ των εθνικών εργολάβων που συνδέονται με το σύστημα της διαπλοκής των μέσων ενημέρωσης που χειραγωγούσε τους διαγωνισμούς και εκτόξευε στα ύψη τις τιμές. Επίσης σύντομα θα κληθούν από τη δικαιοσύνη και οι διαχειριστές των ΜΚΟ που λήστευαν τα μυστικά κονδύλια του υπουργείου Οικονομικών.

https://www.kontranews.gr/politiki/item/126913-aleksis,-polemos

 

 

Σαρωτικές αλλαγές στο Δημόσιο: Υποχρεωτικές μετακινήσεις υπαλλήλων Και συγχωνεύσεις υπηρεσιών

Σαρωτικές αλλαγές στο Δημόσιο: Υποχρεωτικές μετακινήσεις υπαλλήλων Και συγχωνεύσεις υπηρεσιών

05/10/2015

Έρχονται σαρωτικές μετακινήσεις υπαλλήλων στον δημόσιο τομέα ακόμα και με υποχρεωτικές μετατάξεις προσωπικού σε τομείς πρώτης προτεραιότητας όπου υπάρχουν διαπιστωμένες ανάγκες με τον μόνιμο μηχανισμό κινητικότητας που ετοιμάζεται να φέρει προς ψήφιση στη Βουλή η κυβέρνηση.

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Έθνος της Κυριακής», βασικό εργαλείο του μόνιμου μηχανισμού κινητικότητας θα είναι το Ηλεκτρονικό Μητρώο Υπαλλήλων που θα ενταχθεί στο πρώτο νομοσχέδιο του υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης, το οποίο θα αποτελέσει τη βασική δεξαμενή προσοντούχων υπαλλήλων. Για την κινητικότητα που θα λάβει μόνιμα χαρακτηριστικά στο Δημόσιο θα προβλέπεται η προκήρυξη των κενών θέσεων δύο ή τρεις φορές τον χρόνο με βάση τις ανάγκες των υπηρεσιών και την κάλυψή τους σε εθελοντική βάση από υπαλλήλους των ίδιων ειδικοτήτων που πλεονάζουν στις υπηρεσίες που εργάζονται. Εάν δεν συμπληρωθούν τα κενά με υπαλλήλους από την πρώτη φάση των εθελοντικών μετακινήσεων, τότε θα πραγματοποιούνται υποχρεωτικές μετατάξεις, στο πλαίσιο της «εσωτερικής αγοράς εργασίας» που διαμορφώνεται στο Δημόσιο.

Στόχος του κυβερνητικού σχεδίου για την κινητικότητα που αναμένεται να ξεδιπλωθεί μέχρι τα τέλη του 2016 είναι η αποτύπωση σε ένα λογισμικό, όπου θα είναι αναρτημένο στο διαδίκτυο, των κενών θέσεων και των πλεονασματικών υπαλλήλων ανά ειδικότητα σε όλο το Δημόσιο με βάση τα συμφωνημένα οργανογράμματα και τους κλάδους των εργαζομένων.

Με την ηλεκτρονική αποτύπωση της ακτινογραφίας των υπαλλήλων του Δημοσίου στελέχη του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης υποστηρίζουν ότι θα γίνονται «αυτόματα» οι καλύψεις των κενών ειδικοτήτων, ενώ θα υπάρχει εικόνα στη δημόσια διοίκηση για τις ειδικότητες που θα χρειαστεί ο κρατικός μηχανισμός σε βάθος τριετίας προκειμένου να γίνει καλύτερος προγραμματισμός προσλήψεων.

Για τον σκοπό αυτόν η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης εξετάζει τις καλές πρακτικές από άλλες χώρες και συνεργάζεται με τεχνοκράτες από τις διοικήσεων ευρωπαϊκών κρατών για την ολοκλήρωση του μόνιμου μηχανισμού κινητικότητας.

Σύμφωνα με πληροφορίες του «Έθνους της Κυριακής», ο μόνιμος μηχανισμός κινητικότητας θα εφαρμοστεί σε επτά βήματα που είναι τα ακόλουθα:

1. Ολοκλήρωση οργανογραμμάτων και περιγραμμάτων θέσεων εργασίας σε όλο το Δημόσιο

Το επόμενο χρονικό διάστημα μέχρι τα τέλη του έτους θα ολοκληρωθούν τα οργανογράμματα σε όλα τα υπουργεία και τους φορείς του στενού και ευρύτερου δημόσιου τομέα, μεταξύ των οποίων και στους δήμους, προκειμένου να αποτελέσουν τη βάση πάνω στην οποία θα ξεκινήσει ο μόνιμος μηχανισμός κινητικότητας για την κάλυψη όλων των αναγκών σε ανθρώπινο δυναμικό. Σε αυτό το πλαίσιο θα διαμορφωθούν και τα περιγράμματα θέσεων εργασίας για όλο το προσωπικό όπου θα περιγράφονται οι υποχρεώσεις και τα καθήκοντα που απορρέουν από τη θέση και την ειδικότητά τους. Με βάση τα νέα οργανογράμματα θα καταγραφούν οι ανάγκες και τα πλεονάσματα σε ανθρώπινο δυναμικό σε όλο το Δημόσιο.

2. Επιτελικό κράτος

Τα νέα οργανογράμματα θα προβλέπουν μεταφορά αρμοδιοτήτων από το κεντρικό κράτος στην περιφερειακή διοίκηση, με μεταφορά και του απαραίτητου προσωπικού, αρμοδιοτήτων που αφορούν την εξυπηρέτηση των πολιτών. Τα υπουργεία θα διατηρήσουν κυρίως τον επιτελικό τους ρόλο, ενώ υπηρεσίες «πρώτης γραμμής» για την εξυπηρέτηση των πολιτών θα μεταφερθούν στις αποκεντρωμένες κρατικές διοικήσεις στις περιφέρειες και στους δήμους. Η διαδικασία αυτή θα αποτελέσει το δεύτερο κύμα αποκέντρωσης μετά τον «Καλλικράτη» και θα συμπεριληφθεί στο σχέδιο για την αναμόρφωση των φορέων τοπικής αυτοδιοίκησης που προετοιμάζει το υπουργείο Εσωτερικών.

3. Συγχώνευση και κατάργηση κλάδων και ειδικοτήτων

Με προφανή στόχο να διευκολυνθεί η εσωτερική κινητικότητα των υπαλλήλων, μετά τη θεσμοθέτηση του «κρατικού» υπαλλήλου που διευκολύνει τις μετακινήσεις σε όλο το φάσμα του δημόσιου τομέα, αναμένεται να γίνουν συγχωνεύσεις και καταργήσεις κλάδων και ειδικοτήτων. Για παράδειγμα, οι υπάλληλοι διοικητικού δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα μπορούν να μετακινούνται με μεγαλύτερη ευκολία σε θέσεις πρώτης ανάγκης που αφορούν την εξυπηρέτηση των πολιτών. Σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχουν δεκάδες ειδικότητες που δεν αντιστοιχούν σε σημερινές ανάγκες της δημόσιας διοίκησης, όπως για παράδειγμα η ειδικότητα του σταβλίτη σε υπηρεσίες και δήμους της περιφέρειας, αφού δεν υπάρχουν σήμερα δημόσιοι στάβλοι στις περισσότερες περιοχές ή η ειδικότητα του... κομμωτή με την οποία «μπήκαν» στο Δημόσιο κάποιοι υπάλληλοι την προηγούμενη 20ετία σε υπηρεσίες που δεν απαιτούσαν τον συγκεκριμένο κλάδο.

4. Διαμόρφωση του Μητρώου Υπαλλήλων με βάση τα προσόντα και το καθηκοντολόγιο

Το βασικό εργαλείο για τον μόνιμο μηχανισμό κινητικότητας θα είναι το Μητρώο Υπαλλήλων που θα ψηφιστεί με το πρώτο νομοσχέδιο του υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης μέχρι τα τέλη του Οκτωβρίου. Στο μητρώο θα καταγράφονται τα προσόντα, η ειδικότητα και τα καθήκοντα του υπαλλήλου στη θέση που υπηρετεί με στόχο να «κουμπώνει» στα νέα οργανογράμματα με βάση τις ανάγκες των υπηρεσιών αλλά και να έχει τη δυνατότητα να καλύψει μία κενή θέση που θα δημιουργηθεί στο Δημόσιο με βάση την εμπειρία και τα προσόντα του και να μην αποτελεί «λύση ανάγκης» που πιθανά να χρειάζεται επανεκπαίδευση. Στο Ηλεκτρονικό Μητρώο θα υπάρξει η δεξαμενή των προσοντούχων υπαλλήλων του κρατικού μηχανισμού στην οποία θα μπορούν να συμμετέχουν και καθηγητές πανεπιστημίου. Από τη συγκεκριμένη λίστα θα επιλέγονται οι μόνιμοι γενικοί γραμματείς, αλλά και οι προϊστάμενοι σε όλο το Δημόσιο.

5. Στο Διαδίκτυο θα υπάρχει εφαρμογή που θα παρουσιάζει την «ακτινογραφία» του ανθρώπινου δυναμικού στο Δημόσιο με τα ελλείμματα και τα πλεονάσματα ανά ειδικότητα, βάσει των οργανογραμμάτων που θα έχουν συμφωνηθεί

Στελέχη του υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης περιγράφουν παραστατικά τη λειτουργία μιας τέτοιας εφαρμογής όπως αντίστοιχα των ηλεκτρονικών πινάκων της ΔΕΗ που καταγράφουν την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας στην επικράτεια. Με μία αντίστοιχη απεικόνιση το υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης θα μπορεί να καταγράφει τα κενά και τα πλεονάσματα σε προσωπικό για τις μετακινήσεις, ενώ σε περίπτωση απουσίας πλεοναζόντων υπαλλήλων στη συγκεκριμένη ειδικότητα θα μπορεί να προγραμματίζει τις προσλήψεις νέου προσωπικού χωρίς να υπάρχει η ανάγκη κατάθεσης αιτημάτων από τα υπουργεία και τις υπηρεσίες του Δημοσίου. Οπως αναφέρουν παράγοντες του υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης, σε αυτή την περίπτωση οι μετακινήσεις που θα πραγματοποιηθούν ακόμα και με υποχρεωτικό χαρακτήρα θα γίνουν με διαφάνεια, αφού θα στηρίζονται πάνω στην κοινή αποδοχή των οργανογραμμάτων. Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι το 2009 τα οργανογράμματα διαμορφώνονταν ανά υπουργείο και κατέγραφαν σημαντικό αριθμό κενών θέσεων προκειμένου να πραγματοποιηθούν προσλήψεις στο μέλλον. Το 2011 καταργήθηκαν σχεδόν όλες οι κενές οργανικές θέσεις στην προοπτική διαμόρφωσης νέων οριστικών οργανογραμμάτων σε όλες τις υπηρεσίες του Δημοσίου.

6. Εσωτερική προκήρυξη των κενών θέσεων για την κάλυψη των αναγκών σε εθελοντική βάση

Δύο με τρεις φορές τον χρόνο στη λογική της εσωτερικής αγοράς εργασίας θα δημοσιεύεται διαγωνισμός όπου οι υποψήφιοι θα μπορούν να επιλέγουν 3-5 κενές θέσεις και θα μοριοδοτούνται από το ΑΣΕΠ με βάση αντικειμενικά κριτήρια (πτυχία, προϋπηρεσία, οικογενειακή κατάσταση κ.ά.)

7. Εάν δεν καλυφθούν οι θέσεις, γίνεται υποχρεωτική μετακίνηση προσωπικού κυρίως για θέσεις άμεσης ανάγκης, όπως για παράδειγμα στην Υγεία και την Παιδεία από φορείς που υπάρχουν πλεονάσματα προσωπικού της ίδιας ειδικότητας.

.χ. για την κάλυψη θέσεων εκπαιδευτικών θα μπορούν να εντοπιστούν άμεσα οι αποσπασμένοι καθηγητές σε άλλες υπηρεσίες και να επιστρέψουν στα σχολεία. Υποχρεωτικές μετακινήσεις έχουν πραγματοποιηθεί σε περιορισμένη κλίμακα για ειδικότητες πρώτης ανάγκης σε νοσοκομεία από αντίστοιχες υπηρεσίες που υπήρχε πλεόνασμα ή για μικρό χρονικό διάστημα, όπως για παράδειγμα τεχνικοί της ΔΕΗ που μετατάσσονται σε νησιά τους καλοκαιρινούς μήνες. Από τις υποχρεωτικές μετακινήσεις θα υπάρξει προστασία για συζύγους που εργάζονται στο Δημόσιο προκειμένου να μη δημιουργούνται οικογενειακά προβλήματα, όπως προβλέπει και ο Κώδικας των Δημοσίων Υπαλλήλων.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις υπηρεσιακών παραγόντων του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης, ο σχεδιασμός για την εφαρμογή του μόνιμου μηχανισμού κινητικότητας θα ξεδιπλωθεί την επόμενη χρονιά. Κάνουν λόγο δε για μία επαναστατική αλλαγή στον κρατικό μηχανισμό που θα δίνει τη δυνατότητα άμεσης, πλήρους και ακριβούς καταγραφής αναγκών και πλεονάσματος προσωπικού, αλλά και προγραμματισμού για τις ανάγκες σε προσωπικό ανά ειδικότητα τα επόμενα χρόνια. Παράλληλα, εκτιμούν ότι η πληροφόρηση από το λογισμικό στο οποίο θα αποτυπώνεται η ακτινογραφία του Δημοσίου θα μπορεί να δίνει τη δυνατότητα ενημέρωσης για τις ανάγκες του Δημοσίου σε βάθος τριετίας ή πενταετίας με στόχο τον καλύτερο προγραμματισμό των τριτοβάθμιων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων.

https://www.athensvoice.gr/

 

Τα κανάλια να πληρώσουν τέλη συχνοτήτων - Τί αποφάσισε το ΣτΕ

Τα κανάλια να πληρώσουν τέλη συχνοτήτων - Τί αποφάσισε το ΣτΕ

05 Οκτωβρίου

Της Αγγέλας Νταρζάνου

Όταν η κυβέρνηση, τον περασμένο Απρίλιο, καταλόγισε το τέλος χρήσης συχνοτήτων στα κανάλια εθνικής εμβέλειας (συνολικά 24 εκατ. ευρώ για 8 κανάλια επί τέσσερα χρόνια), σείστηκε ο τόπος. Πολλοί ήταν οι «καλοθελητές - πελάτες» συγκροτημάτων που βγήκαν δημόσια να υπερασπιστούν το δικαίωμα των καναλιών στο «δεν πληρώνω».

Σήμερα, τέσσερις αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας έρχονται να επικυρώσουν την πρωτοβουλία της κυβέρνησης να αποδοθεί το τέλος χρήσης συχνοτήτων (ή ορθότερα, όπως αποφαίνεται το ΣτΕ, «αντάλλαγμα» για τη χρήση δημόσιου αγαθού) απορρίπτοντας, μετά από διαδικασίες που κράτησαν σχεδόν 20 χρόνια, παλαιότερες προσφυγές.

Με αυτόν τον τρόπο, ανοίγει ο δρόμος της διεκδίκησης από την πολιτεία, όλων των τελών χρήσης (2% επί του τζίρου) για τις συχνότητες που δωρεάν και ημιπαράνομα χρησιμοποιούσαν τα κανάλια εις βάρος του Δημοσίου, την ώρα που η πολιτική ηγεσία του τόπου έκανε τα στραβά μάτια.

Συγκεκριμένα, το Β' Τμήμα του ΣτΕ απέρριψε τρεις παλαιότερες προσφυγές του Μεga και μία του Star με τέσσερις διαδοχικές αποφάσεις του στις 8 Σεπτεμβρίου. Οι αποφάσεις αφορούν την καταβολή «ανταλλάγματος» για τη χρήση συχνοτήτων τα έτη 1995, 1996, 1997, 1998 και 2000 και δείχνουν ότι η επιχείρηση «δεν πληρώνω» των τηλεοπτικών σταθμών δεν έχει να κάνει ούτε με «συμψηφισμό» με την προεκλογική διαφήμιση των κομμάτων, όπως υποστηρίζουν, ούτε με την οικονομική κρίση και την πτώση των εσόδων τους. Αποτελεί πάγια τακτική των τηλεοπτικών επιχειρήσεων εδώ και 20 χρόνια.

Οι πολυσέλιδες, τεκμηριωμένες αποφάσεις του ΣτΕ κλείνουν και στόματα όπως του επίδοξου αρχηγού της Ν.Δ. Άδωνι Γεωργιάδη ή του Ανδρέα Λοβέρδου, οι οποίοι έσπευσαν να ταχθούν στο πλευρό των μετόχων των καναλιών, κάνοντας λόγο, τότε, για «απειρία» της κυβέρνησης, που τόλμησε το πρωτοφανές αλλά και αυτονόητο. Το ίδιο εξάλλου επιχείρησαν πριν από τον Νίκο Παππά και τον Λευτέρη Κρέτσο οι υπουργοί Τύπου και γενικοί γραμματείς από το 1996 ως το 2000, καταλογίζοντας τα σχετικά «ανταλλάγματα» με αποφάσεις τους.

Οι αποφάσεις

Για όσους διαβάσουν τις δικογραφίες, αλλά και τις αποφάσεις του ΣτΕ, τα επιχειρήματα που χρησιμοποιήθηκαν καταρρίπτονται ένα- ένα: η παραβίαση του ανταγωνισμού και της ισότητας από το γεγονός ότι η δημόσια ραδιοτηλεόραση και οι επιχειρήσεις ΟΤΑ εξαιρούνται από το τέλος, το συνταγματικό «δικαίωμα ελεύθερης πρόσβασης στις ραδιοσυχνότητες», ο μη ορθός υπολογισμός του τέλους, η παραβίαση της οικονομικής ελευθερίας κ.λπ.

Παρ' ότι την περίοδο από το 1995 και μετά ξεκίνησε για τους τηλεοπτικούς σταθμούς η εποχή των «παχέων αγελάδων», με εξωφρενικές αμοιβές για παρουσιαστές και δημοσιογράφους, αλλά και με ακριβές παραγωγές, το «αντάλλαγμα» υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου για τα τέλη συχνοτήτων αφορούσε ποσά μάλλον αμελητέα σε σχέση με τον πακτωλό που έρεε στα ταμεία της τηλεοπτικο-πολιτικής διαπλοκής. Είναι χαρακτηριστικό μάλιστα ότι οι προσφυγές στη Δικαιοσύνη έγιναν την περίοδο της άνθισης (ή φούσκας) του ελληνικού Χρηματιστηρίου, από την οποία επωφελήθηκαν στο μάξιμουμ οι σταθμοί, αντλώντας υψηλά ποσά από επενδυτές, με την είσοδό τους στη χρηματιστηριακή αγορά. Συγκεκριμένα:

* Η απόφαση του ΣτΕ για το Mega (2596/2015) για την περίοδο 8-12/1995, 1996 και 1-5/1997 αφορούσε ποσό ύψους 844 εκατ. δραχμών. Το Mega προσέφυγε στο Πρωτοδικείο το 2002 και στη συνέχεια στο Εφετείο το 2005, όπου για δεύτερη φορά δικαιώθηκε το Ελληνικό Δημόσιο.

* Η απόφαση 2595/2015 επίσης για το Mega αφορά την περίοδο 5-12/1997 και 1998 και καταλογίζει ποσό ύψους 771 εκατ. δραχμών.

* Η τρίτη απόφαση για το Mega (2594/2015) αφορά το «αντάλλαγμα» για το έτος 2000, το οποίο ορίζει σε 704 εκατομμύρια δραχμές.

* Η απόφαση του ΣτΕ για το Star (2597/2015) αναφέρεται στο διάστημα 5-12/1997 και 1998 και ορίζει «αντάλλαγμα» ύψους 492 εκατ. ευρώ.

https://www.koutipandoras.gr/article/152226/ta-kanalia-na-plirosoyn-teli-syhnotiton-ti-apofasise-ste

 

 

Σε στάση αναμονής οι καναλάρχες για τις άδειες

Σε στάση αναμονής οι καναλάρχες για τις άδειες

5.10.2015

Στις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης αναμένεται να υπάρξει ρητή αναφορά στο σχέδιο για τις εν λόγω άδειες

Επισπεύδεται το σχέδιο νόμου για τις τηλεοπτικές άδειες

«Ο φόβος του τερματοφύλακα πριν από το πέναλτι». Το μυθιστόρημα του Πέτερ Χάντκε αποτυπώνει απόλυτα το βάρος που αισθάνονται οι ιδιοκτήτες τηλεοπτικών σταθμών και τα στελέχη της κυβέρνησης ενόψει της κατάθεσης του σχεδίου για την αδειοδότηση των συχνοτήτων και του γεγονότος ότι οι πρώτοι θα αναγκαστούν να βάλουν το χέρι στην τσέπη.

Στις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης αναμένεται να υπάρξει ρητή αναφορά στο σχέδιο για τις εν λόγω άδειες.

Το Μαξίμου έχει κρατήσει σκληρή στάση και, με εξαίρεση τη συνάντηση που έγινε με τον Σταύρο Ψυχάρη, δεν υπήρξε άλλη επαφή σε κλειστό χώρο. Οι μέτοχοι και οι ιδιοκτήτες των σταθμών ανησυχούν διότι πλέον η συγκυρία είναι ιδιαίτερα αρνητική.

Η ταχύτατη μείωση των διαφημιστικών εσόδων, λένε στελέχη των τηλεοπτικών καναλιών, έχει ως συνέπεια να καταγράφονται μεγάλες ζημίες.

Οι αρνητικές οικονομικές εξελίξεις, σε συνδυασμό με την τεχνικά μη επεξεργασμένη προσπάθεια αύξησης των εσόδων του κράτους, οδηγούν με στατιστική βεβαιότητα στη μείωση της οικονομικής δραστηριότητας και της απασχόλησης στον τηλεοπτικό κλάδο, στη μείωση των φορολογικών εσόδων λόγω διαφυγής προς το Διαδίκτυο και στη συστηματική υποβάθμιση του τηλεοπτικού προϊόντος και της ενημέρωσης.

Σε αυτό το σημείο όσοι ελέγχουν την τηλεόραση έχουν δίκιο. Η Google και το youtube είναι σε θέση να συγκεντρώνουν πολύ περισσότερα έσοδα και, κυρίως, κοινό. Οι ζημίες των 6 σταθμών της ιδιωτικής τηλεόρασης έφτασαν τα 50 εκατομμύρια ευρώ το 2014.

Τα μεγαλύτερα προβλήματα αντιμετωπίζουν το Mega και ο ΣΚΑΪ. Ειδικά ο δεύτερος επιχειρεί να αντιμετωπίσει το σοβαρό πρόβλημα που έχει με τα αρνητικά ίδια κεφάλαια με συγχώνευση της εταιρείας της τηλεόρασης με εκείνη του ραδιοφώνου, αποφεύγοντας έτσι να προχωρήσει σε κατάθεση μετρητών μέσω αύξησης μετοχικού κεφαλαίου.

Οι ιδιοκτήτες όμως, που δεν διαθέτουν όλοι ενιαία γραμμή, λένε πως πρώτα πρέπει να καθοριστεί πόσο και ποιο θα είναι το πεδίο δράσης της ΕΡΤ, η διάρκεια ισχύος των αδειών, που θα είναι για 10 χρόνια, και κατόπιν ο αριθμός και το είδος αυτών που θα προκηρυχθούν. Μόνο αφού αυτές οι παράμετροι αποφασιστούν είναι δυνατόν να ακολουθήσει η κοστολόγηση της αδειοδότησης, σύμφωνα με τη θέση της ΕΙΤΗΣΕΕ.

ΕΣΡ. Το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης δηλώνει σχετικά ότι:

- Το σχέδιο νόμου φαίνεται ότι έχει συνταχθεί χωρίς να έχει προηγηθεί σοβαρή μελέτη των θεμάτων που ανακύπτουν από τη λειτουργία της επίγειας ψηφιακής τηλεόρασης, αλλά και ευρύτερα από την παροχή οπτικοακουστικών υπηρεσιών από άλλα δίκτυα (π.χ. Διαδίκτυο, πάροχοι δορυφορικών ή ευρυζωνικών υπηρεσιών).

- Σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες που έχουν ολοκληρώσει την ψηφιακή μετάβαση, ζητήματα όπως ο αριθμός των διαθέσιμων αδειών, το είδος αυτών και η οικονομική βιωσιμότητα των κάθε κατηγορίας σταθμών προϋποθέτουν μελέτη, που διεξάγεται συνήθως από την αρμόδια ρυθμιστική Αρχή, κατόπιν διαβούλευσης με τους ενδιαφερομένους.

Στην περίπτωση που επιλεγεί το σύστημα του πλειοδοτικού διαγωνισμού, θα πρέπει να διευκρινιστεί από την αρμόδια ρυθμιστική Αρχή (και όχι από τους συναρμόδιους υπουργούς, όπως γίνεται με το σχέδιο νόμου) η τιμή εκκίνησης ανά κατηγορία δημοπρατούμενης άδειας, κατόπιν δημόσιας διαβούλευσης και αφού επίσης προσδιοριστεί με σαφήνεια και με βάση την ευρωπαϊκή εμπειρία ο φορέας στον οποίο πιστώνονται το ποσό αυτό.

https://www.parapolitika.gr/article/323070/se-stasi-anamonis-oi-kanalarhes-gia-tis-adeies

 

 

Βόμβα στα Media: 15 εφοπλιστές στήνουν κανάλι

Βόμβα στα Media: 15 εφοπλιστές στήνουν κανάλι

2 Οκτωβρίου 2015

Η «μιντιακή» πιάτσα κατακλύζεται τις τελευταίες ημέρες με φήμες ότι ομάδαεπιχειρηματιών με εμπειρία στην… θάλασσα ετοιμάζεται να επενδύσει στον χώρο των ΜΜΕ και ειδικά σε τηλεοπτικό σταθμό.

Σύμφωνα με την τελευταία εκδοχή αυτού του σεναρίου, ένας όμιλος αποτελούμενος από 15 Έλληνες εφοπλιστές έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον και οργανώνεται για είσοδο στην ταλαιπωρημένη αγορά του Τύπου.

Δεν είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς την αντάρα που προκαλεί ήδη στην αγορά μια πρωτοβουλία τέτοιου μεγέθους.

Διότι, εάν σηκώνεται κύμα με τη φημολογία περί ενός οικονομικά επιφανούς επενδυτή που δοκιμάζει τα νερά της ελληνικής τηλεόρασης, απο μια ευρύτερη συμμαχία εφοπλιστών θα πρέπει να περιμένουμε μια αληθινή «τρικυμία» τρικυμία πρωτοφανή για τα καθ” ημάς, με τόσα μποφόρ όσα και οι 15 (περίπου) εφοπλιστές.

Η οικονομική δυσπραγία και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα υπάρχοντα «μιντιακά» συγκροτήματα και εδικά τα τηλεοπτικά λόγω της τραγικής πτώσης της διαφήμισης, της νέας αυστηρής φορολόγησής τους κ.λπ αφήνουν περιθώρια σε νέους «παίκτες» να εισέλθουν στον αγωνιστικό χώρο της TV.

Ταυτόχρονα η επικαιρότητα γύρω από τα κρίσιμα για το μέλλον της χώρας τεκταινόμενα, εντός και εκτός συνόρων, έχει πολλαπλασιάσει εκθετικά τις ανάγκες του κοινού για ενημέρωση.

Θα αρκούσε απλώς μια αναφορά στο πόσο μεγάλες και βαθιές είναι οι αλλαγές που συντελούνται στην πολιτική σκηνή της Ελλάδας, όπως και οι νέες ισορροπίες που διαμορφώνονται, ώστε να διαφανεί το παράθυρο που ανοίγεται διάπλατα για μια μεγάλη και σοβαρή επιχειρηματική πρωτοβουλία στον χώρο της τηλεόρασης.

Η απέραντη συνολική οικονομική επιφάνεια ενός ομίλου 15 εφοπλιστών θα μπορούσε να λειτουργήσει σαν εγγύηση ότι η επένδυση που επί του παρόντος είναι απλώς μια ιδέα και ένα σχέδιο επί χάρτου -ή ούτε καν κάτι τέτοιο- θα ανανεώσει τα κατεστημένα «ήθη και έθιμα» στα ελληνικά ΜΜΕ και εδικά στην TV.

Θα έχει, λοιπόν, μεγάλο ενδιαφέρον -και από πολλές απόψεις- να δούμε τις αποφάσεις που θα πάρουν οι 15 Έλληνες εφοπλιστές όταν ολοκληρώσουν (ή αρχίσουν συστηματικά) τη εμπλοκή τους στα media και εδικά στα τηλεοπτικά κανάλια.

Πηγή: protothema.gr

https://www.tribune.gr/media/news/article/176578/vomva-sta-media-15-efoplistes-stinoun-kanali.html

 

 

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ μιλάει για τη χρηματοδότηση, το προσωπικό, το μισθολόγιο και το μέλλον της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης

«Εχεις ένα υπερωκεάνιο και δεν υπάρχει άνθρωπος να ρίξει κάβο»

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ μιλάει για τη χρηματοδότηση, το προσωπικό, το μισθολόγιο και το μέλλον της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης

03.10.2015

Δημήτρης Κανελλόπουλος, Σωτήρης Μανιάτης

«Είναι ουσιαστικά η πρώτη συνέντευξη που παραχωρεί ο Λάμπης Ταγματάρχης, από τότε που διορίστηκε διευθύνων σύμβουλος στην ΕΡΤ. Εχουν περάσει κάποιοι μήνες που βρίσκεται στη συγκεκριμένη «ηλεκτρική» καρέκλα και, τώρα, αρχή της νέας ραδιοτηλεοπτικής σεζόν, είναι η κατάλληλη συγκυρία να ανοίξει τα χαρτιά του.

Οσο μπορεί. Μας μίλησε για το οργανόγραμμα που θα είναι έτοιμο εντός του Οκτωβρίου, για τους διευθυντές και συντονιστές που θα αλλάξουν όλοι, για τον προϋπολογισμό και την αξιολόγηση που θα ακολουθήσει. Τον συναντήσαμε στο ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής, που πλέον είναι ξανά ζωντανό και με ανοιχτές τις πόρτες, χωρίς ΜΑΤ και κάγκελα παντού. Εμείς μπαίναμε και η επιτροπή δεοντολογίας της ΕΡΤ έβγαινε, η ομάδα εκείνη των βετεράνων δημοσιογράφων (Πασαλάρης, Βότσης, Τσαγκρής, Μοσχοβίτης, Νικολόπουλος) που συνέρχεται σε τακτά χρονικά διαστήματα.

Μας υποδέχτηκε στο γραφείο του. Και όπως ήταν αναμενόμενο, η συζήτηση περιστράφηκε αμέσως γύρω από τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίστηκε από την τότε πρόεδρο της Βουλής Ζωή Κωνσταντοπούλου και την πολύωρη... ανάκρισή του. «Δεν είχα τη δυνατότητα να αντιδράσω» σπεύδει να πει. «Τι να έλεγα; “Γεια σας, φεύγω”; Δεν ήταν ευγενικό ούτε δεοντολογικά σωστό. Αλλά δεν το εισέπραξα όπως όσοι ήταν απ’ έξω.

»Δεν θεώρησα ότι κάποιος με ανέκρινε ή με στρίμωξε στη γωνία. Δεν ένιωσα ότι έπρεπε να απολογηθώ. Δεν είχα τίποτα να φοβηθώ και τίποτα να κρύψω. Μου δόθηκε η ευκαιρία να πω πράγματα που δεν ήταν γνωστά και μάλιστα σε έναν ιερό χώρο όπως η Βουλή. Για το γεγονός ότι είχα κατηγορηθεί για το Τσάμπιονς Λιγκ και δεν ήξερε κανείς ότι αθωώθηκα και η υπόθεση πήγε με βούλευμα στο αρχείο. Οτι επί των ημερών μου βγάλαμε πλεόνασμα 80 εκατ. ευρώ...». 

• Δηλαδή δεν αισθάνθηκες κάποια στιγμή ότι ξεπεράστηκαν τα όρια;

Οχι. Ούτε όταν ξεκίνησε με την πρώτη ερώτηση «πού ήσουν το βράδυ που έκλειναν την ΕΡΤ;», επειδή και για μένα ήταν μεγάλο ζήτημα, αναπάντεχο, έξω από κάθε λογική. Σαν σεισμό το αντιμετώπισα. Κι επειδή κι εγώ έχω ρωτήσει φίλο ή φίλη μου «πού ήσουν το βράδυ του σεισμού;», τη θεώρησα θεμιτή ερώτηση. Σε δεύτερη και τρίτη ανάγνωση σαφέστατα μπορεί να έχει και άλλες ερμηνείες, παραμέτρους, εκδοχές.

• Υπήρχε πάντως η γενική αίσθηση μιας επιθετικής ανάκρισης επί ώρες...

Η Ζωή Κωνσταντοπούλου είχε εκφράσει την αντίθεσή της για την επιλογή μου από πριν. Δεν με εξέπληξε το γεγονός ότι δεν με ήθελε. Οπως δεν με ήθελαν και άλλοι, βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, η Πολιτική του Γραμματεία, η ΠΟΣΠΕΡΤ... 

• Γιατί αποφάσισες να... ξαναμπλέξεις;

Οποιος πέρασε από την ΕΡΤ την αγάπησε. Είναι μια ερωμένη, μια ιστορία που δεν τελειώνει. Και μόνο που κάθε εβδομάδα υπογράφω 50 χορηγίες επικοινωνίας, ότι κάθε μικρός ή μεγάλος θίασος, θεατρική, μουσική, λογοτεχνική ομάδα, όλοι που ξεκινάνε να κάνουν κάτι, το πρώτο τους απάγκιο είναι η ΕΡΤ, μοιάζει υπεραρκετό. Είναι πολυδαίδαλη η δυνατότητα παρέμβασης της ΕΡΤ. Κάνεις πολιτική στον πολιτισμό, στην ενημέρωση. Οποιος έχει περάσει από αυτήν την εταιρεία, όσο και να κλαίγεται και να μιζεριάζει, την αγαπάει γιατί παίρνει μεγάλη χαρά ακόμα και από ασήμαντα πράγματα.

Παίρνεις βέβαια και μεγάλες λύπες, σε καταγγέλλουν με μεγάλη ευκολία. Υπάρχει επάγγελμα «βρίζω, θάβω την ΕΡΤ». Εχουν ζήσει με αυτή τη δουλειά, επί χρόνια, πολλοί. Δεν λέω ότι το κάνουν πάντα άδικα. Πολλές φορές έχουν δίκιο γιατί είναι τόσο μεγάλη που δεν ελέγχεται εύκολα. Πρέπει να τα διαχειρίζεσαι με γενναιοδωρία, συνεχή επαφή, διαρκή συζήτηση ώστε να μην επαναλαμβάνονται λάθη. 

• Σε αυτά συμπεριλαμβάνεται και η... ατυχέστατη φιλοξενία εκδότη εφημερίδας που καταλόγιζε ατεκμηρίωτες κατηγορίες εναντίον του προέδρου της Ν.Δ., Ευάγγελου Μεϊμαράκη, σε εκπομπή της ΕΡΤ, λίγες ώρες πριν από το ντιμπέιτ;

Ηταν λάθος. Αβλεψία. Ατόπημα για το οποίο αναλαμβάνω την ευθύνη, έστω κι αν δεν γνώριζα τίποτα. Επρεπε να ξέρω. Οταν έχεις 19 ώρες πρόγραμμα απευθείας την ημέρα και αυτό παράγεται από έναν μηχανισμό εξαθλιωμένο, ταλαιπωρημένο, όλα μπορεί να συμβούν. Νομίζουν ορισμένοι ότι άνοιξε η ΕΡΤ και μετατράπηκε ξαφνικά σε BBC, CNN και γίνονται όλα τέλεια. Η ΕΡΤ δεν είναι χώρος όπου ο καθένας μπορεί να κάνει ό,τι θέλει. Και ειδικά όταν κάποιος κατηγορεί άλλον ως κλέφτη ή δεν ξέρω τι άλλο χωρίς αποδείξεις, δεν μπορεί η ΕΡΤ να τα αναπαράγει αυτά σε όλη την Ελλάδα. Το διαχειρίστηκαν με κάποια απειρία, αιφνιδιάστηκαν και δεν πρόλαβαν και να το σταματήσουν. 

• Ποια είναι τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η ΕΡΤ;

Ημασταν άτυχοι και τυχεροί μαζί. Σε πολύ μικρό διάστημα έπρεπε να κάνουμε ένα δημοψήφισμα, δύο ντιμπέιτ, να καλύψουμε μια προεκλογική περίοδο. Και όλοι νόμιζαν ότι ήμασταν σαν έτοιμοι από καιρό. Οτι δούλευαν όλα. Στην ΕΡΤ-3 τα αυτοκίνητα δεν είχαν λάστιχα, ήταν χωρίς ασφάλεια, δεν είχαν περάσει από ΚΤΕΟ. Οι πομποί ήταν ασυντήρητοι. Την ημέρα της προεκλογικής συγκέντρωσης του κ. Μεϊμαράκη στο Σύνταγμα εμείς παίζαμε με γεννήτρια γιατί κόπηκε το ρεύμα. Προσευχόμασταν να μην πέσει και η γεννήτρια… 

Ημασταν λοιπόν άτυχοι αλλά και τυχεροί γιατί αναδείχθηκε και μια ικανότητα να τα διαχειριστούμε. Δεν λέω ότι τα κάναμε όλα σωστά, ότι μας αξίζουν έπαινοι και βραβεία. Λέω ότι το κάναμε με επαγγελματισμό και αξιοπρέπεια. Δεν μπορεί κανένας καλόπιστος να μας κατηγορήσει ότι με δόλο προβάλαμε περισσότερο τη μία άποψη και όχι την άλλη.

• Και με την κόντρα ΝΕΡΙΤ και ERTopen;

Κάναμε τεράστια προσπάθεια να το ισορροπήσουμε ακόμα και με τον τρόπο που τοποθετήσαμε ανθρώπους σε εκπομπές. Υπήρχε πρόβλημα με το πώς θα μπουν οι άνθρωποι που ήταν εκτός. Κι αυτό να γίνει ομαλά, να υπάρξει ώσμωση, να εξαφανίσουμε φαινόμενα αντιδικιών, κόντρας, αντιπαλότητας, γιατί υπήρχε πολλή πίκρα, θυμός, αγωνία, ένταση. Δεν είδα πάντως πρόθεση ή δόλο. Αν έβλεπα, θα τα είχα κόψει με το μαχαίρι. 

• Πόσο προσωπικό έχει η ΕΡΤ, πόσο χρειάζεται;

Η ΕΡΤ έχει 2.313 άτομα. Το σίγουρο είναι ότι δεν είναι σωστά κατανεμημένα και ότι λείπουν κρίσιμες ειδικότητες. Εχεις υπερωκεάνιο και δεν υπάρχει ο άνθρωπος να πετάξει τον κάβο. Δεν έχουμε για παράδειγμα ανθρώπους να χειρίζονται γεννήτριες χαρακτήρων, δεν υπάρχουν κομμώτριες, μακιγιέζ και δεν μπορώ να πάρω κιόλας. Εκλεισα μια συμφωνία με τον μήνα με ένα κομμωτήριο και με βρίζουν. Πρέπει καθένας να μπει στη θέση του, υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να αξιοποιηθούν, δεν είναι τεμπέληδες ή χαραμοφάηδες, θέλουν να προσφέρουν. Γι’ αυτά αναζητούμε λύσεις. 

• Και το οργανόγραμμα;

Το οργανόγραμμα θα ολοκληρωθεί μέχρι τέλος Οκτωβρίου. Εγινε διαβούλευση με ΕΣΗΕΑ, ΠΟΕΣΥ, ΠΟΣΠΕΡΤ, αναρτήθηκε για να κάνουν παρατηρήσεις και οι εργαζόμενοι. Από τη στιγμή που θα γίνει η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων (σ.σ.: υπουργοί Οικονομικών, Πολιτισμού, Επικρατείας) την άλλη εβδομάδα και θα μας εγκρίνουν έναν προϋπολογισμό ώστε να ξέρουμε πόσα χρήματα μπορούμε να έχουμε για ταινίες, εσωτερικές και εξωτερικές παραγωγές, τότε θα μπορούμε να πατήσουμε το κουμπί και να παράγουμε κανονικά πρόγραμμα. Το τωρινό είναι ένα προϊόν ανάγκης, διαθέτει πολύ περισσότερες εκπομπές λόγου από αυτές που χρειάζεται, αλλά έγινε για να κλείσουμε τρύπες. Δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι άλλο.

• Αξιολόγηση του προσωπικού θα γίνει;

Ναι, αλλά σε τρίτη φάση. Πρώτα να τελειώσουμε με το οργανόγραμμα, τους κανονισμούς, να ξεκαθαρίσουν τα μισθολογικά και μετά θα προχωρήσουμε σε αξιολόγηση. 

• Πότε θα μπορείτε να βγάλετε κανονικό πρόγραμμα;

Μέχρι τέλος Οκτωβρίου θα μπορέσουμε να δώσουμε τις πρώτες παραγωγές, να ετοιμάζονται. Θα αναρτήσουμε σύντομα προκήρυξη για νέες προτάσεις. Με την έγκριση του προϋπολογισμού θα μπορέσουμε να αγοράσουμε ένα πακέτο ταινιών, ντοκιμαντέρ και παιδικό πρόγραμμα που θέλουμε. Ηδη δρομολογούμε μια σειρά παραγωγές από ανθρώπους μέσα από την εταιρεία. 

• Θα προσλάβετε συμβασιούχους;

Κόσμο απ’ έξω δεν μπορούμε να πάρουμε, για την ώρα. Εγιναν δύο εξαιρέσεις (Σταύρος Καπάκος και Πάνος Χαρίτος), τώρα συζητάω και για μια βοηθό στο πρόγραμμα (Ιζαμπέλα Σασλόγλου). Στόχος είναι να αξιοποιήσουμε τον κόσμο που διαθέτουμε. 

• Πόσα κανάλια και πόσα ραδιόφωνα θα λειτουργούν;

Θα υπάρχουν κανονικά τρία κανάλια, πέντε ραδιόφωνα και στην περιφέρεια κοιτάμε πόσοι υπάρχουν σε κάθε σταθμό και πώς μπορούμε να προχωρήσουμε σε δικτύωση ώστε να μετατρέψουμε τις αδυναμίες σε δυνατότητες. 

• Τι θα γίνει με συντονιστές και διευθυντές;

Ολοι θα αλλάξουν. Θα προκηρυχθούν οι θέσεις, ελπίζω μέσα στον μήνα. Και θα είναι εκ των έσω. Θα υποβάλουν τα χαρτιά τους και θα τους δούμε όλους. Αυτή η διαδικασία θεωρώ ότι είναι αξιοπρεπής, δίκαιη και δίνει ευκαιρία σε όλους να αξιολογηθούν και να αξιοποιηθούν. Μπορεί σε κάποιες θέσεις-κλειδιά να χρειαστεί να πάρουμε κόσμο γιατί δεν έχουμε ανθρώπους σε εξειδικευμένες θέσεις. Τώρα όμως δεν μπορώ να πάρω κανέναν από την αγορά. 

• Με τα σίριαλ τι πρόκειται να γίνει;

Για την ώρα δεν βάζω στο τραπέζι τα σίριαλ γιατί το κόστος είναι μεγάλο. Ενα καλό σίριαλ κοστίζει το επεισόδιο 60-70 χιλιάδες ευρώ. Θα εξαντλήσουμε την παραγωγική δυνατότητα εσωτερικά, να δουλέψουν όλα τα στούντιο, να παράγουμε πρόγραμμα, να αξιοποιηθούν όλοι οι άνθρωποι και μετά θα βγούμε στην αγορά να ζητήσουμε κάποια πράγματα με συγκεκριμένα οικονομικά όρια. Δεν θέλω εκπομπή πάνω από 8.000 ευρώ.

Οι εποχές που κάποιος έπαιρνε 20.000 και 30.000 τελείωσαν. Θα μπει πλαφόν και για τους παρουσιαστές. Δεν μπορεί να παίρνουν παραπάνω από όσα παίρνει ο διευθυντής ειδήσεων, ο οποίος είναι από το πρωί ώς το βράδυ και έχει όλη την ευθύνη. Δεν θα έρχεται ο... σοφός σταρ απέξω να κάνει μια εκπομπή την εβδομάδα και να πληρώνεται με 2.000 ευρώ. Αυτό προστατεύει και από αυθαιρεσίες και αλισβερίσια. 

• Δηλαδή, θα υπάρχει εσωτερικό κοστολόγιο και για τις εξωτερικές παραγωγές;

Σαφέστατα. Θεωρώ παράλογο ο ένας να δουλεύει όλο τον μήνα και να παίρνει 800 ευρώ και ο άλλος να δουλεύει μία φορά την εβδομάδα και να παίρνει τα ίδια ή και περισσότερα. Και θα υπάρχει αναλυτικό κοστολόγιο και για τις εσωτερικές παραγωγές. 

• Ελεγχος στα πεπραγμένα της ΝΕΡΙΤ έγινε;

Γίνεται. Εχει ανατεθεί σε εταιρεία για όλες τις συμβάσεις της ΝΕΡΙΤ

https://www.efsyn.gr/arthro/eheis-ena-yperokeanio-kai-den-yparhei-anthropos-na-rixei-kavo

 

 

Οι τηλεοράσεις της Samsung στο στόχαστρο της Ε.Ε. για 'πειραγμένο' λογισμικό

Οι τηλεοράσεις της Samsung στο στόχαστρο της Ε.Ε. για 'πειραγμένο' λογισμικό

2.10.2015 

Οι τηλεοράσεις της Samsung στο στόχαστρο της Ε.Ε. για 'πειραγμένο' λογισμικό

Μετά την VW και η κορεατική εταιρεία εμπλέκεται σε υπόθεση σχετικά με την κατανάλωση ενέργειας των συσκευών της. Δημοσιεύματα του Guardian και του BBC, τα οποία επικαλούνται τα αποτελέσματα εργαστηριακών τεστ μιας ανεξάρτητης εταιρείας ερευνών, εμπλέκουν την νοτιοκορεατική Samsung σε μια υπόθεση που αφορά σε διαφορές στην κατανάλωση μεταξύ εργαστηριακών τεστ και πραγματικής λειτουργίας, ορισμένων μοντέλων Smart TV οι οποίες κυκλοφορούν στην ευρωπαϊκή αγορά.

Σύμφωνα με την εκτίμηση του Guardian, η εμφανής διαφορά μεταξύ της πραγματικής κατανάλωσής τους και αυτής που κατέγραψαν οι έλεγχοι στους οποίους υποβλήθηκαν οι τηλεοράσεις, παραπέμπει στο σκάνδαλο της VW που ξέσπασε στις ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα, με την Κομισιόν να δηλώνει ότι σκοπεύει διερευνήσει εις βάθος την υπόθεση και να θεσπίσει αυστηρότερα μέτρα ελέγχου της ενεργειακής συμπεριφοράς πολλών καταναλωτικών προϊόντων. Από την πλευρά της η Samsung αρνείται τις κατηγορίες, λέγοντας ότι οι διαφοροποιήσεις μεταξύ των τέστ και της πραγματικής κατανάλωσης, οφείλονται στο χαρακτηριστικό "motion lighting" που προσαρμόζει την φωτεινότητα ανάλογα με το περιεχόμενο που προβάλλει και επουδενί δεν είχε την πρόθεση να εξαπατήσει τις δοκιμές ενεργειακής απόδοσης.

Κάτι που όμως καταρρίπτει ο ιθύνων του τεστ Richard Kay, λέγοντας ότι "δεν είναι κανονικό, πρόκειται για δυσλειτουργία", χωρίς όμως να μπορεί να προβάλει επαρκή στοιχεία ότι υπάρχει τεχνολογία στις τηλεοράσεις της Samsung που αναγνωρίζει τις συνθήκες εργαστηριακού ελέγχου, ώστε να πειράζει τα αποτελέσματα.

https://www.lifo.gr/now/digital-life/76889?ref=yfp

 

Το Ινστιτούτο Εργασίας της ΓΣΕΕ δίνει πληροφορίες για το νέο ασφαλιστικό

Το Ινστιτούτο Εργασίας της ΓΣΕΕ δίνει πληροφορίες για το νέο ασφαλιστικό

Παρασκευή, 2 Οκτωβρίου 2015 

Και το στέκι της έλξης ενημερώνει έγκυρα και έγκαιρα τους σιδηροδρομικούς. 

Το δίκτυο υπηρεσιών Πληροφόρησης και Συμβουλευτικής του Ινστιτούτου Εργασίας της ΓΣΕΕ συνεχίζει την λειτουργία του, με την αποστολή πληροφοριακών κειμένων της θεματικής ενότητας «Κοινωνική Ασφάλιση». Αποστέλλονται οι βασικές διατάξεις που διέπουν τις «Αλλαγές του Ν. 4336/2015 στα όρια συνταξιοδότησης σε ασφαλισμένους ιδιωτικού τομέα». Το κείμενο αποτελεί έναν 

οδηγό πληροφόρησης ο οποίος λειτουργεί σε δυο επίπεδα: Μια σύντομη κωδικοποιημένη πληροφόρηση σε μορφή πίνακα. Μια βασική ανάλυση των περιεχομένων του πίνακα. 

Διαβάστε ΕΔΩ την έρευνα της ΓΣΕΕ

https://mixanodigoiose.blogspot.gr/2015/10/blog-post_7.html

 

Σελίδα 27 από 176

GO_TO_TOP